XXL Nutrition

Kuurvoorstel : Test E NPP - Cruise - Test E Tren E Mast E

Bezoekers in dit topic

Neversatisfied

Cool Novice
Lid geworden
15 sep 2019
Berichten
37
Waardering
11
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Strijders,
Ff een vraagje.
Vroeger vooral met lange esthers gewerkt en ben nu al een aantal jaar gestopt met anabolen dus heb het even allemaal niet meer zo scherp voor ogen. Lees wel al weer ff mee maar krijg de specifieke antwoorden zo snel niet gevonden dus hierbij wat vragen.
Betreffende kuurvoorstel:

vanaf week 2 HCG 500iu 2x pw ma&do tot einde kuur
BLAST
1-6 NPP 100mg eod. (Ik heb geen ervaring met NPP is dit een lage/gemiddelde/hoge dosis )
1-12 Test E 500mg (2xpw ma&do 250mg)

Cruise
13-20 Test E 175mg

BLAST
21-31 Test E 250mg
21-31 Tren E 200mg
21-31 Mast E 200mg

PCT twijfel ik nog over. Of overgaan op TRT omdat ik tijdens deze kuur toch wel echt heftige 19-Nors ga gebruiken waarvan herstel echt heavy wordt of toch nakuren met Nolva/clomid of andere alternatieven?

Graag jullie meningen en adviesen over dit voorstel. Sta open voor elke vorm van kritiek! thanks mannen.
 
Waarom korte blast en kort cruisen ?
Cruise dosis kan prima op 150mg E. Zo heavy is het niet op lage dosis. Wat versta jij onder TRT ?
 
Waarom korte blast en kort cruisen ?
Cruise dosis kan prima op 150mg E. Zo heavy is het niet op lage dosis. Wat versta jij onder TRT ?
Ik vind 12 weken geen korte blast.
NPP is kortwerkend dus vandaar 6 weken maar (zou m evt ook 8 weken kunnen doen)
Daarna volgt dus nog 4 weken test E op 500mg dit reken ik alsnog als blast aangezien dat flinke dose is.

thanks voor uitleg betreffende cruise, ben altjjd off gegaan dus wist zo even niet wat beste cruise dose is. en die cruise doe je dan 75mg 2xpw (totaal 150mg) of wat bedoel je ?
En is met cruise dus time blast = time cruise?
dus 12 weken blasten gevolgd door 12 weken cruise ?