XXL Nutrition

Kvarg kwark

Bezoekers in dit topic

rotterdambb

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
21 sep 2011
Berichten
1.047
Waardering
44
Vetpercentage
12%
Iemand hier ervaring mee?
Schijnt lekker te zijn en zitten naar verhouding niet veel suikers in?
 
Heb het wel eens geprobeerd, zitten wel (veel) zoetstoffen in volgens mij. Overigens wel goed weg te krijgen. Vind persoonlijk die kleine bakjes kwark wel lekker, waar 20 gram proteine op staat met grote letters, ff de naam kwijt..
 
Is inderdaad hoog in eiwitten en redeljk laag in kcal.
Mijn enige reden om het te kopen tov normale zuivel is dat ze een naturel lactose vrije variant hebben.

Maar als het om kosten gaat zou ik het lekker bij eenvoudige kwark houden als je ertegen kan. Je kan altijd zelf wat smaak geven aan kwark met kaneel, cacao, fruit, wat whey of eventueel flavor drops oid.
 
Is inderdaad hoog in eiwitten en redeljk laag in kcal.
Mijn enige reden om het te kopen tov normale zuivel is dat ze een naturel lactose vrije variant hebben.

Maar als het om kosten gaat zou ik het lekker bij eenvoudige kwark houden als je ertegen kan. Je kan altijd zelf wat smaak geven aan kwark met kaneel, cacao, fruit, wat whey of eventueel flavor drops oid.
Heb het wel eens geprobeerd, zitten wel (veel) zoetstoffen in volgens mij. Overigens wel goed weg te krijgen. Vind persoonlijk die kleine bakjes kwark wel lekker, waar 20 gram proteine op staat met grote letters, ff de naam kwijt..
Bedoel je een Arla product?
focus__product.png

Is inderdaad wel prima spul. Ook de skyr met 15g eiwit em muesli is lekker.
 
Ik heb altijd de magere kwark van de Aldi, deze kost maar 79 cent per 500 gram. 10 gram whey er door voor de smaak en een 30 gram cruesli volvezel noten van quaker... Is elke keer weer een traktatie drool:
 
Back
Naar boven