XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

crazyginger

Cool Novice
Lid geworden
15 jun 2018
Berichten
32
Waardering
16
Lengte
1m84
Massa
103kg
Vetpercentage
7%
Goede middag, ik vraag me af wat jullie van deze kuur vinden. Het doel is om vvm te gainen en na de kuur een cruise te starten. (Ben nu off)
Dit is mijn 4e kuur. Ik ging voordien altijd off na een kuur.

1-16 test e 600
1-6 iets van oral, dacht aan oxy 50mg
1-8 deca 300
1-8 masteron e 300
9-16 tren e 350
Tijdens kuur hcg 500/w

wat vinden jullie hier van? Alvast bedankt.
 
Zou die oral lekker achterwegen laten, of op het eind er juist bijpakken als je per se een oral wilt doen.
hCG is te weinig. 2x500iu per week en dit zal je ook tijdens je cruise moeten blijven doen.
 
Zou die oral lekker achterwegen laten, of op het eind er juist bijpakken als je per se een oral wilt doen.
hCG is te weinig. 2x500iu per week en dit zal je ook tijdens je cruise moeten blijven doen.

ik had hem erbij genomen omdat ik voordien turinabol eens had genomen als kickstart en dat beviel me!

en ja die hcg was beetje een vraagteken

voor de rest zijn de deca test mast verhouding oke?
 
Het hele idee van kickstarters snap ik sowieso niet, eerste paar weken zit je dan rustig op een 350 mg extra AAS bij 50 mg oral, waarna je dus terug gaat vallen in totale dosering. Kan je beter op het eind, wanneer je tegen een plateau aan begint te lopen qua massa makkelijk de totale aantal AAS verhogen door een oral bij te nemen.

Qua verhouding denk ik best prima, maar zal persoonlijk zijn. Ik zit zelf op het moment op 900 test, 300 deca, 200 mast :shrug:
 
Het hele idee van kickstarters snap ik sowieso niet, eerste paar weken zit je dan rustig op een 350 mg extra AAS bij 50 mg oral, waarna je dus terug gaat vallen in totale dosering. Kan je beter op het eind, wanneer je tegen een plateau aan begint te lopen qua massa makkelijk de totale aantal AAS verhogen door een oral bij te nemen.

Qua verhouding denk ik best prima, maar zal persoonlijk zijn. Ik zit zelf op het moment op 900 test, 300 deca, 200 mast :shrug:
Ja maar ga er vanuit dat de test en deca pas na x aantal weken werkt. En de oral iets sneller zijn volle werking gaat hebben
 
Ja maar ga er vanuit dat de test en deca pas na x aantal weken werkt.

Als jij je eerste inject test zit heb je 5 dagen later nog maar de helft van die test in je lichaam, die andere helft is dus al door je lichaam opgenomen.
Met andere woorden: dat werkt direct. Het is niet zo dat je lichaam eerst 4 weken alles ophoopt dan ineens gaat opnemen.
 
Ja maar ga er vanuit dat de test en deca pas na x aantal weken werkt. En de oral iets sneller zijn volle werking gaat hebben
Of je kickstart met korte esthers ? Heb je dit geouwehoer niet en heb jij je kickstart!
 
Ja maar ga er vanuit dat de test en deca pas na x aantal weken werkt. En de oral iets sneller zijn volle werking gaat hebben

Nee ga er maar vanuit dat het direct werkt.
 
Oke
Nee ga er maar vanuit dat het direct werkt.
Als jij je eerste inject test zit heb je 5 dagen later nog maar de helft van die test in je lichaam, die andere helft is dus al door je lichaam opgenomen.
Met andere woorden: dat werkt direct. Het is niet zo dat je lichaam eerst 4 weken alles ophoopt dan ineens gaat opnemen.
bedankt voor het antwoord. Ga het gewoon zo laten dan zonder de oxy.

verder zijn de verhoudingen oke? En lang genoeg?
 
antwoord over verhoudingen heb je toch al gekregen?
 
enanthaat duurt wel degelijk langer om te werken vergeleken met test suspension of orals maar klopt dat het wel al vanaf dag 1 verhoogd is ja.
 
Back
Naar boven