AndroidHealthClinic

kuurvoorstel test p tren ace (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Even een kleine update, Ben nu 4 dagen bezig en slaap al na de eerste injectie KUT. Vanacht was het helemaal erg want kon letterlijk niet slapen en heb het 4 uur zie worden. Sochtends vroeg nie janke en gewoon je nest uitkomen, je shakey en onbijtje pakken en gwn die gym in rammen dat lukt gelukkig wel. Iemand tips voor slaap ? Zelfs blowen werkt momenteel niet..
Nope, stoppen helpt.

Sleep stack van supplements needs hoor ik goede dingen over, zelf niet geprobeerd.
 
Even een kleine update, Ben nu 4 dagen bezig en slaap al na de eerste injectie KUT. Vanacht was het helemaal erg want kon letterlijk niet slapen en heb het 4 uur zie worden. Sochtends vroeg nie janke en gewoon je nest uitkomen, je shakey en onbijtje pakken en gwn die gym in rammen dat lukt gelukkig wel. Iemand tips voor slaap ? Zelfs blowen werkt momenteel niet..
Helaas een veelvoorkomende bijwerking van tren, vandaar ook dat iedereen je aanraadt laag te starten. Melatonine, slaapmedicatie, sleepsupps en zelfs blowen kunnen allemaal wel bijdrage aan een verbeterde slaap, maar verwacht er niet teveel van op tren. Het is zelfs nog ergens tijdens een cut als je in een diep tekort zit of voor lange periode aan het cutten bent op tren... ga er dan maar vanuit dat je slaap beroerd is.
 
Ga zo ff melatonine halen en ga vavavond ZMA proberen om beter te slapen. Daarnaast ga ik proberen mijn telefoon vanaf 22.00 niet meer aan te raken want de hele tijd naar dat felle scherm kijken is ook niet slaap bevorderend. qua training gaat het wel zeer goed, ik werk met een ABC full body en progressive overload gaat lekker.
Volgende week ga ik progressie fotos plaatsen #Staytuned
 
Net voor de eerste HCG gezet echter had ik nog een laatste vraag. Ik injecteer in mijn buikvet maar moet ik hier ook bij aspireren of moet dat alleen in een spier ?
 
Hierbij nog even wat leesvoer voor de geïntresserde. Zoals je terug kan lezen twijfelde ik tussen test p met npp vs test p met tren. Ik heb gekozen voor tren omdat het anderhalve week geleden uit is gegaan met de vrouw. De rede dat ik geen tren wilde pakken was eigenlijk bewust voor de vrouw, maar nu die gelukkig het huis uit is kan ik lekker roidrage. Misschien dat ik gister pas om 04.00 sliep omdat ik maar bleef swipe op tinder😛😛 .
Ja wat voegt dit nu toe aan deze topic, ja in principe niets, maar beetje testeron praat is altijd wel lekker.
 
Even een kleine update, Ben nu 4 dagen bezig en slaap al na de eerste injectie KUT. Vanacht was het helemaal erg want kon letterlijk niet slapen en heb het 4 uur zie worden. Sochtends vroeg nie janke en gewoon je nest uitkomen, je shakey en onbijtje pakken en gwn die gym in rammen dat lukt gelukkig wel. Iemand tips voor slaap ? Zelfs blowen werkt momenteel niet..
En dan daarna post je dit:
Misschien dat ik gister pas om 04.00 sliep omdat ik maar bleef swipe op tinder😛😛 .
Nou vond ik het sowieso al complete onzin dat je al zo snel trensomnia krijgt, maar je geeft wel het forum een heel verkeerd beeld van jouw ervaring met tren. Op deze manier hebben we dus vrij weinig aan je log.

Ben je een log gestart om je oprechte ervaring te delen, of ben je een log begonnen puur om mensen te laten weten dat je tren neemt?
 
En dan daarna post je dit:

Nou vond ik het sowieso al complete onzin dat je al zo snel trensomnia krijgt, maar je geeft wel het forum een heel verkeerd beeld van jouw ervaring met tren. Op deze manier hebben we dus vrij weinig aan je log.

Ben je een log gestart om je oprechte ervaring te delen, of ben je een log begonnen puur om mensen te laten weten dat je tren neemt?
Nou hierbij mijn oprechte excuses dat ik door mijn persoonlijk ervaring een verkeerd beeld schets van de algemene tren ervaring. Ik zal de volgende keer de feiten goed nawegen voordat ik wat post. Wilde gewoon een leuke log aanmaken maar klaarblijkelijk is dit forum enkel bedoeld voor wetenschappelijk onderbouwde kennisdeling en is elke vorm van leedvermaak dus uit den boze. Nogmaals mijn excuses ik zal mijn persoonlijke ervaring wat genuanceerder vorm geven de volgende keer.
 
Daarnaast zou het slapen ook kunnen liggen aan het placebo effect. Ik weet dat ik wat heb genomen, vind het spannend, lees mezelf in dat ik er slecht van kan slapen en wat gebeurt er : Ik slaap slecht. Lijkt wel een beetje op Selffulfilling prophecy als ik er zo over nadenk.
 
Denk dat het meer geile endorphins waren die jou wakker hielden.
 
Ik hoop van harte dat je geen trensomnia krijgt, het verneukt je hele leven en vooral voor je omgeving. (Dat heb je pas later door)
 
Ik hoop van harte dat je geen trensomnia krijgt, het verneukt je hele leven en vooral voor je omgeving. (Dat heb je pas later door)
Ik neem aan dat dat alleen tijdens de kuur is ? dat wanneer ik stop en alles weer back to normal is dat het weg gaat ? of sla ik de plank nu totaal mis ?
 
Even een kleine update, Ben nu 4 dagen bezig en slaap al na de eerste injectie KUT. Vanacht was het helemaal erg want kon letterlijk niet slapen en heb het 4 uur zie worden. Sochtends vroeg nie janke en gewoon je nest uitkomen, je shakey en onbijtje pakken en gwn die gym in rammen dat lukt gelukkig wel. Iemand tips voor slaap ? Zelfs blowen werkt momenteel niet..
Als je niet met de auto moet rijden af en toe een benzo, maar goed opletten voor het verslavings gevaar
 
Als je niet met de auto moet rijden af en toe een benzo, maar goed opletten voor het verslavings gevaar
Thanks voor de tip maar benzo's gebruik ik alleen na een festivalletje, als ik ze doordeweeks ga pakken is het einde zoek denk ik hahaha
 
Back
Naar boven