XXL Nutrition

Kuurvoorstel: test p + dianabol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

the chiller

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 aug 2009
Berichten
18
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
88kg
Beste DBB

Kuurvoorstel:
100 mg test p eod week 1 t/m 8
dianabol 20 mg week 1 t/m 4

Nakuur :Nolvadex 20 mg 2 dagen na laatste injectie voor 2 weken .

Dit zal dan mijn 2 de kuur worden ,voorheen test e only e5d 250 mg

Mijn idee achter deze combi is om de eerste 4 weken toch als een soort van eiwitspaarder de dianabol mee te laten lopen met de test p .
Beide zijn kortwerkende aas en verwacht met de dianabol nog net iets meer massa te pakken en kracht en dit om te zetten met droge massa door de test p.

Of gaat deze stack elkaar tegen werken ivm de vocht die je pakt met dianabol?

Ook lees ik dat test p mg voor mg sterker is dan test e ,kan ik dan beter test p 75 mg eod zetten ?

Stats :

lengte : 1.75 m
gewicht : 88 kilo
bf : 18 %

alleen serieuze reacties graag !!!
 
Het zal elkaar niet tegenzitten, maar het zijn allebei simpelweg vochtige stoffen. Zodra je met de Dbol stopt raak je vocht kwijt. Er is niet zoiets als "omzetten naar droge massa".
 
Gebruik je HG dbol gezien de dosering?
 
Ik zou deze combi niet doen aangezien je op 18% staat. Neem aan dat je wat droger wilt worden ipv bol en vochtig?
Als je korte esters wil pakken zou ik eerder voor test p + tren a + mast p en winstrol gaan.
 
Haaruitval gegarandeerd:D

Ik gebruik deze combi vaak en heb nog genoeg haar op mijn hoofd. Zal er wel minder gevoelig voor zijn dan. Maargoed beter wat haaruitval en een ziek fysiek dan minder haaruitval en een vochtballon. :D
 
Gebruik je HG dbol gezien de dosering?

Nee geen hg,heb me gear van een bekend "chinees" merk.
Ik ben een voorstander om niet gelijk met hoge dosis te kuren en eerst aan te kijken wat het met mijn lichaam doet,de dosis kan ik dan alsnog verhogen.

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------

Haaruitval gegarandeerd:D

Dat zal in mijn geval niks meer uithalen,ben al kaal:D

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

Ik zou deze combi niet doen aangezien je op 18% staat. Neem aan dat je wat droger wilt worden ipv bol en vochtig?
Als je korte esters wil pakken zou ik eerder voor test p + tren a + mast p en winstrol gaan.

Om deze combi te gaan doen als 2 de kuur vindt ik te gek .
Tren a is vrij heftig en kan altijd nog zwaardere kuren pakken .
 
18% en dan dbol test pakken, jij gaat echt full balloon mode.

verder zijn het eigenlijk best lage doseringen, wat is de rede hier voor?
 
Zou de diana bol toch op 40mg doen.
En waarom kies je ervoor om 350mg test p te zetten per week?
(Dit wel je vorige kuur 500mg test e was, je vorige komt op iets hoger uit)
 
18% en dan dbol test pakken, jij gaat echt full balloon mode. verder zijn het eigenlijk best lage doseringen, wat is de rede hier voor?
Het zijn nutteloze doseringen kan
Hij beter niet kuren
 
Nee geen hg,heb me gear van een bekend "chinees" merk.
Ik ben een voorstander om niet gelijk met hoge dosis te kuren en eerst aan te kijken wat het met mijn lichaam doet,de dosis kan ik dan alsnog verhogen.

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:19 ----------



Dat zal in mijn geval niks meer uithalen,ben al kaal:D

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------



Om deze combi te gaan doen als 2 de kuur vindt ik te gek .
Tren a is vrij heftig en kan altijd nog zwaardere kuren pakken .


In ieder geval eersr naturel cutten tot 10-12%. Kuren op 18% is gewoon niet slim. En als je dan rond de 10-12 staat en tren te zwaar vind voor een 2de kuur kun je ook zoiets als dit doen:

Week 1-4 50mg winstrol ed
Week 1-12 500-750mg test e ew
Week 1-12 400mg mast e ew

Is een leuk en mild kuurtje voor mooie kwaliteitsmassa met minimum aan vocht mits je voeding in orde is.

als je toch perse nu eigenwijs wil starten met kuren zou je alsnog bovenstaand schema kunnen doen. In ieder geval dbol eruit gooien en vervangen voor winstrol.
 
Back
Naar boven