MuscleMeat

Kuurvoorstel

Bezoekers in dit topic

Blablabla1521

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 nov 2009
Berichten
103
Waardering
2
Lengte
1m86
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
Heb al eens eerder winstrol tabs gepakt. Ga nu toch over op injects. Voorheen veel mensen die toch alleen test e kuur hadden aangeraden maar wil toch graag winstrol erbij nemen aan het einde.


Kuur is pas voor over ongeveer 2maanden!!

Week 1-10 500mg test e elke week 1x injecten(of moet ik 250mg 1x per week pakken)
Week 4-10 Winstrol 50mg(orals)
Week 10-12 Nolvadex 20mg

Eerste 5-6weken zal ik op kracht gaan trainen dus 4x8 sets en week 5-6-12 ga ik over op 2x 20-30reps.

Injecteren in de linker bil, hoe het precies moet dat ben ik nog aan het uitzoeken. Twijfel of ik het aan de moeder van een vriend ga vragen aangezien die prikken in het ziekenhuis zet en die is daar wel bereidt toe is maar leer het liever zelf hoe het goed moet.

Tips zijn meer dan welkom over het injecteren en het kuurvoorstel!
 
ik heb nog nooit gehoord dat iemand winstrol op het einde pakt wel in het begin maar zelf nooit die combo gebruikt dus ik zeg niks :p
 
ik heb nog nooit gehoord dat iemand winstrol op het einde pakt wel in het begin maar zelf nooit die combo gebruikt dus ik zeg niks :p

Tja veel verschillende dingen over gelezen op andere forum's ook de 1 die deed het aan het begin voor een *kickstart* en de ander wilde het weer aan het eind doen om zo wat harder uit de kuur te komen.. dus of je het nou beter aan het begin of eind kan doen ben ik helaas nog niet veel wijzer over
 
daar komen we hopelijk nu achter ;)
 
Als je het op het einde doet zou ik het twee weken later beginnen en laten eindigen.
 
Zou je mij misschien kunnen vertellen waarom Bricks? Vind het wel een interessant voorstel namelijk
 
Dan valt het echt samen met het einde van je kuur. Nakuur moet je trouwens pas starten twee weken na laatste inject test e. Dus test e 500 wk 1-10, winny tot wk 12 en dan nakuur vanaf wk 12.
 
Dan valt het echt samen met het einde van je kuur. Nakuur moet je trouwens pas starten twee weken na laatste inject test e. Dus test e 500 wk 1-10, winny tot wk 12 en dan nakuur vanaf wk 12.

Lijkt me idd een goed idee.


Zelf ben ik niet echt overtuigd van winstrol op het einde "om er harder uit te komen". Kans is groot dat je behoorlijk bloated zult zijn en daar kan die winstrol maar weinig tegen inbrengen.
 
Back
Naar boven