AndroidHealthClinic

Kuurxperiment

Bezoekers in dit topic

MassFX

Novice
Lid geworden
13 mrt 2022
Berichten
10
Waardering
6
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Ik ga experimenteren met middelen met als doel spiermassa te vergroten. Puur voor de fun.
Dit is mijn experiment:

6 maanden:
HCG 250iu om de dag
Aromasin 1 pil elke drie dagen
Proviron 1 pil elke drie dagen
Finasteride elke 3 dagen 1 pil
HGH elke dag 4 iu


Het idee hiervan is dat HCG zich tot testosteron omvormt en tegelijkertijd LH (je ballen opvult). Twee vliegen in 1 klap zeg maar. Daarnaast proberen de omvorming tot oestrogeen en dht te verminderen met fina en aro. De proviron is om te binden aan de SHBG, zodat de testosteron niet gebonden wordt, maar vrije testosteron verhoogd wordt. Groeihormoon staat los en is om de spiermassa te boosten.
Natuurlijk zal ik iedere maand bloed prikken om de hormoonspiegel te bekijken en zonodig aanpassen. Ik hou hier een log bij van de resultaten.
 
Want fuck it, het is toch maar je gezondheid :roflol:
 
In, ben wel benieuwd. Ga je ook foto's maken?
 
Waarom proviron en finestaride? Finestaride helpt niet tegen haarverlies van proviron, of wil je puur je testosteron vs DHT verhogen?
 
Waarom proviron en finestaride? Finestaride helpt niet tegen haarverlies van proviron, of wil je puur je testosteron vs DHT verhogen?
Staat er toch bij: Proviron is om SHBG te binden en Finesterid om dht te verlagen.
Puur voor de fun o.a. middelen nemen bedoeld voor vrouwen met borstkanker.

Waarom doe je niet gelijk chemotherapie voor de lol? Dat is pas lachen joh.
Waarom doe je niet gewoon spambot met een T inplaads van met een D.
 
Staat er toch bij: Proviron is om SHBG te binden en Finesterid om dht te verlagen.

Waarom doe je niet gewoon spambot met een T inplaads van met een D.
Maar wat is het nut van DHT verlagen als je alsnog negatieve effecten op je haar en prostaat hebt door proviron?
 
Ben benieuwd plaatsen van foto’s is zeer aan te raden voor en daarna wekelijks een foto van de progressie.
 
Hallo,

Ik ga experimenteren met middelen met als doel spiermassa te vergroten. Puur voor de fun.
Dit is mijn experiment:

6 maanden:
HCG 250iu om de dag
Aromasin 1 pil elke drie dagen
Proviron 1 pil elke drie dagen
Finasteride elke 3 dagen 1 pil
HGH elke dag 4 iu


Het idee hiervan is dat HCG zich tot testosteron omvormt en tegelijkertijd LH (je ballen opvult). Twee vliegen in 1 klap zeg maar. Daarnaast proberen de omvorming tot oestrogeen en dht te verminderen met fina en aro. De proviron is om te binden aan de SHBG, zodat de testosteron niet gebonden wordt, maar vrije testosteron verhoogd wordt. Groeihormoon staat los en is om de spiermassa te boosten.
Natuurlijk zal ik iedere maand bloed prikken om de hormoonspiegel te bekijken en zonodig aanpassen. Ik hou hier een log bij van de resultaten.
Waarom zet je niet gewoon een spuit test-e? ..
 
Je zou eventueel een experiment kunnen runnen waarbij je hcg voor een aantal weken pusht op hogere dosissen zodat testosteron iets hoger wordt dan je van nature aan zou maken.
De dosis hcg die je nu gaat zetten is een vervangingsdosering en zal je onder de streep niets opleveren.
De aromasin gaat waarschijnlijk estradiol crushen aangezien testosteron en estradiol in de fysiologische range zitten door de lage dosis hcg.

Wat vntl dus zegt.
Pak: 250mg testosteron.

Daarnaast 250iu hcg eod, hgh, eventueel proviron (als dat dan perse moet in het kader van experiment), geen finasteride en aromasin.
 
Maar wat is het nut van DHT verlagen als je alsnog negatieve effecten op je haar en prostaat hebt door proviron?
Proviron is milder qua sides dan DHT dus komt daardoor meer in balans.
Waarom zet je niet gewoon een spuit test-e? ..
Ga niet goed op testosteron veel last van sides, vocht en acne. Vraag me niet waarom maar alleen met Test krijg ik er zo erg last van.
Je zou eventueel een experiment kunnen runnen waarbij je hcg voor een aantal weken pusht op hogere dosissen zodat testosteron iets hoger wordt dan je van nature aan zou maken.
De dosis hcg die je nu gaat zetten is een vervangingsdosering en zal je onder de streep niets opleveren.
De aromasin gaat waarschijnlijk estradiol crushen aangezien testosteron en estradiol in de fysiologische range zitten door de lage dosis hcg.

Wat vntl dus zegt.
Pak: 250mg testosteron.

Daarnaast 250iu hcg eod, hgh, eventueel proviron (als dat dan perse moet in het kader van experiment), geen finasteride en aromasin.
1000iu HCG per week lijkt me geen vervangingsdosis, heb sowieso lage testosteron altijd dus denk dat ik wel over mijn normale waarde heen ga, zo niet kan ik altijd hoger doseren idd. HCG is natuurlijk ook niet zonder bijwerkingen en ik wil niet te hoog beginnen.
 
Jawel 1000iu is dus echt precies een vervangingsdosis. Vandaar dat on cycle ook altijd 250eod of 500iu 2x pw wordt aangeraden voor behoud van testiculaire functie.

Op welke dosis testosteron heb je die bijwerkingen?
 
Jawel 1000iu is dus echt precies een vervangingsdosis. Vandaar dat on cycle ook altijd 250eod of 500iu 2x pw wordt aangeraden voor behoud van testiculaire functie.

Op welke dosis testosteron heb je die bijwerkingen?
K ga zoiezo maandelijks bloed laten prikken, dus als blijkt dat Testosteron te laag blijft, prik ik meer bij dan 1000 HCG.
Testosteron bijwerkingen krijg ik al vanaf 200mg per week, maar in het begin merk ik niet zoveel. Pas na een week of 6.
 
Galen heeft een stuk geschreven over HCG. Ik dacht eerder ook dat 250iu ed voldoende was tijdens kuur.
 
Galen heeft een stuk geschreven over HCG. Ik dacht eerder ook dat 250iu ed voldoende was tijdens kuur.
Jij had het over 250 IU elke 4 dagen als ik me niet vergis. Dat is minder dan het fysiologische signaal afkomstig van LH. 250 IU om de dag is ongeveer gelijkwaardig.
 
Back
Naar boven