AndroidHealthClinic

Kuurvoorstel Mei 09

Bezoekers in dit topic

RaidenL

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Hallo allemaal,

In mei wil ik aan mijn 3e kuur beginnen. Hiervoor heb ik dit gedaan

Kuur 1
12 weken bold only op 625mg
wk 6 - 12 winstrol 50mg ED

Kuur 2
wk 1 - 4 test prop 100mg EOD
wk 1 - 16 test enth 500mg EW
wk 1- 12 bold 625mg EW
wk 10 - 16 tren ace 100mg EOD

Stats
mijn stats momenteel zijn: 93kg met een vetpercentage van 16% met een lengte van 1.69m

Mijn 3e kuur die ik in mei wilt starten zal er dan als volg uitzien
wk 1 - 8 test prop 150mg EOD
wk 1 - 6 tren ace 100mg EOD

hier komt mijn twijfel
ik was vanplan wk 2 - 8 winstrol te nemen op 50mg ED
maar meteen denk ik ook aan masteron vanaf wk 2(4) - 8 100mg EOD

Wat voor advies zouden jullie mij kunnen geven. Ik zelf denk aan mast omdat ik al een winstrol gebruik heb maar weet zelf niet of het het verstandigste is om te doen. Ik heb verder geen moeite met EOD prikken

PCT
die zal waarschijnlijk 4 weken nolva op 20mg ED worden. En heb letro bij de hand in geval van

alvast bedankt voor het lezen

Ik zou dit doen:

1-8 100mg Prop EOD
1-8 150mg Tren Ace EOD
1-8 150mg Mast P EOD

2 weekjes ace langer maakt ook niet uit,
+ zou mast en ace iets hoger doseren om er gewoon meer uit te halen, dit is imo gewoon te laag. zeker met 93 kilo.
alsmede, 16% BF, is het niet slim om eerst eens op lowcarb te gaan zitten om wat BF omlaag te gaan.. zit je bij 12 ong dan gaan kuren... but thats just me..

offtopic
interresant... ik was hier ook wat research op aan het doen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik zou dit doen:

1-8 100mg Prop EOD
1-8 150mg Tren Ace EOD
1-8 150mg Mast P EOD

2 weekjes ace langer maakt ook niet uit,
+ zou mast en ace iets hoger doseren om er gewoon meer uit te halen, dit is imo gewoon te laag. zeker met 93 kilo.
alsmede, 16% BF, is het niet slim om eerst eens op lowcarb te gaan zitten om wat BF omlaag te gaan.. zit je bij 12 ong dan gaan kuren... but thats just me..
Ik ben nu momenteel 93kg met een vetpercentage van ong 16. In mei wil ik hiermee beginnen maar in feb. begin ik al met iets onder mijn behoefte te eten. De bedoeling is dat ik rond 10 a 11% kom te staan in mei. En ik schat me gewicht dan rond de 83kg.

Ik ben nu momenteel 93kg met een vetpercentage van ong 16. In mei wil ik hiermee beginnen maar in feb. begin ik al met iets onder mijn behoefte te eten. De bedoeling is dat ik rond 10 a 11% kom te staan in mei. En ik schat me gewicht dan rond de 83kg.

prachtig, ik zou de dose zo houden. gewoon wat meer profijt, 2e kuur met Tren ace las ik als ik het goed heb, kan je wel beetje verhogen.
Ik zou zeker mast pakken, en geen Winny.

ik zouw zo doen,
1-6 200 test p eod
1-6 150 tren a eod
1-6 200 mast a eod

Ik denk persoonlijk dat masteron niet veel meer te bieden heeft dan winny.
Of je nu 6 weken masteron zou doen of 6 weken winny....
Als je op je geld wilt letten zou ik winny nemen, scheelt een hoop 2 potjes winny of 3/4 ampullen masteron prop (want masteron moet je redelijk hoog doseren wil je er profijt van hebben).

en @ topic starter:
Je bent vergeten je T3 cycle erin te plaatsen ;).

Ik zou dit doen:
week 1-8: Test Prop 150mg eod (laatste 2 wkn minder pakken zodat je uitkomt met 4 vails)
Week 1-6 Tren Ace 100 eod (100mg is genoeg, je zou 125mg kunnen pakken = 3 vails)
Week 1-6: T3 van 25mcg naar 100mg, terug lopend naar 25mcg
Week 2-8: 50mg/ dag Winstrol tabs

Zo heb je nog 2 weken na je T3 cycle schildklier herstel tijd met test prop ondersteuning.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk persoonlijk dat masteron niet veel meer te bieden heeft dan winny.
Of je nu 6 weken masteron zou doen of 6 weken winny....
Als je op je geld wilt letten zou ik winny nemen, scheelt een hoop 2 potjes winny of 3/4 ampullen masteron prop (want masteron moet je redelijk hoog doseren wil je er profijt van hebben).

en @ topic starter:
Je bent vergeten je T3 cycle erin te plaatsen ;).

Ik zou dit doen:
week 1-8: Test Prop 150mg eod (laatste 2 wkn minder pakken zodat je uitkomt met 4 ampullen)
Week 1-6 Tren Ace 100 eod (100mg is genoeg, je zou 125mg kunnen pakken = 3 ampullen)
Week 1-6: T3 van 25mcg naar 100mg, terug lopend naar 25mcg
Week 2-7: 50mg/ dag Winstrol tabs

Zo heb je nog 2 weken na je T3 cycle schildklier herstel tijd met test prop ondersteuning.

tren ace in amps??? bestaat niet...
gozer je maakt er een zootje van... nog nooit zo'n klooi kuur gezien.

Zo heb je nog 2 weken na je T3 cycle schildklier herstel tijd met test prop ondersteuning.??

hmmm... ik snap er helemaal niks van...

tren ace in amps??? bestaat niet...
gozer je maakt er een zootje van... nog nooit zo'n klooi kuur gezien.

Zo heb je nog 2 weken na je T3 cycle schildklier herstel tijd met test prop ondersteuning.??

hmmm... ik snap er helemaal niks van...

Ik bedoel Vails, 10ml vails/flesjes! Noem het ampullen ;).

Hoezo klooi kuur, Door T3 wordt je schildklier plat gegooit. volgens Myjector (had ik ergens gelezen) is de herstel tijd van je schildklier ongeveer 2 weken. Het is erg handig om gedurende deze 2 weken AS ernaast te gebruiken om een terugval tegen te gaan.

Ik WEET wat de topicstarter gaat aanschaffen. Ik heb simpel berekend wat hij maximaal zou kunnen doseren met het aantal vails maar ook op een manier dat het niet te hoog is. Ik heb zelf ook een soortgelijke kuur (gepost in andere topic "kuurvoorstel april 09"), waar een paar "ervaren" leden positief op hebben gereageerd. De opbouw is precies hetzelfde alleen het aantal weken is bij deze 6tren/8prop ipv van bij mijn kuur 8/10. Winstrol neem je normaal gesproken tegen het einde van de kuur, omdat hij 6 weken winstrol neemt begint hij dus in week 2 t/m 8.

Daarnaast raadt jij hem aan Tren te verhogen naar 150mg eod... Ik zou eerder zeggen de test prop te verhogen naar 150 eod, omdat Tren heavy is voor een redelijke beginner. Ik weet dat jij veel ervaring hebt maar ik vind de dosering gewoon te hoog voor iemand die pas zijn 3e kuurtje neemt.

Ik bedoel Vails, 10ml vails/flesjes! Noem het ampullen ;).

Hoezo klooi kuur, Door T3 wordt je schildklier plat gegooit. volgens Myjector (had ik ergens gelezen) is de herstel tijd van je schildklier ongeveer 2 weken. Het is erg handig om gedurende dezen 2 weken AS ernaast te gebruiken om een terugval tegen te gaan.

Ik WEET wat de topicstarter gaat aanschaffen. Ik heb simpel berekend wat hij maximaal zou kunnen doseren met het aantal vails maar ook op een manier dat het niet te hoog is. Ik heb zelf ook een soortgelijke kuur (gepost in andere topic "kuurvoorstel april 09"), waar een paar "ervaren" leden positief op hebben gereageerd. De opbouw is precies hetzelfde alleen het aantal weken is bij deze 6tren/8prop ipv van bij mijn kuur 8/10. Winstrol neem je normaal gesproken tegen het einde van de kuur, omdat hij 6 weken winstrol neemt begint hij dus in week 2 t/m 8.

Daarnaast raadt jij hem aan Tren te verhogen naar 150mg eod... Ik zou eerder zeggen de test prop te verhogen naar 150 eod, omdat Tren heavy is voor een redelijke beginner. Ik weet dat jij veel ervaring hebt maar ik vind de dosering gewoon te hoog voor iemand die pas zijn 3e kuurtje neemt.

Ok pik duidelijk.
tren ace op 150 is helemaal niet zo veel pik, iedereen spreekt van oh jeeeee tren ace, gevaarlijk! het heeft wat meer sides, thats all.
heb het zelf genomen @ 200 ED, nergens last van, alleen wat rare gedachtes en soms ff zweetbuitje..
je moet gewoon de T3 goed afbouwen, dan is er niks aan de hand.

Ok pik duidelijk.
tren ace op 150 is helemaal niet zo veel pik, iedereen spreekt van oh jeeeee tren ace, gevaarlijk! het heeft wat meer sides, thats all.
heb het zelf genomen @ 200 ED, nergens last van, alleen wat rare gedachtes en soms ff zweetbuitje..
je moet gewoon de T3 goed afbouwen, dan is er niks aan de hand.

Je moet niet denken dat jij hier het baasje kunt spelen met zo een houding. Ten eerste wil ik niet met het woordje pik aangesproken worden..
Ik neem aan dat jij wel snapt dat je je op forums moet gedragen.. Deze forum is om onderling te discussieren en elkaar te helpen.. Niet om mensen af te zeiken met zo een "bikkel" houdingkje van je.. Behandel mensen met respect, je lijkt net een kleuter...

De topic starter is maar 1.69m en nog onder de 23jr, misschien doet 200mg eod jou niks maar hem misschien wel.. En daarnaast dit is de tweede keer tren voor hem in 8 maanden tijd ofzo dus hij mag wel beetje aan zijn lichaam denken... En hij moet zeker niet naar mensen zoals jou luisteren. Jij kent hem niet dus boeit jou het af hij het verdoet...

Moest ff gezegd worden.. Respectlooss!!

Je moet niet denken dat jij hier het baasje kunt spelen met zo een houding. Ten eerste wil ik niet met het woordje pik aangesproken worden..
Ik neem aan dat jij wel snapt dat je je op forums moet gedragen.. Deze forum is om onderling te discussieren en elkaar te helpen.. Niet om mensen af te zeiken met zo een "bikkel" houdingkje van je.. Behandel mensen met respect, je lijkt net een kleuter...

De topic starter is maar 1.65m en nog onder de 25, misschien doet 200mg eod jou niks maar hem misschien wel.. En daarnaast dit is de tweede keer tren voor hem in 8 maanden tijd ofzo dus hij mag wel beetje aan zijn lichaam denken... En hij moet zeker niet naar mensen zoals jou luisteren. Jij kent hem niet dus boeit jou het af hij het verdoet...

Moest ff gezegd worden.. Respectlooss!!

haha wow is er eentje op zn teentjes getrapt hier, maandelijkse periode??
ik zeg pik, het zelfde als bro of iets dergelijks.
dat jij je niet vaak op fora begeeft, kan ik ook niks aan doen, PIK.
200 ED haha, maarre mijn punt was, dat 150 meerwaarde heeft aan een matige 100mg EOD, maar dat jij daar zo'n probleem van maakt, kan ik ook niet helpen..
en ik heb op geen manier jou afgezeken, ik vond het een rare opzet.

mafkeesssssss

haha wow is er eentje op zn teentjes getrapt hier, maandelijkse periode??
ik zeg pik, het zelfde als bro of iets dergelijks.
dat jij je niet vaak op fora begeeft, kan ik ook niks aan doen, PIK.
200 ED haha, maarre mijn punt was, dat 150 meerwaarde heeft aan een matige 100mg EOD, maar dat jij daar zo'n probleem van maakt, kan ik ook niet helpen..
en ik heb op geen manier jou afgezeken, ik vond het een rare opzet.

mafkeesssssss

Als jij iemand met pik aanspreekt in je dagelijkse leven ben je wel een respectloos iemand... Bro en PIK is een heel verschil... Als jij zo met mensen omgaat kom je over als iemand die kapsones heeft... Je hebt het zelf niet in de gaten waarschijnlijk... Het gaat ook niet alleen om het woordje zelf, maar op de manier waarop jij mensen beargumenteerd! Je bent arrogant bezig...

MAar genoeg gediscussierd met jou. Komt er bij jou toch niet in.

FF ontopic:

Inderdaad zou tren ace op 150mg eod misschien meerwaarde hebben. Waarom niet test prop van 100->150 doseren en tren zo laten... hij gaat twee x in een korte tijd tren gebruiken, ik vind persoonlijk niet dat hij het dan hoger moet doseren.. time on = time off (is zeer kort bij hem) van een niet all-year juicer.

Ik denk zelf niet dat de topic starter er nog een vail tren bij zal halen omdat het al duur genoeg is... dus hij redt het zowiezo niet met wat hij heeft... Test prop verhogen zou daaraan tegen wel kunnen (op de laatste week na).

Als jij iemand met pik aanspreekt in je dagelijkse leven ben je wel een respectloos iemand... Bro en PIK is een heel verschil... Als jij zo met mensen omgaat kom je over als iemand die kapsones heeft... Je hebt het zelf niet in de gaten waarschijnlijk... Het gaat ook niet alleen om het woordje zelf, maar op de manier waarop jij mensen beargumenteerd! Je bent arrogant bezig...

gozer.. loop eens rond in a'dam hier, iedereen spreekt met pik, alles is hey pik, ja pik, zus pik, zit er een beetje in.
excuses daarvoor, en arrogant, altijd al geweest.

en zoiets:

1-8 150mg Tren Ace EOD
1-12 150mg Test Prop EOD
9-12 150-200 mg Mast P EOD
eventueel t3 op 25 mcg 1-8

in ieder geval wel mast erbij gooien om je kuur af te maken, ik persoonlijk ben ervoor om langer te kuren als korte kuurtjes maar ieder zijn mening

Heey Pikkie laat die Pik een met rust.

gozer.. loop eens rond in a'dam hier, iedereen spreekt met pik, alles is hey pik, ja pik, zus pik, zit er een beetje in.
excuses daarvoor, en arrogant, altijd al geweest.

Excuses aanvaard. Ik kom uit een totaal andere stad en leef met andere soorten mensen. Ik kan begrijpen dat een echte stadse A'dammers zo met elkaar omgaan. Zelf zou ik mensen nooit zo aanspreken, dus ik kan er best pissed om worden (soms beetje te erg, zoals je hebt gemerkt). Excuses voor mijn agressie aanvalletje ;). Respect is bij mij belangrijk, dus kan er echt aan irriteren als iemand dat niet wederzijds laat zien.

@ LIL priest:
Ziet er strak uit alleen ik denk dat de topic start als doel heeft begin zomervakantie klaar te zijn. Net als ik ;). Hij kan pas in mei beginnen omdat zijn hersteltijd tussen kuur 2/3 dan voldoende is om weer te knallen (time on = time off). Dat is denk ik zijn reden.

Terug
Naar boven