AndroidHealthClinic

Kuurvoorstel

Bezoekers in dit topic

GJX

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2010
Berichten
307
Waardering
157
Lengte
1m90
Massa
99kg
Vetpercentage
13%
Hello :windup:

Over 3 maanden wil ik beginnen aan mijn 3e kuur.

Heb dit in gedachte:

Week 1-15 600 mg test-e per week
Week 1-15 400 mg mast per week
Week 1-13 400 mg deca per week
En daarna wel of geen nakuur ???

Heb nog nooit deca en mast gebruikt.
Hiervoor alleen een oral, test only en test/bold kuur gedaan.

Ben 1.90, weeg 98 kilo en circa 14% vet.
De bedoeling is om in de komende 3 maanden wat lager in vet te komen te staan en dan te bulken.

Vinden jullie dit een goed idee of ?
 
Hoe waren de dosissen van je vorige kuren? Ik vind dit best fors gedoseerd namelijk, maar kan natuurlijk dat je daarvoor kiest omdat je niet goed reageert op aas.
 
Hoe waren de dosissen van je vorige kuren? Ik vind dit best fors gedoseerd namelijk, maar kan natuurlijk dat je daarvoor kiest omdat je niet goed reageert op aas.

600mg test (10 weken) + 50mg dianabol (6 weken)
600mg test (15 weken) + 500mg bold (15 weken)

Is misschien fors, maar niet overdreven veel wel ?
 
Ik vind dat persoonlijk al vanaf de eerste kuur vrij forse doseringen. Als je tevreden was met de resultaten van de eerdere kuren dan is er geen reden om hoger te doseren.

Waarom start je niet op 450test, 300deca en 300mast?
 
Ik vind dat persoonlijk al vanaf de eerste kuur vrij forse doseringen. Als je tevreden was met de resultaten van de eerdere kuren dan is er geen reden om hoger te doseren.

Waarom start je niet op 450test, 300deca en 300mast?

test is 300mg per ml en deca en mast 200mg, dus met mij doseringen is het een stuk makkelijker ?
 
Kun je geen halve ml's zetten? :roflol:

Jawel, maar de gear die ik heb is per ml verpakt vandaar ik zei dat mijn doseringen een stuk makkelijker zijn.
Daarnaast denk ik dat het geen super groot verschil is, dus blijf ik waarschijnlijk bij mijn idee.
 
-
 
Laatst bewerkt:
- Je doet een kuurvoorstel en vraagt of anderen dit een goed idee vinden.
- Anderen vinden dit geen goed idee.
- Je doet er lekker niks mee.

Succes:roflol:

Anderen? Welgeteld 1 persoon stelt wat anders voor - nog niemand heeft gezegd dat het geen goed idee is.
Maar bedankt voor je geweldige bijdrage.
 
-
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: GJX
Je 3e kuur 1,4 gram aan gear nemen is gewoon overdreven.

Dat had dus nog niemand gezegd...
mrcastus stelt net 600, 200, 200 voor, dat zou volgens jou dus ook beter zijn voor een 3e kuur ?

Of zou je dan liever 600mg test + 400mg deca doen en de mast achterwege laten?
 
Gelezen dat dit verstandig is om je libido op peil te houden?
Zelf nooit last van,

Met preventief iets nemen omdat je wat gelezen hebt is het einde zoek en kan je net zo goed maar alles nemen dat bestaat.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Je zou ook eens kunnen starten op 600 test en 200 deca en later kun je eventueel de deca nog verhogen naar 400 mg. Deca is namelijk geen mild middel. Verder zou ik eerst misschien nog een beetje cutten of een AI bij de hand houden.

Ik wil sowieso eerst inderdaad wat lager komen te staan in vet %.
Wat voor Al raad je aan?

Precies wat ik bedoel, je kan ook test/deca pakken en als je libido er wel aan onderdoor gaat kan je alsnog mast toevoegen?

Bedankt beide.
Laten we mast voorlopig er nog maar even uit en beginnen we met 200 (of toch 400) deca.
Daar ga ik nog even goed over nadenken.
 
600 test, 200 deca moet meer dan genoeg zijn met jouw stats. Meer is niet per se beter
 
  • Like
Waarderingen: GJX
Jawel, maar de gear die ik heb is per ml verpakt vandaar ik zei dat mijn doseringen een stuk makkelijker zijn.
Daarnaast denk ik dat het geen super groot verschil is, dus blijf ik waarschijnlijk bij mijn idee.
Je kunt ook elke 5 dagen 300test, 200deca en 200mast zetten. Kom je per week ook ongeveer op de dosissen uit die ik zei.
 
Je hebt nog nooit deca gedaan en ook nog nooit mast. Aangezien dit vast niet je laatste kuur zal zijn zou ik nooit 2 nieuwe compounds toevoegen aan je kuur. Zo weet je nooit waar je goed of slecht op reageert.
Iig niet vanaf het begin tot het eind
 
600 test, 200 deca moet meer dan genoeg zijn met jouw stats. Meer is niet per se beter
Je hebt nog nooit deca gedaan en ook nog nooit mast. Aangezien dit vast niet je laatste kuur zal zijn zou ik nooit 2 nieuwe compounds toevoegen aan je kuur. Zo weet je nooit waar je goed of slecht op reageert.
Iig niet vanaf het begin tot het eind

Ok, voorlopig geen mast.
Het wordt 600 test + 400 of 200 deca, daar ben ik nog niet over uit :)
 
Back
Naar boven