MuscleMeat

Kuurvoorstel

Bezoekers in dit topic

Colossalx

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
41
Lengte
1m72
Massa
101kg
Vetpercentage
9%
Ik zou binnenkort wat gear willen halen ik dacht aan dit schema.

Week 1-12 Boldenone (400 mg)
Week 1-12 Sustanon (500 mg)
Week 1-4 Turinabol (50 mg)
Week 14-17 Nolvadex (4 weken) (20 mg pd)

Ook zou ik graag hcg in de kuur gebruiken. Ik heb al veel gezocht maar iedereen zegt iets anders.
Ik kan aan 3x 2000 iu geraken.

Moet ik dit nu in de helft zetten of de laatste weken om de 5 dagen ?
Graag een goede mening met uitleg.

• Topic Starter Topic Starter
Oke dat verduidelijkt wat. En houdt dit gains of iets tegen zoals nolvadex dat kan doen als je nolvadex tijdens je kuur neemt.

En zal ik sneller herstellen met hcg en nolvadex dan alleen nolvadex?

Hm oke maar ik heb wel 2000 iu vials en ik moet 2x per week maar 250 iu inspuiten.

Wat doe ik dan met de rest wat als je het mengt is het nog maar 3 dagen goed of moet ik dan al insulinespuitjes klaarmaken en in koelkast of diepvriezer bewaren?

En dan had ik nog een vraagje heb nog niet met insulinespuitjes gewerkt moet je een bepaalde maat zeggen in apotheek zoals een gewone spuit ?

als je het mengt is het 20 dagen houdbaar in de koelkast!

Persoonlijk zou ik die Bold vervangen voor iets anders.

Mijn ervaring: veel ml's voor weinig extra's maar zoals gezegd dat is persoonlijk.

Maar als je het toch wil nemen wellicht nog iets langer (14-16 weken) en iets hoger (600-750mg) doseren?

Turinabol heb ik geen ervaring mee maar daar hoor ik weinig echt positieve dingen over (theoretisch een goede roid maar in de praktijk niet).

Wellicht vervangen door Winstrol tabs?

Laatst bewerkt:
bold vervangen in tren-e :D en van turina naar dbol of winny, ik weet niet hoevaak je gekuurd hebt omdat je 50mg wilt gaan pakken aan tabs, het kan wellicht zijn dat je met 30mg genoeg hebt tenzij de sides je niet echt boeit, maar dat zul je zelf wel weten.

bold vervangen in tren-e :D en van turina naar dbol of winny, ik weet niet hoevaak je gekuurd hebt omdat je 50mg wilt gaan pakken aan tabs, het kan wellicht zijn dat je met 30mg genoeg hebt tenzij de sides je niet echt boeit, maar dat zul je zelf wel weten.
Nee wil geen nor anabolen.
Dianabol helemaal niet niets anders dan vocht. Winstrol ja maar ik heb t-bol nog nooit gehad.

Het blijft bij deze kuur.
Kan iemand op mijn vraag antwoorden kan je gewoon naar apotheek gaan en zeggen insulunespuitje van 500 units ?

Nee wil geen nor anabolen.
Dianabol helemaal niet niets anders dan vocht. Winstrol ja maar ik heb t-bol nog nooit gehad.

Het blijft bij deze kuur.
Kan iemand op mijn vraag antwoorden kan je gewoon naar apotheek gaan en zeggen insulunespuitje van 500 units ?

Neem die van 50 of 100 units, is veel accurater.

Los je 1ml in 2000ui hcg trek je telkens 12 units in de spuit en klaar.

Neem die van 50 of 100 units, is veel accurater.

Los je 1ml in 2000ui hcg trek je telkens 12 units in de spuit en klaar.
Okay, bedankt maar nog eens op een rijtje het moet zeker juist zitten.
Nakuur is erg belangrijk.

Wat ik nu moet doen is ;

Mijn hcg halen en insulunespuitjes van 50 units.
Ik los 2000 iu op met de solvent.

Dan pak ik een insulunespuit en trek 12 units op.
2x per week zet ik dan 12 units.

En wat doe ik het beste 2000 units dit is genoeg voor 4 weken.

Gewoon 4 spuitjes vullen en dan in de ijskast ? Want hcg is met breekampullen als ik me niet vergis.

Niet bij de apotheek, gewoon online bestellen via daxtrio ofzo. En dianabol niets anders dan vocht??? beetje overdreven, mischien deed je iets verkeerd.
Ik zou ze niet in een keer allemaal gaan maken de spuitjes maar goed.

Niet bij de apotheek, gewoon online bestellen via daxtrio ofzo. En dianabol niets anders dan vocht??? beetje overdreven, mischien deed je iets verkeerd.
Ik zou ze niet in een keer allemaal gaan maken de spuitjes maar goed.
Maar hoe kan ik ze dan het beste bewaren het zijn toch breekampullen?

Terug
Naar boven