Fitness Seller

kuurvoorstel

Bezoekers in dit topic

newinthegame

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
1 apr 2011
Berichten
5.153
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
Aangezien men vriendin direkt tren niet zo'n goed idee vond ( aggresief,achterdochtig etc)
Hebben we gekozen voor.

1-15 test e 250mg
1-15 bold 6/800mg
3-6 tren a 75mg per dag.
17-23 arofixen.

Wou pas in week 3 met tren beginnen omdat ik dan gevoelsmatig aan de bold kan wennen. En maar 4 weken omdat we willen kijken hoe ik er op reageer ivm volgende kuurtjes. En de A variant doe ik om "normaal" te kunnen worden in 2/3 dagen. Mocht ik er extreem op reageren.

Iemand verder nog suggesties? Of is het zo goed.
 
**** bold.

Maar dat is mijn mening.

Is cut kuur?

Oh ja, je gf bepaalt? :whip:
 
Deca dan?

Nee die bepaalt niet maar wil gewoon dat ze er mee eens is, als ik toch tren E doe en ik reageer er slecht over dan worden de volgende kuurtjes iedere keer discussies..

Nee denk niet dat het een cutkuur word. Als ik kuur dan wil ik zoveel mogelijk groeien.
 
Test/deca/dianabol

Prima massa bouwer.

Als je voeding in orde is kan je gewoon op max 12/13 vp blijven;)
 
Ja wil sowieso tren proberen. Kijken hoe ik er op reageer. Dus dan geen Diana en wel trenA dat wil wel toch.
Weet dat tren en deca tegelijk niet verstandig is maar de tren doe ik maar 20-25 dagen.
 
Zou liever test/deca/Dbol doen als je voor massa gaat.
 
Maar je gaat bulken terwijl je al op 14 staat?
Of is dat niet je huidige vp?
 
Maar je gaat bulken terwijl je al op 14 staat?
Of is dat niet je huidige vp?

Plannen zijn veranderd. Wil knallen.. Dus word

1-4 dianabol
2-6 tren A
1-8 test E.

Sta idd al op 14% maargoed maakt me niet veel uit of dat 16% word.

Volgend jaar ga ik wel voor ripped.
Heb nog lang niet genoeg massa op me armen 43cm @ 1.91 lijkt skinny.
 
Waarom tren a pas vanaf week 2? Waarom geen test p als je dat al tren a neemt?
 
Waarom tren a pas vanaf week 2? Waarom geen test p als je dat al tren a neemt?
wil voor men gevoel wennen aan de Diana. Daarom week 2 pas.

En geen test p omdat ik dan 2ml per dag kwijt moet. e is net zo makkelijk.
 
wil voor men gevoel wennen aan de Diana. Daarom week 2 pas.

En geen test p omdat ik dan 2ml per dag kwijt moet. e is net zo makkelijk.

Ja maar een weekje schiet niet op. Ik zou het gewoon gelijk nemen. Wat is je doel eigenlijk? Ik zou namelijk eerder voor winny kiezen dan voor dbol.
 
Ja maar een weekje schiet niet op. Ik zou het gewoon gelijk nemen. Wat is je doel eigenlijk? Ik zou namelijk eerder voor winny kiezen dan voor dbol.
kan ook zijn dat ik het laat overlappen moet ik nog over denken.

Winny vond ik niets, zere gewrichten na 3 weken al. Niets voor mij!

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 15:02 ----------

doel is gewoon zoveel mogelijk massa.
 
hoe ga je het doen kwa doseeringen.
 
Ik zou liever deca/test/dbol doen ga je echt ermee kunnen bouwen
 
dacht dat je doel was zo veel mogelijk massa.
waarom dan 250 mg test e

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 19:45 ----------

hoeveelste kuur woord dit trouwens
 
dacht dat je doel was zo veel mogelijk massa.
waarom dan 250 mg test e

Sides van de tren zoveel mogelijk tegengaan.
Gelukkig ben ik niet gevoelig voor sides van welk medicijn/ding ook maar zodra ik achterdochtig word dan stop ik ook met de tren, is me men relatie niet waard.

lees ook iets over : Pramipexol
zou prolactine gyno tegengaan. Iemand ervaring mee?
 
dacht dat je doel was zo veel mogelijk massa.
waarom dan 250 mg test e

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 19:45 ----------

hoeveelste kuur woord dit trouwens

3e, 1x prohormonen en 1x 750mg test

oja en een keer 500test+200tren+50winny maar daarvan was alleen de winny echt.
 
Pramipexol zou ook helpen tegen de agressie van tren maar dat je zulke middelen wilt nemen om alleen tren te nemen zou ik het niet waard vinden. Gaat uiteindelijk om massa, zou niet zulke middelen gebruiken pas als je wedstrijdambities hebt
 
Pramipexol zou ook helpen tegen de agressie van tren maar dat je zulke middelen wilt nemen om alleen tren te nemen zou ik het niet waard vinden. Gaat uiteindelijk om massa, zou niet zulke middelen gebruiken pas als je wedstrijdambities hebt

ik was dan ook niet van plan om het preventief te nemen. op een ander forum las ik dit: gaat me vooral om de prolac gyno dat ik aan dat middel denk.

Prolactin suppression using Pramipexole

For Prevention: when you are taking something that can cause prolactin issues or when you just want to lower prolactin, for the benefits of lowering prolactin.

0.125 (1/8) to 0.5mg (1/2) per day should generally be sufficient for most users. With prevention slow escalation should not be an issue

For Treatment: When you have ongoing prolactin issues, Gynecomastia flare, or are attempting to regress gynecomastia tissues (ductal, lobular and central gland mass).

0.375 up (3/8) to 1mg should generally be sufficient for most users. Most people will not need over 0.5mg. If you do, then SLOWLY escalate the dose. You still should start at 0.25mg and slowly work up. see bottom for exceptions

doses should be taken in the evening, 2-4 hours prior to bed. For the very low doses, an hour is probably fine. if it keeps you up, take it earlier. If it makes you sleepy "too soon" then take closer to bed. a good number of people will notice niether. taking with last meal of the day may be ideal for a lot of people.
 
Back
Naar boven