MuscleMeat

Kuurvoorstel

Bezoekers in dit topic

zapzap

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 mrt 2015
Berichten
377
Waardering
122
Heren,

Ben momenteel aan het cruisen op 250test per week en gebruik hcg op 1000iu per week. Hierbij plaats ik mijn kuurvoorstel. Ik start deze blast eind april, aangezien deze kuur in de zomermaanden is wil ik zo min mogelijk vet aanzetten dus het zal een leanbulk worden. Graag op of aan merkingen.

1-16 test-e 750
1-16 bold 800
9-16 tren-e 500

stats zijn 1,75m 86kg 12%
 
Tja weinig op aan te merken denk ik.. Niet te vet worden betekent ook niet teveel vreten :D
 
Tja weinig op aan te merken denk ik.. Niet te vet worden betekent ook niet teveel vreten :D
Haha dat snap ik, gewoon niet teveel boven mijn onderhoudsniveau eten en dan moet het goed komen.
 
Overigens heb ik 1x bold gedaan i.c.m. test en tren, was dramatisch. Alleen maar misselijk geweest tot ik besloot na week 6 om de bold eruit te gooien. Wellicht was het de combinatie bold/tren, maar in elk geval daarna nooit meer bold geprobeerd. In elk geval iets wat je in je achterhoofd kunt houden ;)
 
Overigens heb ik 1x bold gedaan i.c.m. test en tren, was dramatisch. Alleen maar misselijk geweest tot ik besloot na week 6 om de bold eruit te gooien. Wellicht was het de combinatie bold/tren, maar in elk geval daarna nooit meer bold geprobeerd. In elk geval iets wat je in je achterhoofd kunt houden ;)

De eerste keer toen ik tren gebruikte in een test tren mast cycle had ik wel last van misselijkheid. Daarna met test/tren alleen geen last van gehad.
Gebruikte jij aspirine toen je tren in combinatie met bold nam als bloedverdunner? Wat is jouw mening wel/ niet nodig?
 
Nee geen bloedverdunner gebruikt.

Lastig, het is geheel persoonlijk wat je fijne middelen vind en hoe deze je bij je doelen kunnen brengen. Dus ik kan weinig over de productkeuze zeggen eerlijk gezegd.
 
Overigens heb ik 1x bold gedaan i.c.m. test en tren, was dramatisch. Alleen maar misselijk geweest tot ik besloot na week 6 om de bold eruit te gooien. Wellicht was het de combinatie bold/tren, maar in elk geval daarna nooit meer bold geprobeerd. In elk geval iets wat je in je achterhoofd kunt houden ;)


Grappig hoe lichamen verschillen
Mijn ervaring is met 19 nor dus test en deca dat het me allebei zo misselijk maakt dat ik bij week 4 in de ochtend meteen na wakker worden moet overgeven
Juist op high test en bold heb ik dan weer super veel honger en enom veel kan eten
Groei er ook super op vergeleken met tren en deca


19 nor gebruik ik dan ook niet meer net als orals btw
 
Orals gebruik ik ook niet meer, evenals tren. Eigenlijk gebruik ik nog maar 3 middelen, sust, deca en mast. Daar voel ik me goed op en het doet wat ik wil dat het doen moet.
 
Ja ik gebruik test bold om te bulken
Test mast voor cut

Eventueel ooit primo

Meer is niet nodig
 
Ja ik gebruik test bold om te bulken
Test mast voor cut

Eventueel ooit primo

Meer is niet nodig
Welke doseringen gebruik je dan? Op test-mast mij nog nooit zo goed gevoeld als toen :)
 
Back
Naar boven