AndroidHealthClinic

Kuurvoorstel

Bezoekers in dit topic

Gokje19

Novice
Lid geworden
28 aug 2019
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
1m92
Vetpercentage
20%
Hallo leden,

het is weer tijd voor mijn volgend kuurtje
Gewicht is nu 93 kilo
lengte 1,88
BF 11%
Eerdere kuren:
12 weken test e 500
12 weken mast e 600
8 weken tren e 600

Doel : zo droog mogelijk komen en kijken wat mijn hardste fysiek ooit kan worden:
in gedachte :

1-12 test e 250mg
1-12 mast e 600mg
1-8 tren e 600mg
1-6 winstrol 50mg
10-14 clenbuterol

Als nakuur neem ik clomid En nolva.


Iemand evt tips of iemand eerder voorstander van andere dosissen?
 
Winstrol naar het einde, tren kan lager idem mast.
 
Winstrol inderdaad naar het einde. Je wil tenslotte als eindresultaat het hardste fysiek ooit.
Persoonlijk vind ik het wat heftige doseringen voor die size, maar goed.. je wil denk ik het maximale eruit halen voor een keer, dus tja.. Dat haal je daar wel mee.
Ik weet niet of je je haarlijn nog dierbaar bent, maar dit is wel een haar killer kuur. 3 dht middelen op redelijke dosering.
Ook is deze kuur wel een beetje vragen om acne. Maar misschien heb jij daar nooit last van.


Als ik iets zou samenstellen om zo hard mogelijk te ogen voor een kort moment, zou ik denk ik het volgende doen:

Test-e aan het einde verlagen naar 150mg.
Winstrol op 60mg voor de laatste 2,5 week.
Tren 200mg.
Mast 300mg.
Anavar de laatste 4 weken 20mg, of proviron 50 a 75mg.
Clen of T5 1 week on, 1 week off roteren.
 
Winstrol inderdaad naar het einde. Je wil tenslotte als eindresultaat het hardste fysiek ooit.
Persoonlijk vind ik het wat heftige doseringen voor die size, maar goed.. je wil denk ik het maximale eruit halen voor een keer, dus tja.. Dat haal je daar wel mee.
Ik weet niet of je je haarlijn nog dierbaar bent, maar dit is wel een haar killer kuur. 3 dht middelen op redelijke dosering.
Ook is deze kuur wel een beetje vragen om acne. Maar misschien heb jij daar nooit last van.


Als ik iets zou samenstellen om zo hard mogelijk te ogen voor een kort moment, zou ik denk ik het volgende doen:

Test-e aan het einde verlagen naar 150mg.
Winstrol op 60mg voor de laatste 2,5 week.
Tren 200mg.
Mast 300mg.
Anavar de laatste 4 weken 20mg, of proviron 50 a 75mg.
Clen of T5 1 week on, 1 week off roteren.
Clen roteren is wat achterhaald die zooi blijft gewoon z'n ding doen.
 
Of je moet het stoppen met trillen zien als dat het niet meer werkt
Haha, dat is al na 2 dagen. Maar op zich is de wetenschap wel vrij duidelijk over dat de caffeine response afneemt naarmate je het langer neemt.
Efedrine volgens mij niet. Maar je zou het dus wel kunnen roteren om zeker te zijn van het maximale effect
Over clenbuterol word ook gezegd dat je een tolerantie opbouwt.



Je zou dus ene week T5 kunnen doen, dat afwisselen met de week erop Clen. En dat blijven herhalen.
 
Waarom nu al beslissen dat je clen oid gaat nemen?
Indien je daadwerkelijk op 11 staat ga je in dat tijdsbestek 'makkelijk' wedstrijddroog.
 
Haha, dat is al na 2 dagen. Maar op zich is de wetenschap wel vrij duidelijk over dat de caffeine response afneemt naarmate je het langer neemt.
Efedrine volgens mij niet. Maar je zou het dus wel kunnen roteren om zeker te zijn van het maximale effect
Over clenbuterol word ook gezegd dat je een tolerantie opbouwt.



Je zou dus ene week T5 kunnen doen, dat afwisselen met de week erop Clen. En dat blijven herhalen.
Bullshit, ik tril van 5mcg bijna 2 weken. Ik neem het 8 weken achter elkaar, doet gewoon z'n ding.

Begin op 5mcg en eindig op max 50mcg in die weken.
 
Bullshit, ik tril van 5mcg bijna 2 weken. Ik neem het 8 weken achter elkaar, doet gewoon z'n ding.

Begin op 5mcg en eindig op max 50mcg in die weken.
Okay, dus een examine zit fout, en jij zit goed, want jij trilt 2 weken op 5mcg?
Examine is niks meer dan wetenschappers die alle sterke studies bekijken en een samenvatting (conclusie) schrijven in mensentaal zodat iedereen het kan begrijpen.

Overigens zou het toch idealer zijn wanneer je de dosering laag kan houden? Feit dat je blijft verhogen geeft toch ook aan dat er een tolerantie opbouwt? :rolleyes:
 
Okay, dus een examine zit fout, en jij zit goed, want jij trilt 2 weken op 5mcg?
Examine is niks meer dan wetenschappers die alle sterke studies bekijken en een samenvatting (conclusie) schrijven in mensentaal zodat iedereen het kan begrijpen.

Overigens zou het toch idealer zijn wanneer je de dosering laag kan houden? Feit dat je blijft verhogen geeft toch ook aan dat er een tolerantie opbouwt? :rolleyes:
Natuurlijk bouw je tolerantie op je dat snapt iedereen toch? Maar die achterhaalde protocollen met 2 op 2 af en eca tussendoor die je hier ziet zijn totaal niet nodig en die doseringen ook niet.
 
Back
Naar boven