Fitness Seller

Kuurvoorstellen voor 2de kuur

Bezoekers in dit topic

SindaCate

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 feb 2011
Berichten
326
Waardering
18
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
13%
Hallo Mannen,

Het volgende momenteel ben ik bezig met mijn test E met Dianabol Kickstart. (1ml Trouwens)

Dit loopt bijna op zijn einde en zal straks off gaan, dan rust en dan doorbouwen.

Nu vraag ik me af wat men zoal als 2 de kuurt doet.

Ik twijfel tussen

Test / boldone / nakuur

Test / Deca / nakuur

Nu heb ik dan wel een kuur achter de rug met test voor 10 weken dosering 1ml per week

Maakt het uit als ik nu weer Test zal gaan zetten + boldenone/deca

of raden jullie nu juist iets anders aan ?


Met vriendelijke groet,

SindaCate

PS Doe anders een voorsel voor 2de kuur wat jij zou doen ? ben gewoon benieuwd wat men doet
( Gaat er natuurlijk om wat je zelf wil :P)
 
Dan zou ik voor de test deca gaan als ik tussen die zou moeten kiezen als 2e kuur
 
Waarom geen Tren proberen ?:)
 
Als Dbol je bevalt zou ik voor 500 mg TestE en Dbol kickstart gaan. Lekker makkelijk, prima kuur.
 
@bacardi

Oke helder en welke doeringen zou je dan aanhouden in achtnemend dat ik test al 1ml per week gezet hebt ?

@Stunna
Tren inderdaad ook een optie heb ik stiekum wel aan gedacht, Echter dacht ik dat het wat overdreven zou zijn voor een 2de kuur maar wou het inderdaad wel meer iets voor de 3de kuur in mijn belevinng bij jou dus niet welke zou je dan adviseren Test Tren maar dan welke doseringen ?


@ Mikie Test met kickstart heb ik nu en dboll ja zeg het maar heb liver prikkie:P
maar ik zit nu op 1ml per week dan is het toch apart om daarna een kuur te doen met minder test niet ?
 
Laatst bewerkt:
250 test 12 weekjes
400 tren 10 weekjes
deze doseringen moeten voldoende zijn :)

en een nakuur ofc.
 
@ Stunna

Oke top, Is het normaal (wat is normaal tegenwoordig) dat je tren neemt 2 de kuur ?

Low test High Tren Kuurlogs lezen kijken wat die brengen :P

bedankt voor de reactie !
 
Zoals je al zegt, wat is normaal..?
Ikzelf vind dat prima kunnen ja.
 
Heb even wat logjes bekeken en ik ziet dat mensen veelal toch eerst voor deca gaan,

Nu is het zo dat tren dus wat agressiefer is maar het geeft je wel meer droge massa ten opzichte van de deca i.v.m. vocht je verliest de vocht weliswaar weer naar de kuur maar toch !

Ben dus toch sterk aan het overwegen om toch Low test High Tren te Doen

Jij gaf aan 250 Test E 400 Tren kuur 1

Kwam ook 500 Test E 300 Tren kuur 2

Geeft de 2de kuur nou veel meerwaarde dan de eerste ?
 
Heb even wat logjes bekeken en ik ziet dat mensen veelal toch eerst voor deca gaan,

Nu is het zo dat tren dus wat agressiefer is maar het geeft je wel meer droge massa ten opzichte van de deca i.v.m. vocht je verliest de vocht weliswaar weer naar de kuur maar toch !

Ben dus toch sterk aan het overwegen om toch Low test High Tren te Doen

Jij gaf aan 250 Test E 400 Tren kuur 1

Kwam ook 500 Test E 300 Tren kuur 2

Geeft de 2de kuur nou veel meerwaarde dan de eerste ?
2e kuur brengt meer vocht. 250/400 is ideaal om droger te worden
 
@ Mikie Test met kickstart heb ik nu en dboll ja zeg het maar heb liver prikkie:P
maar ik zit nu op 1ml per week dan is het toch apart om daarna een kuur te doen met minder test niet ?

Tenzij jouw test e op 750 mg/ml gedoseerd is is 500 mg meer dan wat je nu zet :')
 
Ik zou het niet durven zeggen en ik begrijp dr nu ook even niets meer van ik ben noob wat dat betreft

Ik heb 10 ampullen van 1 ml zet er 1 per week.

er zijn dus verschillen in hoeveel mg werkbare stof zit in 1ml << klopt dit wat ik zeg dxan is het me een beetje dudielijk zo niet explain :P

Mvg Sinda
 
Kijk eens goed op je ampul.
 
Lol die heb ik nu niet bij de hand wat ben ik een sukkel zeg tering :P

Maar ik heb zojuist opgezocht op het internet en dezelfde afbeelding en merk komen overeen met die wat ik heb een daarop staat vermeld 250 mg per 1ml

Ik ben echt een stumpert :P hahah zal vanavond thuis eens kijken hoevel mg dr inzit Mikie B bedankt voor het wakker schudden :P

het is overigens Testodoblin van alpha pharma iemand reviews over dit merk toevallig ?
 
stelletje prikkers hier zeg XD
 
Echt ik heb het niet meer :P hahaha
 
Back
Naar boven