Fitness Seller

Kuurvoorstel toekomst 2.0 Test E+Winstrol kickstart

Bezoekers in dit topic

kidmonster

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2010
Berichten
4.251
Waardering
124
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
Hey DBB,

Na een topic te hebben gemaakt over een kuurvoorstel voor in de toekomst, heb ik een nieuw voorstel.
Vorige topic is uit gekomen dat ik beter een inject kan doen en uiteindelijk heb ik besloten dat ook te gaan doen.

Nu is dit het volgende schema wat ik zou willen hanteren:
1-4 Winstrol tabs 40mg p/dag
1-10 Test E 500mg p/week
12-15 Nolvadex 20mg p/dag
edit1-11 hCG 250IU eod

(Ik wil nog even benadrukken dat dit voor de toekomst is, ben nog niet klaar om er aan te beginnen)
Dit zou mijn eerste kuur worden.
Wat vinden jullie hier van?
 
Laatst bewerkt:
2 weken na laatste inject beginnen met nakuur.
evt eerste vier weken kicken.. waarom geen dianabol?
 
2 weken na laatste inject beginnen met nakuur.
evt eerste vier weken kicken.. waarom geen dianabol?

excuus ik verander het even, heb 2 typfouten gemaakt. kickstart winstrol is 1-4 en nolva is 12.
Je bedoelt met dianabol de kickstart ipv winstrol?
 
lekker kuurtje
 
Mijn twee centen = hCG ernaast (250 IU EOD). Voor de rest, standaard beginnerskuur.
 
wat vinden jullie van oxy als kickstart ipv winstrol?
 
is deze kuur niet te 'licht' ervoor?

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 18:30 ----------



dankje, g2g volgens jou of nog aanvullingen?

Als je eigen productie platgelegd wordt, lijkt me dat geen ''licht'' kuurtje. HCG ernaast dus.

Je wilt toch snel herstel?

Edit; grappig dat je dit eigenlijk vraagt, je zou dat allang moeten weten. Voor je allereerste kuur moet je echt wel voldoende kennis hebben en dat zie ik hier juist niet.
 
wat vinden jullie van oxy als kickstart ipv winstrol?

Niet doen joh. Lekker bij Winny houden, kunt later altijd nog een keer Oxy proberen. Zou dan wel HG Oxy pakken als ik jou was.
 
Als je eigen productie platgelegd wordt, lijkt me dat geen ''licht'' kuurtje. HCG ernaast dus.

Je wilt toch snel herstel?

Edit; grappig dat je dit eigenlijk vraagt, je zou dat allang moeten weten. Voor je allereerste kuur moet je echt wel voldoende kennis hebben en dat zie ik hier juist niet.

Daarom is het ook voor de toekomst, ik zou heel eerlijk zijn ik weet bij lange na niet genoeg. En ik ben er mee bezig, hoe stom het ook lijkt ik vind het allemaal maar moeilijk.
Maar het lijkt mij wel zo handig om te weten wat ik zou moeten gebruiken en hoe.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 19:46 ----------

Niet doen joh. Lekker bij Winny houden, kunt later altijd nog een keer Oxy proberen. Zou dan wel HG Oxy pakken als ik jou was.

oke, had al twijfel er over maar dan laat ik het gewoon bij win. :)
 
Als je eigen productie platgelegd wordt, lijkt me dat geen ''licht'' kuurtje. HCG ernaast dus.

Je wilt toch snel herstel?

Edit; grappig dat je dit eigenlijk vraagt, je zou dat allang moeten weten. Voor je allereerste kuur moet je echt wel voldoende kennis hebben en dat zie ik hier juist niet.

Op je edit: Het is toch net goed dat hij het vraagt in zijn voorbereiding naar zijn eerste kuur toe. Of moet hij alles maar lezen en mag hij niks vragen voor hij zijn eerste kuur doet?
 
Laatst bewerkt:
als je eigen productie platgelegd wordt, lijkt me dat geen ''licht'' kuurtje. Hcg ernaast dus.

Je wilt toch snel herstel?

Edit; grappig dat je dit eigenlijk vraagt, je zou dat allang moeten weten. Voor je allereerste kuur moet je echt wel voldoende kennis hebben en dat zie ik hier juist niet.


dit!
 
Zie edit, zo zou het compleet zijn?
heb meer informatie opgezocht over hCG, en meen dat ik het nu goed heb neer gezet.
 
Waarom niet gewoon vanaf week 1?
 
Omdat de test ook pas na 2/3 weken begint te werken noob:D

Lees je eens in !

nou ik snapte de vraag al niet waarom hij dat zegt, ik heb het stuk gelezen in leerzame topics, en een ouder forum daar staat een voorbeeld schema, en dat is exact zoals ik bovenaan de edit heb.
 
nou ik snapte de vraag al niet waarom hij dat zegt, ik heb het stuk gelezen in leerzame topics, en een ouder forum daar staat een voorbeeld schema, en dat is exact zoals ik bovenaan de edit heb.

Getxxl snapt het zelf ook niet meer helemaal :D


Oké nu serieus.
Test werkt zodra je het in je lichaam spuit.
Dus zelfde week ook hcg.
 
Back
Naar boven