Fitness Seller

kuurvoorstel test, mast, anavar. Advies gevraagd

Bezoekers in dit topic

tapout81

Cool Novice
Lid geworden
1 aug 2013
Berichten
85
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
107kg
Vetpercentage
16%
Beste leden,
graag zou ik jullie mening hebben voor de volgende kuur.

test e 500 week 1-10
mast e 400 week 1-10
anavar 50 mg per dag 6 weken. Twijfel begin of einde van de kuur
nakuur week 12-15 clomid 100 mg per dag.

Het is mijn eerste kuur en mijn doel is om hiermee te cutten en spier te behouden.

Ik kom van een vp van 29% en zit nu op 16%.

Toelichting keuze voor test E: op advies van velen hier, moet de basis zijn.

Toelichting keuze voor Masteron E:
Veel mensen zeggen dat Masteron pas op lager bf tot zijn recht komt, maar ik ga toch proberen met dit vet percentage, vanwege de vetverbrandende eigenschappen (uiteraard icm goed dieet en cardio) en omdat het ervoor zorgt dat de test beter zijn werk kan doen, vanwege de androgene eigenschappen van masteron

Toelichting keuze Anavar:
Vanwege vetverbrandende eigenshappen, collageen aanmaak en scherpe look

Toelichting keuze CLomid:
Heb ik nog in huis en heeft mij eerder al geholpen om mijn test van 6,7 naar midden te boosten, omdat mijn eigen test om een of andere reden sterk was verlaagd.

Doel:
107 blijven wegen (of naar de 110) met een vp van 10%. Ik wil "harder"worden en meer/scherpere lijnen.

Aanpak:
eerste 4 weken beginnen met 1000 cal onder onderhoud eten en alleen krachttraining
volgende 6 weken 750 cal onder onderhoud eten. naast krachttraining 3 x per week cardio (2x na krachttraining 30 min en 1x in de ochtend 1 uur op lege maag)


Overigens:
Nee, ik ga nattie niet eerst verder cutten. Ik kom van 29%, heb de kuur nu wel verdiend
ja, ik weet dat masteron eigenlijk pas bij < 10 % bf wordt aangeraden om het effect optimaal te zien.
nee, geen hcg. Dit omdat ik onder toezicht van androloog heb gezien dat ik met Clomid op de aangegevn dosis goed en snel herstel.


Mijn vragen:
Is mijn doel icm aanpak reeel?
Is mijn kuurvoorstel niet teveel voor een eerste kuur (500 test + 400 mast + 50 mg anavar) ? Is 250 test + 200 mast + 50 mg anavar beter?
Als voor lagere hoeveelheid ga, is het nog reeel om mijn doel te behalen?
Anavar eerste zes weken als kick start of laatste zes weken om harder uit de kuur te komen?
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze of soortgelijke cycle.
Tips/verbeteringen?


Alvast bedankt voor de reacties en ja ik zal een log gaan bijhouden.

grt
tapout
 
1000 onder onderhoud is teveel naar mijn mening zonder T3. Laatst een aantal artikelen over gelezen, zonder T3 ga je regelmatig een refeed nodig hebben.

500 TestE klinkt opzich niet slecht maar je gaat cutten en hebt een relatief hoog vetpercentage, denk dat ik de Test op 375 zou zetten en de Mast naar 500/600 om geen last te hebben van oestrogeen waardoor je vet/vochtig gaat ogen.

Var/Mast hebben geen vetverbrandende eigenschappen. Tevens zul je, hoe k*t ook, op 16% gewoon niet gauw een scherpe look krijgen, ook niet op Tren.

Je doel ( 3 kg gainen en 6 % verliezen ) is met deze kuur niet reëel. Met geen enkele kuur naar mijn mening. Verder zou ik het persoonlijk eeuwig zonde vinden om een 1e kuur te cutten. Je maakt nooit weer ( reken ik Slin, GH en IGF niet mee ) zulke gains als in je 1e kuur. Maar dat is je eigen keuze.
 
Enige vetverbrandende eigenschappen die AAS hebben is dat het eiwit spaart, waardoor er een andere bron van energie wordt aangesproken (vet).

Ik vind dat je je clomifeen achterlijk hoog doseert. 25 mg ED is prima.
 
Ik vind eigenlijk alles hoog gedoseerd om gewoon te cutten en als eerste kuur.
 
Oh als het z'n eerste kuur is (niet gezien), gewoon 500 mg test, hCG ernaast, en daarmee klaar.
 
Oh als het z'n eerste kuur is (niet gezien), gewoon 500 mg test, hCG ernaast, en daarmee klaar.

thx voor je reactie.
Ik begrijp dat de hcg puur is voor het herstel en om ballen op grootte te houden. Is dit echt nodig als ik met Clomid ook bewezen snel herstel?
Hoe zie ik verder het voordeel van de hcg terug? Zie je dit terug in de vorm van winst vasthouden?


Zou ik op de 500 test kunnen cutten of zou je voorstellen om gewoon op onderhoud te eten?
eventueel wel anavar erbij of een ai tegen gyno?
 
thx voor je reactie.
Ik begrijp dat de hcg puur is voor het herstel en om ballen op grootte te houden. Is dit echt nodig als ik met Clomid ook bewezen snel herstel?
Hoe zie ik verder het voordeel van de hcg terug? Zie je dit terug in de vorm van winst vasthouden?


Zou ik op de 500 test kunnen cutten of zou je voorstellen om gewoon op onderhoud te eten?
eventueel wel anavar erbij of een ai tegen gyno?
Echt nodig is het niet, maar het bevordert herstel, dus in die zin zie je dat terug in de vorm van winst vasthouden. Nu zal dat vrij gering zijn bij wat kortere kuren, maar bij mij valt het onder de noemer 'verstandig kuren'. Het is je eerste kuur; je weet uberhaupt nog niet of je gyno zult ontwikkelen. Waarom anavar erbij? En 500 mg test is zat om op te kunnen cutten.
 
Echt nodig is het niet, maar het bevordert herstel, dus in die zin zie je dat terug in de vorm van winst vasthouden. Nu zal dat vrij gering zijn bij wat kortere kuren, maar bij mij valt het onder de noemer 'verstandig kuren'. Het is je eerste kuur; je weet uberhaupt nog niet of je gyno zult ontwikkelen. Waarom anavar erbij? En 500 mg test is zat om op te kunnen cutten.


dank voor de toelichting. De anavar voor toch een wat hardere look. De Ik denk dat ik gevoelig voor gyno of aromatase ben is, omdat mijn oestrogeen bij de laatste keer bloed prikken al vrij hoog was 0,25. Dit was na een shot nebido.

Je zegt test 500 is genoeg om te cutten. ik snap dat spierwinst of vetverlies per persoon anders is, maar hoeveel % vet zou ik theoretisch gezien kunnen dalen indicatief. Ik ga dan 750 cal onder onderhoud zitten en 3 x per week cardio?
 
Toch wat hardere look op 16%? dacht het niet. Cut naar 12% (of beter, nog lager) en doe dan gewoon 500 test-e voor 10-12 weken. Als je het goed doet zal je niet veel stijgen in vp aangezien je in je eerste kuur wel wat spieren kunt kweken. Ken er wel enkele die zelfs lichtjes daalden in vp omdat ze veel spieren bijkwamen en relatief weinig vet :)
 
ok, thx voor het advies!
 
Misch kan je iets meer vertellen over je oestrogeen/testosteron/nebido verhaal?

Verder ben ik altijd van mening dat het zonde is om je eerste kuur te "verspillen" aan een cut kuur. Ik zou een hele schone strakke bulk doen. Stel je komt 8kg spiermassa aan en 0 vet. Dan zakt je vp ook. Dan ga je daarna off. En dan de volgende kuur een diepe cut kuur. Je gained nooit zo lekker als op je eerste kuur.
 
Beste leden,
graag zou ik jullie mening hebben voor de volgende kuur.

test e 500 week 1-10
mast e 400 week 1-10
anavar 50 mg per dag 6 weken. Twijfel begin of einde van de kuur
nakuur week 12-15 clomid 100 mg per dag.

Het is mijn eerste kuur en mijn doel is om hiermee te cutten en spier te behouden.

Ik kom van een vp van 29% en zit nu op 16%.

grt
tapout


Gewoon doen. Cutten is gewoon k*t. Met anabolen gaat dit gewoon een stuk makkelijker, punt uit.

Persoonlijk zou ik de kuur wel aanpassen naar

test e 400mg week 1-12
Boldenone 400mg week 1-12

En nakuur met nolva/chl

Het effect van Mast heeft geen zin met jouw vetpercentage bovendien zijn de effecten daarvan zelden blijvend.

De keuze voor boldenone is vrij simpel. Het maakt cardio een stuk makkelijker. Daarnaast bevorderd het eiwitsynthese. Het enige nadeel is de honger die je er van krijgt, maar dat heb je sowieso in een cut cycle, daar kun je, gezien je cut verleden, goed mee om gaan.

Ik kom zelf van 20% en de kilo's vliegen er echt af met een bold/test cycle. Je moet wel echt je voeding op orde hebben. Dat je 1000 kcals onder maintenance gaat zitten is te doen, de anabolen helpen je spieren grotendeels te behouden. Maar kijk uit tijdens je na kuur, je gaat echt een dun latje zijn. Ik stel voor de laatste 4 weken te clean bulken om er nog enigszins ''mooi'' uit te komen.

succes met je keuzes
 
Back
Naar boven