Fitness Seller

Kuurvoorstel tips zijn welkom!

Bezoekers in dit topic

Bbjefke

Novice
Lid geworden
19 mrt 2019
Berichten
22
Waardering
3
Lengte
1m95
Massa
98kg
Vetpercentage
13%
Beste forumleden

Binnenkort zou ik mijn eerste injectiekuur willen starten heb in het verleden alleen nog maar diana only gedaan 50 mg per dag en dit beviel mij zeer goed tegen de 9 kg gepakt waarbij ik achteraf maar 3/4 kg kwijt was (dieet en training waren perfect ook heel goed genakuurd en ben nu al 4 maand off ben namelijk perfectionist als ik die dingen doe)
Nu zou ik na lang inlezen een injectkuur willen doen deze zou als volgt gaan

Week 1 tem 15: Test E op 300 mg pw
Week 1 tem 15 : Boldenone op 600 mgpw
Misschien kickstart dianabol eerste 4 weken (omdat ik hier zo lekker op ging eerste keer maar nog niet zeker)
Week 17 tem 21 na kuur nolvadex eerste 2 weken 40 mg pd andere 2 weken 20 mg pd

Ook zou ik arimidex er bij nemen (indien nodig ) om aromatisering tegen te gaan maar pas als het echt nodig is want ik heb gelezen dat je door dit mindere gains (leandere gains wel ) omdat test en diana serieus armomatiseerd en ben iemand die al beetje gyno uitzichzelf geeft en acne vroeger heel zwaar gehad dus bij deze

De reden dat ik maar 300 mg test pw zet is omdat een goede vriend mij vertelde dat het al niet nodig was direct zoveel test te spuiten bespaart me geld en voor in de toekomst kan mijn lichaam het mooi opbouwen naar meer toe.
Ohja zou ook de injects 2x doen per week omdat dit zorgt voor stabielere bloedwaarden
Ik heb nog NIETS besteld ben de slimme man geweest en eerst hierop gezet voor ik besteld heb dus kan nog verandering in komen!

Tips, advies of meningen uiteraard allemaal welkom! Dit is de reden dat ik dit hier eerst post
Bedankt alvast medeleden
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Ik zou gewoon lekker zonder ‘kickstart’ doen. 900mg/week AAS is echt wel genoeg voor een je eerste inject kuur.
 
Ik zou gewoon lekker zonder ‘kickstart’ doen. 900mg/week AAS is echt wel genoeg voor een je eerste inject kuur.

Dat is wat ik ook dacht geen reden om overkill te doen want het zijn al 2 AAS dat mijn lichaam nog nooit aangevoeld heeft dus eerst best kijken hoe ik hierop reageer natuurlijk.
Is anders alles goed denkt u ?
Heb me er echt veel over ingelezen maar kan natuurlijk dat ik x over het hoofd zie.
Zeker de nakuur wil ik zo goed mogelijk doen.

Bedankt voor je advies btw!
 
Is het niet interessanter om 500mg test e per week te doen als eerste inject kuur? En dan 10 weken.
Reden: sneller herstel, veel goedkoper, test is altijd de basis en dan weet je alvast hoe je op teste reageert in je volgende kuren. Ook is minder ml zetten fijner, zeker als je niet gewoon bent te injecteren. De massa winst zal netto niet veel verschillen (dit is geen feit maar een vermoeden)
 
Je kuur is prima maar deze reden

De reden dat ik maar 300 mg test pw zet is omdat een goede vriend mij vertelde dat het al niet nodig was direct zoveel test te spuiten bespaart me geld en voor in de toekomst kan mijn lichaam het mooi opbouwen naar meer toe.

Is niet juist tot 600 Mg is testosteron line air. Dus hoef je niet te denken dat opbouwen van test dosis beter is. Dan meteen op 500-600 Mg te gaan zitten
 
Je kuur is prima maar deze reden

Is niet juist tot 600 Mg is testosteron line air. Dus hoef je niet te denken dat opbouwen van test dosis beter is. Dan meteen op 500-600 Mg te gaan zitten

Oh dit wist ik dus niet zo leer je elke dag dus iets bij!


Is het niet interessanter om 500mg test e per week te doen als eerste inject kuur? En dan 10 weken.
Reden: sneller herstel, veel goedkoper, test is altijd de basis en dan weet je alvast hoe je op teste reageert in je volgende kuren. Ook is minder ml zetten fijner, zeker als je niet gewoon bent te injecteren. De massa winst zal netto niet veel verschillen (dit is geen feit maar een vermoeden)
Lijkt mij idd veel beter zoals jij het voorsteld is ook logischer en heeft zeker meer voordelen.
Dus zou ik gewoon 500 mg test e pw zetten (verdeeld over 2 injects) laat ik die bold weg voor mijn eerste injectiekuur wat ik me wel afvroeg zou ik daar 4 weken kickstart dianabol aan kunnen toevoegen ging echt super lekker daarop voelde me super goed of denkt u dat het beter is om echt puur alleen test te spuiten zodat ik weet hoe mijn lichaam aanvoelt op test only of maakt dat niet veel uit?

Bedankt alle 2 voor het advies zal dit zeker opvolgen!
 
Vreemd dat je 600mg bold dan niet veel vindt maar test wel.

Persoonlijk zou ik testosteron only doen op 375-500mg.
 
Verdeeld is beter maar kan ook gerust 1xpw 2ml.
Ik ben zelf geen van van kickstart met orals omdat ik van veel orals maagzuur en darmklachten krijg. Maar als dat echt graag wilt gaat dit nog wel.
Persoonlijk zou ik het super simpel houden, 1xpw 2ml test e en dit 10 weken.
Bold de volgende kuur eventueel toevoegen als deze kuur je beviel.
 
Laatst bewerkt:
Vreemd dat je 600mg bold dan niet veel vindt maar test wel.

Persoonlijk zou ik testosteron only doen op 375-500mg.

Had gelezen dat je bold hoog moest doseren en voor zeker meer dan 10 weken dit was dan de reden dat ik hem op 600 ging zetten ook omdat het vials waren van 300mg om het mijzelf makkelijker te maken.
Maar de bold laat ik nu zeker weg
 
Verdeeld is beter maar kan ook gerust 1xpw 2ml.
Ik ben zelf geen van van kickstart met orals omdat ik van veel orals maagzuur en darmklachten krijg. Maar als dat echt graag wilt gaat dit nog wel.
Persoonlijk zou ik het super simpel houden, 1xpw 2ml test e en dit 10 weken.
Bood de volgende kuur eventueel toevoegen als deze kuur je beviel.

Zal idd best de orals achterwege laten met dat dit ook niet goed is voor de lever en zal het gewoon simpel houden op 500mg test e pw zoals u voorsteld en dan later met bold experimenteren.

Bedankt iedereen voor de nuttige tips!
 
Orals kan je altijd in volgende kuren eens uitproberen.
Ik heb zelf allerlei orals geprobeerd, maar er is geen enkele waar ik echt positief over ben. Er zijn natuurlijk mensen die echt fan zijn van sommige orals, maar ik heb het nooit echt als goed en leuk ervaren.
 
Back
Naar boven