Fitness Seller

Kuurvoorstel Test-E/Bold/Winny

Bezoekers in dit topic

Jurian1990

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2008
Berichten
89
Waardering
21
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
12%
Wat vinden jullie van de volgende kuur:

Week 1-4 Test E 250mg
Week 1-12 Bold 500mg
Week 5-12 Test E 500mg
Week 10-14 Winstrol 30mg
Week 14-18 Nolvadex 20mg

Stats: 1.83m 88kg met een vetpercentage van 8%.

Voeding: is op het moment 400kcal boven onderhoud.

Doel:
Cleanbulk met de laatste periode (laatste 4 weken) Cutten naar 7-8% icm winstrol voor een 'hardere' look. Lees en hoor veel verhalen om mij heen dat mensen stagneren met hun test E rond week 6. Vandaar de ophoging bij week 5.

Hoor graag adviezen/suggesties/ervaringen.
 
Bold te laag en te kort. Winny niet op einde doen maar als start.
 
Ik denk dat de verhalen die jij om je heen hoort inherent zijn aan het feit dat men na een week of 6-7 de meeste groei op test 500 wel heeft gemaakt, en dan door niet de voeding aan te passen op je reeds gemaakte gains je niet zoveel meer ziet gebeuren. Als je na 6 weken 5kg gepakt hebt moet je ook gewoon gaan eten alsof je dan 93kg weegt. Je onderhoud gaat dan gewoon om hoog, en als het je om de gains gaat zal je dus ook je voeding wat moeten uppen. Ik zou gewoon test op 500 gaan zetten, dan is er wat mij betreft ook geen reden bold te verhogen wat ws een aantal wel zullen voor gaan stellen. Ook zegt men dat Bold pas vanaf 12wk echt tot zijn recht komt, maar ik las laatst ook een fraai artikel wat inging over dit fenomeen en waarbij een hoop ervaren gebruikers aangaven dat als je Bold gewoon goed frontload je het niet per se langer hoeft te laten lopen of op hogere doses.

Ik denk dat Bold op 500 al wel wat gaat doen, tegenwoordig is het vooral bij iedereen maar van meer is beter, en Bold is dan weliswaar een relatief milde AAS, ik denk dat je met test 500 en bold op 500 er een leuke kuur van maakt. Het verhaal van eerst clean-bulken en dan cutten zal niet opgaan, Winstrol aan het eind van de kuur is niet verstandig ivm cortisol, kan je beter als kickstart gebruiken dan, maar zou dan wel op 50mg ED gaan zitten. 30mg ED doet sowieso niet zoveel als je al test 500 en bold 500 neemt. Ook denk ik dat je beter kan cutten naar je kuur toe, en dan in je kuur een cleanbulk er van maken, anders doe je eigenlijk in een te korte tijd 2 dingen wat het gewoon een beetje net niet is dan.

Geen HCG?

Zou de eerste week nolva op 40mg ED nemen gevolgd door 3 weken 20mg ED.
 
Bold op 500 is gewoon kut vind ik. Ik vind bold sowieso niks maar goed. Heeft niks met dat het altijd meer moet zijn te maken.

Nolva op 40 is nergens voor nodig. Gewoon 20 doen.
 
Back
Naar boven