AndroidHealthClinic

kuurvoorstel test-tren

Bezoekers in dit topic

LGB

Novice
Lid geworden
15 feb 2014
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m98
Massa
102kg
heey boys

er staat bij mij weer een kuurtje in de planning

wordt tevens niet mijn eerste kuur.
ik sport al volop vanaf mijn 18e jaar en ben begonnen met aas rond mn 22e
ben nu 24jr
1.98m
98kg
rond de11% vet (ga dit nog opmeten voor ik begin)
en ik hoop hier minimaal 110kg clean uit te komen


kuurverleden

1e
wk 1-10 test-e 500mg
wk 1-6 winstrol 40 mg
nakuur
2e
wk 1-12 test-e 500
wk 1-10 deka 200
wk 1-6 winstrol 40mg
nakuur
3e

wk 1 -12 test-e 750 mg
wk 1 -10 tren-e 400mg
wk 1-6 dbol 50mg
nakuur

deze kuur is helemaal mis gegaan halverwege van supplier gewisseld en slechte/nep gear gehad waardoor ik mn kuur heb verdoet, veelste laat met mn nakuur begonnen met als resultaat dat ik bijna niks over heb gehouden.... shit happens denk ik.. maar vooral beetje dom van mij...
- (reden dat ik heb gewisseld had een misrekening gemaakt in hoeveelheid wat ik nodig had en halverwegen mn kuur was mn supplier ermee gestopt dus moest ff snel wat anders zoeken met dit als resultaat)

maargoed ben van plan volgende maand weer te gaan proberen met een nieuwe kuur.
en ben wel benieuwd wat jullie mening erover is.

week 1-12 test-e 1000mg (2x 500mg ew)
week 1-10 tren-e 600mg (2x 300mg ew)
week 2-14 hcg 2x 500iu ew
week 15 nolva 40mg ed
week 16-18 nolva 20mg ed
week 15-18 aromasin 20mg ed

- ik zet test en tren 2x in de week omdat het teveel is om in 1 x te zetten en ook om mijn bloedwaardes stabieler te houden wat beter schijnt te zijn tegen de sides
- en ik heb arimidex bijdehand om gyno tegen te gaan heb ik bij mn vorige ook gedaan en is erg goed bevallen.
- zit nog te twijfelen om winstrol de 1e 6 weken erbij te pakken maar vraag me af of het meerwaarde gaat hebben aangezien dit een best zware kuur is.

ik wil qua voeding
3500kcal en 350eiwitten gaan zitten per dag

dit is globaal mijn schema per dag.(ga hem nog mooi uitwerken met voedingswaardes en alles)

0800: magere yoghurt methoning en muesli en wat rozijnen
1000: 4x volkoren boterham 2x pindakaas/2xkipfilet
1200: rijst met kip en groente + whey shake
1400: banaan en 2x rijstewafel
1600: pasta met magere gehakt + groente
1800: 2x volkoren boterham met pindakaas of kip
2000: avondmaaltijd verschilt per keer maar wel lettende op mn dieet
2100: wheyshake met stuk fruit
2200: kwark
rust

wat denken jullie ervan grtz
 
Laatst bewerkt:
Bij je vorige keer ontwikkelende gyno gehad dan vanwege "arimidex bij de hand houden is ke goed bevallen" ?
 
ja klopt begon last te krijgen van beginnende gyno en ben arimidex gaan slikken 0.5mg per dag en is daarmee over gegaan
 
Ah ok. Waarom geen nolva dan bij beginnende gyno? Dat hoor ik veel vaker.

ver je kuur doe k verder geen uitspraken, zijn stuk competentere mensen hier die dat kunnen.
Vind je voeding wel aan de lage kant voor jouw massa.
 
Nakuur in week 14 op de 2e inject dag beginnen hcg vanaf het begin tot en met de eerste week van de nakuur 2x 500iu. Over de doseringen van test icm tren kan ik niks zeggen.
 
ben net als jw ook niet helemaal competent om advies te geven, maar ik zou hcg 2x500iu per week minimaal doen. voeding heb ik het idee dat die ook wat aan de lage kant is. en zou test op 250 zetten. Meestal hoge test met hoge tren=meer side's. al is dat persoons afhankelijk geloof ik.
 
jaa klopt maar omdat ik tren erbij had/heb ik geen nolva gebruikt, omdat nolvadex de gyno die vookomt bij tren versterkt

jaa wil het denk ik ook hoger gaan gooien rond de 3800kcal en 400gram eiwitten
 
Ik vind dat je erg veel aas erin wil gaan stoppen, waarom?
 
Nakuur in week 14 op de 2e inject dag beginnen hcg vanaf het begin tot en met de eerste week van de nakuur 2x 500iu. Over de doseringen van test icm tren kan ik niks zeggen.

jaa klopt ja srry week 14 beginnen nakuur zat verkeerd te rekenen???
en ik ga dan hcg 500 iu 2x in de week zetten van week 2 t/m week 14

thanx voor je advies:)

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------

Ik vind dat je erg veel aas erin wil gaan stoppen, waarom?

ja klopt wil het goed aanpakken, vorige x waren de sides nog goed onder controlle te houden
ik kan altijd nog minderen mocht het echt teveel worden heb tevens wel zitten twijfelen om toch weer
750 test 400 tren te pakken maar voor deze aanpak gekozen.
maar ik ben nog niet begonnen, dus kan er nog voor kiezen het alsnog te gaan verminderen.
maar ik wil hierbij blijven voorlopig.
 
Meer dan 20 mg nolva is in nakuur niet nodig.
 
jaa klopt ja srry week 14 beginnen nakuur zat verkeerd te rekenen???
en ik ga dan hcg 500 iu 2x in de week zetten van week 2 t/m week 14

thanx voor je advies:)

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------



ja klopt wil het goed aanpakken, vorige x waren de sides nog goed onder controlle te houden
ik kan altijd nog minderen mocht het echt teveel worden heb tevens wel zitten twijfelen om toch weer
750 test 400 tren te pakken maar voor deze aanpak gekozen.
maar ik ben nog niet begonnen, dus kan er nog voor kiezen het alsnog te gaan verminderen.
maar ik wil hierbij blijven voorlopig.

Waarom ga je dan niet 250test 600tren voor weinig sides. In week 7 naar 250test 800tren. Veel logischer in mijn ogen.
 
Back
Naar boven