XXL Nutrition

kuurvoorstel

Bezoekers in dit topic

Rick29

Cool Novice
Lid geworden
11 okt 2018
Berichten
215
Waardering
156
Lengte
1m65
Massa
80kg
Vetpercentage
7%
Hallo allemaal.

ik heb ook maar eens een account aangemaakt, ik ben hier als lid maar lees al vanaf 2005 mee.

Binnekort ben ik klaar voor mijn nieuwe kuur.

Ik ben van plan :

wk1-10 test e 500 mg
wk1-10 mast e 400 mg
wk13-16 20 mg nolvadex

de laatste 5 weken voor de nakuur wil ik pregnyl gebruiken, 2 keer per week.

tijdens de kuur wil ik ook mariadistel mee laten lopen, ik heb de vorige kuur aan het eind last gekregen van geelzucht en donkere urine + vermoeidheid ( heb diagnose ‘syndroom van gilbert)

Om dit te voorkomen/verminderen heb ik tren eruit gelaten en wil ik vanaf 2 weken voor de kuur tot 2 weken na de kuur mariadistel slikken.

Ik heb daar nog geen ervaring mee.

Tips zijn welkom.
 
hCG gebruik je gedurende de hele cycle duratie tot en met je laatste week van de nakuur. Niet alleen de laatste vijf weken.
 
Test mast is een leuk kuurtje, de 'feel good' was duidelijk aanwezig :D je vriendin zal ofwel blij zijn ofwel klagen :P
 
mijn vriendin weet het nog niet, maar die ga ik het wel vertellen, ik verwacht geen problemen :fluit:

Wat betreft de hcg ben ik niet op de hoogte dat het de hele kuur moet.

Ik dacht iets anders gelezen te hebben.

De laatste keer dat ik gekuurd heb is trouwens langer dan 4 jaar terug, dus ben benieuwd wat het gaat doen.
 
hCG gebruik je gedurende de hele cycle duratie tot en met je laatste week van de nakuur. Niet alleen de laatste vijf weken.

Hcg week 1 tot eerste week van je nakuur
Verder niks op aan te merken succes met je kuur
 
Dat is toch precies wat ik zeg..

Eh nee. So Hardcore zegt dat je stopt met hCG zodra je nakuur begint. Jij zegt dat je het moet doortrekken tot je nakuur klaar is.

Wat kun je nu het beste doen?
 
Eh nee. So Hardcore zegt dat je stopt met hCG zodra je nakuur begint. Jij zegt dat je het moet doortrekken tot je nakuur klaar is.

Wat kun je nu het beste doen?


Hcg onderdrukt gewoon dus stoppen zodra je nakuur begint
 
Eh nee. So Hardcore zegt dat je stopt met hCG zodra je nakuur begint. Jij zegt dat je het moet doortrekken tot je nakuur klaar is.

Wat kun je nu het beste doen?

Hcg onderdrukt gewoon dus stoppen zodra je nakuur begint
Excuses, ik bedoelde eerste week van je nakuur. Meningen zijn een beetje verdeeld, de ene stopt zodra hij z'n nakuur begint en de andere blijft de eerste week van nakuur hCG gebruiken.
 
Back
Naar boven