MuscleMeat

kuurvoorstel tips welkom (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jackylux

Cool Novice
Lid geworden
16 feb 2017
Berichten
43
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
hallo
eerst en vooral even mijn bedoeling achter dit topic. na een knie blessure en een 10 tal minder trainen en minder met voeding bezig te zijn is het tijd om er terug hard aan te werken dit lukt nu terug goed cardio is geen probleem.
Voeding is terug on point. ik at eigenlijk in mijn blessure periode ook niet perse slecht maar omdat ik in de bulk mijn blessure kreeg was het niet makkelijk om eten weg te laten. en ik ga ook heel eerlijk zijn eten gaf me een geluks gevoel in een zware periode.
Nu ik train ondertussen een 5 tal jaar intensief 5 keer in de week
ik heb er 4 eerdere kuurtjes opzitten die ik even voor jullie zal opsommen.

Kuurverleden
1-dianabol only kuur 50MG ed
2 Test 250MG/week only 12 W
3 test 500MG/WEEK winstrol 40MG per dag 10 weken test 8 wk winstrol
4 Test E 500MG/week , tren E 400.
Ik heb ook een tijdje clenbuterol gegeten een 6x 2 weken op en af.

Planning volgende kuur:
Doel
: vetmassa van 14--> 11 gewicht 104-> 100 droger ( zwaarder mag altijd) lengte 1M87(die gaan we zo houden)
Producten die ik ingepland heb
Test e 2x per week 250MG 12 weken
Tren E 2x pw 200MG 10weken
Masteron 2x W 100MG10 weken
Anavar week 8-12 30mg
gehele kuur 2X pw 500UI pregnyl
nakuur nolvadex week 14-16

alle tips worden gelezen en bekeken het is nog steeds men lichaam en de gezonheid gaat voor ik zal ook na 7 weken bloed laten nemen. en na de kuur opnieuw.
Ik ben nog steeds maar 23 jaar dus heb nog een weg af te leggen.
 
Ik zou al zeker mast en anavar laten vallen.

500test 400tren is plenty voor wat je wilt bereiken
 
500 test en 400 tren lijkt me inderdaad ook prima. Ik zie niet in wat die 200mg mast per week gaat doen en anavar op 30mg per dag is een waste.
Zou ook gewoon alles 1 x per week zetten. Met lange esters merk je echt geen verschil in werking.
 
Waarom niet gewoon simpel houden?

Week 1-10 Test 500mg.
Week 1-10 Tren 400mg.
Week 1-10 500iu 2x pw.
Week 13/14/15/16 Nolva.
Week 1-6 Winstrol 50mg (eventueel kickstart).

Mast op hoge vet percentage zal je niks brengen, tenzij je het neemt om oestrogeen tegen te gaan is het een ander verhaal.

Als je toch kiest om 2x pw te zetten ivm waardes doe dan wo/zo 2ml/2ml.
 
1-dianabol only kuur 50MG ed
2 Test 250MG/week only 12 W
3 test 500MG/WEEK winstrol 40MG per dag 10 weken test 8 wk winstrol
4 Test E 500MG/week , tren E 400.
Ik heb ook een tijdje clenbuterol gegeten een 6x 2 weken op en af.

:roflol:
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
500 test en 400 tren lijkt me inderdaad ook prima. Ik zie niet in wat die 200mg mast per week gaat doen en anavar op 30mg per dag is een waste.
Zou ook gewoon alles 1 x per week zetten. Met lange esters merk je echt geen verschil in werking.

Frequenter zetten betekent stabielere waardes in hormoonhuishouding hetgeen de kans op sides weer verkleind. Heeft zeker meerwaarde, maar 30mg Anavar is wellicht erg overbodig in deze kuur, zeker gezien zijn doelen. Over 200mg mast kun je discussieren, maar naast test en tren een vaak geziene gast.
 
Frequenter zetten betekent stabielere waardes in hormoonhuishouding hetgeen de kans op sides weer verkleind. Heeft zeker meerwaarde, maar 30mg Anavar is wellicht erg overbodig in deze kuur, zeker gezien zijn doelen. Over 200mg mast kun je discussieren, maar naast test en tren een vaak geziene gast.
Je zult er met mast misschien wat scherper uit zien, maar 200mg is wat aan de lage kant dan.
Ik merk persoonlijk geen verschil in sides of ik enanthate nu eens of tweemaal per week zet.
 
Je zult er met mast misschien wat scherper uit zien, maar 200mg is wat aan de lage kant dan.
Ik merk persoonlijk geen verschil in sides of ik enanthate nu eens of tweemaal per week zet.

Is ook geen must natuurlijk en erg persoonlijk. Mast wordt verder naast tren ook vaak gezet tegen de vermindering van de sides van tren. Ook weer heel persoonlijk, teveel aan androgeen (tren is ook zeer androgeen) is wat mij betreft ook niet wenselijk, daarom lijkt in deze opzet die 200mg per week helemaal zo gek nog niet.
 
De mast zet ik er inderdaad bij voor oestrogeen niet te gek te laten worden omdat ik eerder al eens een lichte vorm van gyno gehad heb. anavar was ik zelf ook hard over aan het twijfelen misschien dat ik deze dan maar weg laat.
 
Is ook geen must natuurlijk en erg persoonlijk. Mast wordt verder naast tren ook vaak gezet tegen de vermindering van de sides van tren. Ook weer heel persoonlijk, teveel aan androgeen (tren is ook zeer androgeen) is wat mij betreft ook niet wenselijk, daarom lijkt in deze opzet die 200mg per week helemaal zo gek nog niet.

ik heb even iets gemist volgens mij maar jij kan het me vast uitleggen. Hoezo zorgt mast voor een vermindering van sides van tren? Tren sides zijn toch voornamelijk androgeen? En ik lees op het sticky over mast de volgende zin over mast:

“Dat betekent dat wat betreft androgenen er geen enkele steroïde zo krachtig is”

Dan zorgt extra mast erbij zetten toch juist voor nog meer androgene sides?

vanuit deze redenatie lijkt het mij logischer dat als je gevoelig bent voor oestrogeen sides (die test met zich mee kan brengen) je mast zet om deze tegen te gaan? ((Gezien a:e ratio)) maar het lijk mij voor de a:e niet nodig om mast erbij te zetten aangezien je al tren zet en echte oestrogene dingen als deca niet gebruikt.

hoor graag jouw gedachte hierover Punjab want ik ben geen expert op het gebied van mast, heb het 1 keer op low dose gebruikt.

ot: Ik kreeg op low dose mast heftige back acne die pas na maanden roa weg ging. Lekker de mast eruit laten is mijn advies
 
Mast is niet voor iedereen, inderdaad potent androgeen wat voor veel klachten als haarverlies, acné en prostaat gerelateerde perikelen kan zorgen. En op papier heb je zeer zeker gelijk, je voegt enkel meer androgeen toe aan je totale geheel. Doch Tren kent naast de bijwerkingen vanwege een verhoogd androgeen profiel natuurlijk nog veel meer sides, zoals overmatig zweten, veel dromen (nachtmerries), kortademigheid, emotionele instabiliteit (tot aan ronduit labiel) etc. En op dat vlak rapporteren veel gebruikers een vermindering van bijwerkingen, als men er mast naast zet. Of dit uiteindelijk komt omdat ze vanwege het erbij zetten van de mast, wellicht minder tren zetten, dat weet ik natuurlijk niet. Maar het komt meermaals terug in de kuurlogs en andere kuurvoorstel topics hier op het forum.

Idealiter probeer je het natuurlijk eens zelf, zowel zonder toevoeging als met toevoeging van de mast. Alleen dan kun je (enigszins) beoordelen wat het verschil is. Ik zeg enigszins, omdat een tweede keer tren vaak sowieso al als minder hevig wordt ervaren dan de eerste keer. En ook de ester, geloof het of niet (ace of enantaat) zal invloed hebben op de werking van het middel, waarbij men vooral emotioneel gezien verschillen opmerkt.

Vaak moet je af gaan op "van horen zeggen" en ervaringen direct van andere personen, zeker waar het tren betreft. En het is lastig om te beoordelen wat de waarde van een specifiek geval is, doch als er een trend te spotten is, dan is het imo wat mij betreft genoeg reden om het zelf eens te ondervinden.
 
Mast is niet voor iedereen, inderdaad potent androgeen wat voor veel klachten als haarverlies, acné en prostaat gerelateerde perikelen kan zorgen. En op papier heb je zeer zeker gelijk, je voegt enkel meer androgeen toe aan je totale geheel. Doch Tren kent naast de bijwerkingen vanwege een verhoogd androgeen profiel natuurlijk nog veel meer sides, zoals overmatig zweten, veel dromen (nachtmerries), kortademigheid, emotionele instabiliteit (tot aan ronduit labiel) etc. En op dat vlak rapporteren veel gebruikers een vermindering van bijwerkingen, als men er mast naast zet. Of dit uiteindelijk komt omdat ze vanwege het erbij zetten van de mast, wellicht minder tren zetten, dat weet ik natuurlijk niet. Maar het komt meermaals terug in de kuurlogs en andere kuurvoorstel topics hier op het forum.

Idealiter probeer je het natuurlijk eens zelf, zowel zonder toevoeging als met toevoeging van de mast. Alleen dan kun je (enigszins) beoordelen wat het verschil is. Ik zeg enigszins, omdat een tweede keer tren vaak sowieso al als minder hevig wordt ervaren dan de eerste keer. En ook de ester, geloof het of niet (ace of enantaat) zal invloed hebben op de werking van het middel, waarbij men vooral emotioneel gezien verschillen opmerkt.

Vaak moet je af gaan op "van horen zeggen" en ervaringen direct van andere personen, zeker waar het tren betreft. En het is lastig om te beoordelen wat de waarde van een specifiek geval is, doch als er een trend te spotten is, dan is het imo wat mij betreft genoeg reden om het zelf eens te ondervinden.

Er zijn genoeg mensen die Mast zetten naast het hoog doseren van Tren of Deca ivm bijwerkingen idd. Ik zelf ervaar persoonlijk dat wanneer ik Mast zet me er veel beter door voel en een keiharde pik dus alleen maar + +
 
Ja jij doet het voor het behoudt van scheuren natuurlijk :roflol:
 
Er zijn genoeg mensen die Mast zetten naast het hoog doseren van Tren of Deca ivm bijwerkingen idd. Ik zelf ervaar persoonlijk dat wanneer ik Mast zet me er veel beter door voel en een keiharde pik dus alleen maar + +
Bij deca snap ik zeker de keuze om mast toe te voegen en ook dat deze daardoor evt sides kan verminderen doordat je androgeen toevoegd, bij tren zie ik niet echt waarom deze sides zou verminderen wel zie je deze stack regelmatig voorbij komen, of mast aan het eind van de streep iets extras heeft opgeleverd is iets waar je eigelijk niet echt achter zal komen gezien iedere kuur zelfs met dezelfde middelen en doseringen toch soms verschillende resultaten en sides zullen brengen.
 
Back
Naar boven