Fitness Seller

kuurvoorstel test p tren ace

Bezoekers in dit topic

Stabielere waardes.
compleet onnodig,

prop heeft een halfwaardetijd van 4-5 dagen en je pakt het dan elke twee dagen.
dat is dus de helft van de halfwaardtijd.

met een oral zoals dianabol met een halfwaardetijd van 4uur pak je het toch ook niet elke twee uur.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Ik heb toch besloten om voor tren te gaan.
Ik ga maandag starten
1-6 Test P 100mg EOD
1-6 Tren ace 75mg EOD
1-6 HCG 500iu 2x PW
7-10 Nolva 20MG

Iemand in voor een wekelijkse kuurlog ? Zo ja, zal ik hier dan een apart topic voor aanmaken ?
 
ED is prima, EOD is prima, zelfs ma-wo-vr is prima.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200706-172713_Chrome.jpg
    Screenshot_20200706-172713_Chrome.jpg
    65,6 KB · Weergaven: 160
Testosterone propionate presents a the shortest half life of all testosterone esters, being of 4.5 days. This characteristic produces a higher administration requirement.24 jul. 2007

google search, drugbank.

iedereen zijn eigen bronnen dus.
 
Testosterone propionate presents a the shortest half life of all testosterone esters, being of 4.5 days. This characteristic produces a higher administration requirement.24 jul. 2007

google search,

iedereen zijn eigen bronnen dus.
Sorry maar ik geloof eerder Wikepedia, whatever Google says.
 
What about Half-Life and Detection Time?
Testosterone alone with no ester bonded to it has a half-life of around two to four hours. However, when the Propionate ester is bonded to it, Testosterone Propionate has a half-life of about four days. If an athlete or bodybuilder is subject to anabolic steroid testing, via urinalysis, the detection time for Testosterone Propionate is two weeks.
 
-
 
Laatst bewerkt:
ik kom ook bronnen tegen die zeggen 2-3 dagen inderdaad, fuck it lekker belangrijk.
 
ik kom ook bronnen tegen die zeggen 2-3 dagen inderdaad, fuck it lekker belangrijk.
Toch wel belangrijk hoor.
Maar ik geloof dat jullie niet goed lezen.
Mean residence time betekent when used as a depot intramuscular injection. Er is een verschil tussen de werkelijke halflife en wanneer het als een depot in de spier wordt gezet.
 
klopt maar waar lees je dat ik denk dat dat hetzelfde is?
 
Eerste wat je leert op school nu: wikipedia is geen goede bron
Geef je groot gelijk, wikipedia is zeer zeker niet betrouwbaar, niet alles. Maar het verschil tussen real halflife en MRT (main residence time) is echter wel correct.
 
Back
Naar boven