MuscleMeat

kuurvoorstel tips welkom (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jackylux

Cool Novice
Lid geworden
16 feb 2017
Berichten
43
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
hallo
eerst en vooral even mijn bedoeling achter dit topic. na een knie blessure en een 10 tal minder trainen en minder met voeding bezig te zijn is het tijd om er terug hard aan te werken dit lukt nu terug goed cardio is geen probleem.
Voeding is terug on point. ik at eigenlijk in mijn blessure periode ook niet perse slecht maar omdat ik in de bulk mijn blessure kreeg was het niet makkelijk om eten weg te laten. en ik ga ook heel eerlijk zijn eten gaf me een geluks gevoel in een zware periode.
Nu ik train ondertussen een 5 tal jaar intensief 5 keer in de week
ik heb er 4 eerdere kuurtjes opzitten die ik even voor jullie zal opsommen.

Kuurverleden
1-dianabol only kuur 50MG ed
2 Test 250MG/week only 12 W
3 test 500MG/WEEK winstrol 40MG per dag 10 weken test 8 wk winstrol
4 Test E 500MG/week , tren E 400.
Ik heb ook een tijdje clenbuterol gegeten een 6x 2 weken op en af.

Planning volgende kuur:
Doel
: vetmassa van 14--> 11 gewicht 104-> 100 droger ( zwaarder mag altijd) lengte 1M87(die gaan we zo houden)
Producten die ik ingepland heb
Test e 2x per week 250MG 12 weken
Tren E 2x pw 200MG 10weken
Masteron 2x W 100MG10 weken
Anavar week 8-12 30mg
gehele kuur 2X pw 500UI pregnyl
nakuur nolvadex week 14-16

alle tips worden gelezen en bekeken het is nog steeds men lichaam en de gezonheid gaat voor ik zal ook na 7 weken bloed laten nemen. en na de kuur opnieuw.
Ik ben nog steeds maar 23 jaar dus heb nog een weg af te leggen.
 
Ik zou al zeker mast en anavar laten vallen.

500test 400tren is plenty voor wat je wilt bereiken
 
500 test en 400 tren lijkt me inderdaad ook prima. Ik zie niet in wat die 200mg mast per week gaat doen en anavar op 30mg per dag is een waste.
Zou ook gewoon alles 1 x per week zetten. Met lange esters merk je echt geen verschil in werking.