XXL Nutrition

Kuurvoorstel : Test E NPP - Cruise - Test E Tren E Mast E

Bezoekers in dit topic

Neversatisfied

Cool Novice
Lid geworden
15 sep 2019
Berichten
37
Waardering
11
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Strijders,
Ff een vraagje.
Vroeger vooral met lange esthers gewerkt en ben nu al een aantal jaar gestopt met anabolen dus heb het even allemaal niet meer zo scherp voor ogen. Lees wel al weer ff mee maar krijg de specifieke antwoorden zo snel niet gevonden dus hierbij wat vragen.
Betreffende kuurvoorstel:

vanaf week 2 HCG 500iu 2x pw ma&do tot einde kuur
BLAST
1-6 NPP 100mg eod. (Ik heb geen ervaring met NPP is dit een lage/gemiddelde/hoge dosis )
1-12 Test E 500mg (2xpw ma&do 250mg)

Cruise
13-20 Test E 175mg

BLAST
21-31 Test E 250mg
21-31 Tren E 200mg
21-31 Mast E 200mg

PCT twijfel ik nog over. Of overgaan op TRT omdat ik tijdens deze kuur toch wel echt heftige 19-Nors ga gebruiken waarvan herstel echt heavy wordt of toch nakuren met Nolva/clomid of andere alternatieven?

Graag jullie meningen en adviesen over dit voorstel. Sta open voor elke vorm van kritiek! thanks mannen.
 
Waarom korte blast en kort cruisen ?
Cruise dosis kan prima op 150mg E. Zo heavy is het niet op lage dosis. Wat versta jij onder TRT ?
 
Waarom korte blast en kort cruisen ?
Cruise dosis kan prima op 150mg E. Zo heavy is het niet op lage dosis. Wat versta jij onder TRT ?
Ik vind 12 weken geen korte blast.
NPP is kortwerkend dus vandaar 6 weken maar (zou m evt ook 8 weken kunnen doen)
Daarna volgt dus nog 4 weken test E op 500mg dit reken ik alsnog als blast aangezien dat flinke dose is.

thanks voor uitleg betreffende cruise, ben altjjd off gegaan dus wist zo even niet wat beste cruise dose is. en die cruise doe je dan 75mg 2xpw (totaal 150mg) of wat bedoel je ?
En is met cruise dus time blast = time cruise?
dus 12 weken blasten gevolgd door 12 weken cruise ?

Betreffende wat ik versta onder TRT is de keuze maken om niet meer off te gaan en dus wekelijks 2x pw testeron inspuiten.

Laatste vraag voor jou, ik heb nog nooit NPP gedaan en ga altijd lekker op kuurtjes relatief laag in te zetten, is 100mg eod aan de hoge kant of gwn normaal ?
 
Zou vaker prikken, liefst ed of anders eod

Pct zinloos en achterhaald

Time on = time off, misschien in 1993, maar uitslag bloedwaardes (bloeddruk/gezondheid) bepaald wat de vervolg stappen zijn (als je slim bent, anders yolo)

Indien je vaker van plant bent om te kuren (iedereen dus) kan je beter 150mg test e pw cruisen/trt net hoe men het wilt noemen doen voor behoud van je spiermassa.

12 weken blast is nog oldschool, zou persoonlijk lager doseren en langer doortrekken en elke 5/6/7 weken je dosis verhogen indien progressie stagneert en je blast zo dus 20/30 weken doortrekken.
 
Zou vaker prikken, liefst ed of anders eod

Pct zinloos en achterhaald

Time on = time off, misschien in 1993, maar uitslag bloedwaardes (bloeddruk/gezondheid) bepaald wat de vervolg stappen zijn (als je slim bent, anders yolo)

Indien je vaker van plant bent om te kuren (iedereen dus) kan je beter 150mg test e pw cruisen/trt net hoe men het wilt noemen doen voor behoud van je spiermassa.

12 weken blast is nog oldschool, zou persoonlijk lager doseren en langer doortrekken en elke 5/6/7 weken je dosis verhogen indien progressie stagneert en je blast zo dus 20/30 weken doortrekken.
Jo thx voor je input man, heb vgm al veel van je gelezen in andere forums.
met PCT is zinloos bedoel je dan ook dat ik dus geen HCG moet laten meelopen gehele kuur?
Die Test als TRT/Cruise ook gwn verdelen 2x pw 75mg?
Wat betreft jouw blast van 20 a 30 weken en wekelijks ophogen , heb je daar weten wetenschappelijk onderzoek ofso voor wat ik kan lezen? heb dat laatste jaren namelijk maar erg weinig gehoord. Meestal hoor ik juist dat dingen als op het begin shocken en ophogen een fabeltje zijn.
En even een persoonlijk feit, ik vind het meestal fijn om 12 weken alles van A tot Z in orde te hebben en daarna even terug te gaan naar wat rust zowel mentaal als bij training. Dus niet dat over compulsive bodybuild gedrag. vandaar eigk de 12 weekse durende blast.
Hoor graag van je en tevens ook andere wat jullie zienswijze is op het voorstel
 
Ik vind 12 weken geen korte blast.
NPP is kortwerkend dus vandaar 6 weken maar (zou m evt ook 8 weken kunnen doen)
Daarna volgt dus nog 4 weken test E op 500mg dit reken ik alsnog als blast aangezien dat flinke dose is.

thanks voor uitleg betreffende cruise, ben altjjd off gegaan dus wist zo even niet wat beste cruise dose is. en die cruise doe je dan 75mg 2xpw (totaal 150mg) of wat bedoel je ?
En is met cruise dus time blast = time cruise?
dus 12 weken blasten gevolgd door 12 weken cruise ?

Betreffende wat ik versta onder TRT is de keuze maken om niet meer off te gaan en dus wekelijks 2x pw testeron inspuiten.

Laatste vraag voor jou, ik heb nog nooit NPP gedaan en ga altijd lekker op kuurtjes relatief laag in te zetten, is 100mg eod aan de hoge kant of gwn normaal ?
Maak de kuur gewoon langer en begin week 7 met Tren t/m week 16. Cruise kan gewoon eens per week 150mg C of E, mag ook 2x 75mg.
100mg NPP EOD is 350mg EW. zou je wat lager kunnen beginnen, maar je weegt al 98kg nu dan is dat geen erg hoge dosis.
HCG verdeel je de 5000iu in 3 en zet je e5d . 500iu 2x per week heb je niets aan, minimaal 1500iu per week
 
Jo thx voor je input man, heb vgm al veel van je gelezen in andere forums.
met PCT is zinloos bedoel je dan ook dat ik dus geen HCG moet laten meelopen gehele kuur?
Hcg de een zweert erbij en de ander gebruikt het niet, eigen keus.
Die Test als TRT/Cruise ook gwn verdelen 2x pw 75mg?
Zou ik wel doen of zelfs 3x pw, beter voor je hormoonhuishouding en je huid zal minder tekenen van onzuiverheid geven.
Wat betreft jouw blast van 20 a 30 weken en wekelijks ophogen , heb je daar weten wetenschappelijk onderzoek ofso voor wat ik kan lezen? heb dat laatste jaren namelijk maar erg weinig gehoord. Meestal hoor ik juist dat dingen als op het begin shocken en ophogen een fabeltje zijn.
Hoge doseringen betekenen niet meer gains, maar 200mg pw minder starten en de dosis spreiden over 20 weken betekend wel meer gains.

En even een persoonlijk feit, ik vind het meestal fijn om 12 weken alles van A tot Z in orde te hebben en daarna even terug te gaan naar wat rust zowel mentaal als bij training. Dus niet dat over compulsive bodybuild gedrag. vandaar eigk de 12 weekse durende blast.
Doen wat je zelf wilt, jou lichaam jou keus maar jou doseringen en opbouw vd kuur is gewoon niet verstandig/optimaal. Als je er zelf een goed gevoel bij hebt moet je het doen.

Je voeding nu al weten hoeveel kcal en dat je wekelijks +100 toevoegt is ook niet slim, zou gewoon afwachten wat je bw tegen die tijd doet. Kan wel kg pw aankomen, maar is gewoon veelal vet wat je in de cut straks weer eraf moet halen maw je maakt het jezelf alleen moeilijker/langer.

Lees ook nergens of je uberhaupt voor je begint je bloedwaardes laat testen en of je jou bloeddruk on cycle nauwlettend in de gaten houd. Preventief supps nemen die jou organen ondersteunen lijkt me ook geen luxe in jou geval.
 
Hcg de een zweert erbij en de ander gebruikt het niet, eigen keus.

Zou ik wel doen of zelfs 3x pw, beter voor je hormoonhuishouding en je huid zal minder tekenen van onzuiverheid geven.

Hoge doseringen betekenen niet meer gains, maar 200mg pw minder starten en de dosis spreiden over 20 weken betekend wel meer gains.


Doen wat je zelf wilt, jou lichaam jou keus maar jou doseringen en opbouw vd kuur is gewoon niet verstandig/optimaal. Als je er zelf een goed gevoel bij hebt moet je het doen.

Je voeding nu al weten hoeveel kcal en dat je wekelijks +100 toevoegt is ook niet slim, zou gewoon afwachten wat je bw tegen die tijd doet. Kan wel kg pw aankomen, maar is gewoon veelal vet wat je in de cut straks weer eraf moet halen maw je maakt het jezelf alleen moeilijker/langer.

Lees ook nergens of je uberhaupt voor je begint je bloedwaardes laat testen en of je jou bloeddruk on cycle nauwlettend in de gaten houd. Preventief supps nemen die jou organen ondersteunen lijkt me ook geen luxe in jou geval.
3x pw sust, E/C kan prima EW of 2x per week. Dat ga je echt niet merken op TRT dosis.
HCG hoef je niet bij te zweren, het werkt gewoon. of je het gebruikt of niet is wat anders.
Als je korter kuurt moet je wel hoger doseren om goed resultaat te behalen
 
Beetje gek om NPP er al na zes weken uit te gooien. Zou zelf gewoon 12 weken runnen op 50mg eod dan. Test kan gewoon in dezelfde spuit en ook om de dag.

Voorkeur zou mijns inziens ook uitgaan naar een langere blast op een lagere dosis beginnen en ophogen obv progressie.
Je punt mbt mentale rust begrijp ik, maar misschien kun je dan in de basis al middelen kiezen die over het algemeen beter verdragen worden. Bijvoorbeeld mast of primo.
 
Laatst bewerkt:
Beetje gek om NPP er al na zes weken uit te gooien. Zou zelf gewoon 12 weken runnen op 50mg eod dan. Test kan gewoon in dezelfde spuit en ook om de dag.

Voorkeur zou mijns inziens ook uitgaan naar een langere blast op een lagere dosis beginnen en ophogen obv progressie.
Je punt mbt mentale rust begrijp ik, maar misschien kun je dan in de basis al middelen kiezen die over het algemeen beter verdragen worden. Bijvoorbeeld mast of primo.
Jo thx voor je input.
Ik ga test E gebruiken en geen Test P.
Is dat niet beetje apart dan in zelfde spuit EOD ? of moet ik dan overgaan op test prop ?
 
Even nog een toevoeging aan deze post. Deze compounds heb ik al in huis:
Test E
Mast E
Tren E

NPP wil ik nog aanschaffen, Deca wil ik zeker NIET gebruiken, heb dit 2 keer een kans gegeven maar echt niet mijn ding. Ik hoorde goede verhalen over de korte variant vandaar dat ik die graag in de cycle mee wilde laten lopen.

Mocht iemand zin hebben om een voorbeeld te maken van Blast-cruise-blast met bovengenoemde compounds en evt toepassingnen zoals andere middelen graag!
Ook tips zodat ik het zelf samen kan stellen zijn welkom.
Heb vroeger helaas alleen 12 weekse blast off tactiek toegepast dus ben hier helaas nog niet ervaren in. Graag hoor ik van jullie
 
Jo thx voor je input.
Ik ga test E gebruiken en geen Test P.
Is dat niet beetje apart dan in zelfde spuit EOD ? of moet ik dan overgaan op test prop ?
Nee, kan gewoon met E/C en je kunt gewoon in 1 spuit doen. 500mg(2ml) delen door 3.5 = .6ml(525 maar vaak blijft er ook ietsje achter in de spuit)
Prop gebruik je alleen bij korte totale kuur van week of 8 met Tren A. NPP kickt eerder in en kan je ook vervelende ervaringen geven, net als Deca
 
Back
Naar boven