MuscleMeat

Kuurvoorstel recomp (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

forzaboy

Cool Novice
Lid geworden
10 sep 2013
Berichten
73
Waardering
6
Lengte
1m87
Massa
102kg
Vetpercentage
15%
Hallo dames en heren,
Ik zal me even voorstellen qua stats etc. Train nu z'n 5/6 jaar met 2 a 3 jaar ervaring met AAS. Van de laatste 2 jaar ongv 1,5 jaar on geweest (blast cruise) en tussendoor half jaar off geweest. Tot op heden altijd bulk of cut kuren gedaan en ben nu van plan een recomp te gaan doen met alleen de middelen die ik nog heb liggen. Hoop dat ik met behulp van jullie een leuk kuurtje ermee kan opstellen. Ik wil dit nu graag opmaken omdat ik in de toekomst van ug na hg lab wil gaan want merk vaak pip en hoop misschien iets betere resultaten te halen met hg lab en minder pip. Ook ben ik aan 't overwegen om in deze kuur al mk677 te gaan gebruiken of in de toekomst echte hgh maar dan low dose 2iu per day ongeveer. De spullen die ik op dit moment in huis heb is 't volgende:
Test 250 mg/ml 30 ml
Tren e 200 mg/ml 10 ml
Tren a 100 mg/ml 10 ml
Deca 200 mg/ml 4 ml
Anavar 10 mg 120 tabs
Proviron 25 mg 200 tabs
Rad 140 12,5 mg 60 caps
Cardarine 12,5 mg 90 caps

Wat ik in gedachte had was de volgende kuur en hoor graag jullie advies, wil lean mass gainen door middel van m'n dieet ofcourse, al is vet verliezen en wat kracht winnen ook prima. Stat op 't moment 187 cm 102, 5 kg 15% bf 23 jaar.

Test 500 mg week 1 t/m 10
Tren e 200 mg week 1t/m 10
Deca 100 mg week 1 t/m 8
Rad 140 25 mg week 1 t/m 4
Anavar 40 mg week 5 t/m 8
Tren a 100 mg eod week 9 t/m 11
Proviron 25 ed week 1 t/m 11
Aromasin 10 mg eod week 1 t/m 11
Roaccutane 40 mg Ed (op voorschrift dokter)
 
Zou het zelf wat simpeler houden, je hoeft toch niet alles op te gebruiken wat je hebt?
12 weken 500 test+9 weken 200 tren e, gevolgd door 3 weken 100 mg eod tren a.

Deca, var, rad, provi en aromasin lekker in het kastje laten staan.
 
Zou het zelf wat simpeler houden, je hoeft toch niet alles op te gebruiken wat je hebt?
12 weken 500 test+9 weken 200 tren e, gevolgd door 3 weken 100 mg eod tren a.

Deca, var, rad, provi en aromasin lekker in het kastje laten staan.

Ja het simpel houden is natuurlijk handig alleen een keer wat anders sta ik ook voor open. Was er vergeten bij te zeggen dat de tren a en deca in deze kuur gebruikt moeten worden omdat de datum bijna verloopt. Verder vind ik de kuur die jij voorstelt eigenlijk iets te min qua dosering zit altijd wel op 1 gr gear na opbouwen. Begin lager eindig hoger. En laatste kuren ga ik ook steeds minder vooruit wat natuurlijk ook wel logisch is ergens. En omdat ik na hg wil switchen hierna maak ik nog graag gebruik van wat ik heb maar buiten de tren a en deca hoeft niet perse alles gecombineerd te worden. Sta open voor al jullie meningen en daar ga ik een idee uit samenstellen in ieder geval bedankt voor je mening ik neem 'm mee in m'n gedachten!
 
Je stats zijn nou nog niet dusdanig dat je echt minimaal 1 gram gear weg moet douwen voor gains. Je kan er veel meer uit halen.
Die THT datums zijn ook maar uit de lucht gegrepen, kan prima jaar over datum gebruikt worden.
 
Als je wilt recompen gewoon test-e en tren-e en de rest allemaal weglaten, op de roaccutane na dan.
500/200mg will do.

Oh precies zoals Shadow Project zei ja.
 
Steroids hebben niet echt een houdbaarheidsdatum.
 
1.5 jaar aan de kuur nog geen 80 kg maar je zal wel op 7% zitten natuurlijk en dan die schema ook.. ziet eruit dat echt alles door elkaar gaat.
minder is MEER in deze

dus ik sluit me aan bij hoxyz
 
Thanks allemaal ga 't maar gewoon simpel houden dan test/tren met eventueel anavar kick of op 't eind!
 
1.5 jaar aan de kuur nog geen 80 kg maar je zal wel op 7% zitten natuurlijk en dan die schema ook.. ziet eruit dat echt alles door elkaar gaat.
minder is MEER in deze

dus ik sluit me aan bij hoxyz

Misschien eerst f lezen voor je reageert 😉
 
ik vind je dosis vrij hoog wat betreft tren maar heb daar persoonlijk geen ervaring mee.
 
Thanks allemaal ga 't maar gewoon simpel houden dan test/tren met eventueel anavar kick of op 't eind!
Test E 500mg 1-12
Tren E 400mg 1-10
anavar 40mg 1-4

?
 
Test E 500mg 1-12
Tren E 400mg 1-10
anavar 40mg 1-4

?

Ziet er ook prima uit alleen moet ik weer aparte vial bijbestellen dus word tren 200 mg en laatse 4 weken 50 mg tren a Ed. Ook niet verkeerd lijkt me?
 
Ziet er ook prima uit alleen moet ik weer aparte vial bijbestellen dus word tren 200 mg en laatse 4 weken 50 mg tren a Ed. Ook niet verkeerd lijkt me?
Nee hoor is ook prima als je lekker gaat op 200 tren zou ik het daar op houden. De laaste 4 weken zet je dan wel 350 tren pw ipv 200.
 
Back
Naar boven