MuscleMeat

Kuurvoorstel: Test-e + Deca

Bezoekers in dit topic

Myth|

Novice
Lid geworden
12 jun 2019
Berichten
2
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Hoi allemaal,

Eerst even wat informatie over mij:
Geslacht: Man
Leeftijd: 25
Lengte: 182 cm
Gewicht: 85 kg
Vetpercentage: 9%
Trainingsjaren: 8 jaar.

Kuurverleden.
Ik heb 2 jaar geleden mijn eerste kuur gedaan dit was Test-e 500 voor 12 weken. Daarbij werd ik tijdens de kuur ongeveer 8 kilo zwaarder en heb ik er zo'n 2/3 kilo aan overgehouden. Nu ben ik alweer een tijdje verder en wil ik een tweede kuur doen.

Voorstel.
Ik zou graag weer 12 weken Test-E willen doen maar nu samen met Deca Durabolin (injectable). Ik heb al wat rodn gezocht (want ik wil mijn kuur wel goed voorbereid hebben). Echter heb ik gemerkt dat er zoveel opties zijn, daarom graag advies van jullie.

1.
Week 1 t/m 12: Test-E 500
Week 1 t/m 6: Deca ??
Week 15 t/m 17: Nolva ??

2.
Week 1 t/m 12: Test-E 500
Week 1 t/m 12: Deca ??
Week 15 t/m 17: Nolva ??



Vraag 1:
Hoelang en vanaf welke week zal ik Deca gebruiken

Vraag 2:
In welke ratio zal ik de deca nemen in vergelijking met de test?
Bijv: 2 :1 (500 test/250 deca) of gewoon 1:1 (500/500) maar dat lijkt me dan weer een beetje heftig

Vraag 3:
Afhankelijk van de hoeveelheid die ik neem, hoeveel Nolva heb ik nodig in de nakuur per dag.


Bedankt voor jullie tijd!
Hopelijk hebben jullie wat nuttige feedback,
Met vriendelijke groet,
Myth.
 
Deca 2 weken eerder stoppen dan de test.

1-12 500mg test e
1-10 400mg deca

2 weken na laatste inject beginnen met nolva 20mg of clomid 50mg per dag voor 4 weken.

Eventueel hcg erbij voor sneller herstel 2x500iu pw van week 1 tm eerste week nakuur
 
heb je de stickies al doorgelezen mbt nakuren ?
 
heb je de stickies al doorgelezen mbt nakuren ?

Gevonden :)

8.Wanneer moet ik Clomid of Nolvadex hiervoor gebruiken? Hoe lang en hoeveel?

Dit hangt om te beginnen af van de gebruikte producten. Meer specifiek wat het langstwerkende product was in de kuur. Als je alleen oralen of test suspensie of winstrol injecties gebruikte, dan begin je Clomid/Nolva therapie onmiddelijk daarna. Indien korte esters als propionaat of acetaat werden gebruikt, start dan 4-6 dagen na je laatste shot. Als je lange esters gebruikt (enanthaat, undecylenate, undecanoate, decanoate, heptylate, ...) start dan de therapie 10-14 dagen na je laatste shot.

Voor Clomid start met 150 mg/dag voor 2 weken, dan 100 mg/dag voor 2 extra weken. Met nolvadex, welke de voorkeur geniet, start met 50 mg/dag voor 2 weken en 25 mg/dag voor 2 extra weken. In beide gevallen dus 4 weken.
 
Die stickies moeten ook eens bijgewerkt worden.

Een dergelijke dosering clomifeen is heel hoog, 25 mg dagelijks is voor de meesten genoeg, sommigen hebben wat meer baat bij 50 mg dagelijks. Tamoxifen geniet in principe alleen de voorkeur bij gevoeligheid voor gynecomastie.
 
300 mg nandrolon per week is meer dan voldoende.

4 weken nakuren met 25 á 50 mg clomifeen per dag.
 
150mg clomid voor 2 weken... :hahaha:Dan ga je zeker lichtflitsen zien en kan je gelijk door naar de oogarts.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
ik zou persoonlijk 500 test zetten en 200deca. De nakuur 30 dagen 20mg nolvadex uit apotheek.
over deca minder lang zetten dan test dat kan maar hoeft niet als deca maar 200mg is en test 500 dan blijft de test als laatste over in je lichaam.

waarom niet test 600mg en 50mg proviron voor 10-12 weken?
geeft betere look voor de zomer enz.
 
ik zou persoonlijk 500 test zetten en 200deca. De nakuur 30 dagen 20mg nolvadex uit apotheek.
over deca minder lang zetten dan test dat kan maar hoeft niet als deca maar 200mg is en test 500 dan blijft de test als laatste over in je lichaam.

waarom niet test 600mg en 50mg proviron voor 10-12 weken?
geeft betere look voor de zomer enz.

Je look ligt tussen test en deca voor een groot deel aan je voeding. Van deca wordt je echt niet veel vochtiger dan van test op die doseringen. Test en provi is echt iets totaal anders dan test en deca.
 
Look van deca test komt van oestrogeen, daarnaast ook van aldosterone wat wordt verhoogd door deca.
 
Ik word altijd lekker vol van deca. Ik vind het een geweldig middel.
 
Back
Naar boven