Fitness Seller

Kuurvoorstel (test-tren-winny-mast)

Bezoekers in dit topic

papavlekje

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 nov 2008
Berichten
26
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
95kg
Vetpercentage
14%
He mede DBB'ers

Al een tijdje niet meer actief geweest op dit forum door een vervelende rugblessure waardoor ik 5 maanden niet heb kunnen trainen. Inmiddels weer 3 maanden bezig en sinds 1,5 maand ook weer netjes me voeding op orde.

Ik ben door me blessure ongeveer 8 kg afgevallen en een me BF is gestegen van 11% naar .......teveel haha.

Nu heb ik in het verleden al meerdere malen gekuur;

winny tabs only
test deca 10 weken
test tren winny 12 weken

Ik wil het nu goed gaan aanpakken en ook een "serieuze kuur" gaan pakken aangezien ik van de dokter weer full pull mag!!!:):):):)

Een maat van mij heeft mij het volgende aangeraden en na wat te lezen ben ik eigenlijk wel overtuigd, mischien dat jullie nog tips hebben over hoeveelheden etc. Zou ook top zijn als ik wat advies krijg over het nakuren aangezien ik altijd een libido probleem heb na de kuur ( uiteraard normaal, maar mijn libido gaat op een schaal van 10 tot 1 van 99 naar 3 laat maar zeggen :P)

Test lange esters 500 mg 1-12 wk
Tren lange ester 400 mg 1-10 wk
dianabol 40 mg 1-6 wk ( tren en dianabol moet samen magisch zijn:)
Masteron prop 100 mg eod wk 10-16
Test prop 100 mg eod 12-16
winny tabs 12-16 50 mg per dag 12-16

Nakuur:
4 weken nolva
Tijdens de kuur HCG

Doel is om ongeveer 4 kg pure spiermassa te winnen en procentje of heel wat eraf!

Voedingschema post ik vd week !

Tips/adviezen zijn welkom! bij genoeg aanhangers ga ik een logje bijhouden! yeahhh buddy!
 
Ik zou dbol weglaten. En anders maar max 4 weken doen. Je hebt op einde van de kuur ook al winny.

Test zou ik op 250 doen. Test lager dan de tren geeft meestal minder tren sides.
 
hoe lang is je laatste kuur geleden?
 
ik heb een soort gelijke kuur gehad, alleen zonder de mast en winny

ook 16 weken gedaan, begonnen op 250 test en 200 tren, na 8 weken naar 500 test en 350 tren gegaan.

begonnen op 15% vet en en 88kg en sta nu ( ben 2 weken klaar ) op 94kg bij 12% vet

ben dus meer dan tevreden.

Volgende kuur wilde ik wel waarschijnlijk mast erbij pakken en misschien kickstarten met winny
 
hoe lang is je laatste kuur geleden?

Laatste kuur ben ik vorig jaar september mee gestopt. Dus inmiddels al 10 maanden zonder
 
Ik zit toch nog te twijfelen...om niet onderstaande te gaan doen

Test E 500 mg P/w 1-12
Mast E 400 mg p/w 6-10
Tren E 400 mg p/w 1-10
Winstrol 6-10 50 mg ed

Met die korte esters moet ik veel zetten op het einde, maar dit levert wel vuurwerk en veel definities op lees ik overal.

Een van jullie die hier ervaring mee heeft om me kan adviseren?

Hoor ook verschillende verhalen over winstrol aan het begin of aan het einde. Somebody can help me?
 
Back
Naar boven