XXL Nutrition

Kwalificatie voor europese kampioenschap: Mass-Wrestling (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Realstrength

Novice
Lid geworden
17 okt 2015
Berichten
8
Waardering
5
Lengte
1m88
Massa
150kg
Vetpercentage
27%
Beste DBB leden!!

Zoals jullie misschien gelezen hebben in het topic: FitExpo 2017 organiseer ik 20 en 21 mei een strongman show in Ahoy Rotterdam.

De 2de dag (21 mei) organiseer ik ook in samenwerking met andere organisaties de eerste offciele kwalificatie voor Mass-wrestling in Nederland.
We zoeken dus nog Nederlanders voor de categorie -105kg en +105kg!!
De beste Nederlandse krijgt een ticket voor het EK in Honagarije!!!

Heb je een goede grip en ben je explosief geef je dan snel op en wie weet vertegenwoordig jij Nederland tijdens het Europese kampioenschap 3 en 4 Juni in Hongarije!!! :D

Opgeven kan via: info@realstrength.nl
 
Je gaat ervan uit dat wij weten wat mass-wrestling is, ik in elk geval niet nooit van gehoord.
Kun je dat toelichten?
 
Je gaat ervan uit dat wij weten wat mass-wrestling is, ik in elk geval niet nooit van gehoord.
Kun je dat toelichten?


We hebben tegenwoordig Google haha maar ik zal het even kort samenvatten.

Mass-wrestling zijn 2 mensen die tegenover elkaar zitten met hun voeten tegen een plateau en ze houden allebei dezelfde stok vast. Op het signaal van de scheids probeer je de stok uit de handen van je tegenstander te trekken.
Diegene die als eerst 2x wint is de winnaar van die ronde.
Het is dus een soort truckpull hand over hand maar dan zonder truck en met een stok haha!
 
Hier even een filmpje voor het idee:

 
Moest meteen hieraan denken. Flink BW zal hierin duidelijk voordeel geven.

 
Hoe vaak knalt die stok in je gezicht?
 
Hoe vaak knalt die stok in je gezicht?

niet vaak als je je armen strekt (wat iedereen doet die een beetje nadenkt)!

is volgens mij het weekend van of tegelijk met kwali voor sterkste man van nl -105, anders deed ik wel mee! odd haugen is hier veel mee bezig, zoek hem eens op op fb!
 
Back
Naar boven