XXL Nutrition

Kwaliteit foto's onvoldoende (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fromamsterdam

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2003
Berichten
445
Waardering
2
Helaas moet ik meedelen dat de winnaar van september niet in staat bleek op tijd foto's in te leveren die goed genoeg waren om af te drukken!

Hoewel dit duidelijk in de voorwaarden vermeld staat. Nu moet ik zeggen dat de kwaliteit van foto's die ik krijg sowieso gemiddeld erg slecht is.

In de Flex heb ik een en ander nog eens duidelijk vermeld.

Een paar dingen:
zelfs als je een goede foto hebt, kan het zijn dat je emailprogramma zo staat ingesteld dat deze alle foto's verkleind. Zet dit uit!

Nee, foto's met een mobieltje zijn niet goed genoeg!
Nee, foto's die nog geen 100kb zijn, kunnen niet worden afgedrukt. Minimale vereiste is 300dpi, dat is minstens 1 mb per foto!

Nee, het is niet erg professioneel een foto voor je badkamperspiegel te nemen, zodat je de flits en vaak zelfs de fotograaf nog ziet.

Nee, het ziet er niet zo goed uit als je ongebruind in een onderbroek je fysiek toont.

Kortom: mensen, neem dit onderdeel iets serieuzer! Het kan toch niet zo moeilijk zijn wat goede foto's van jezelf te nemen!

Overigens: de winnar van september kan gewoon opnieuw genomineerd worden, maar dan kan hij beter eerst wat betere foto's laten maken!
 
Gelijk heb je!
 
Jammer, maar terrecht als de kwaliteit niet goed is. Om welke foto's gaat het?
 
hier was ik al bang voor ja
 
Zonde, heb je een kans om in de flex te staan..
 
misschien is het te regelen dat er zaterdag van El Monstro foto's genomen worden die wel van goede kwaliteit zijn;dat is als hij naar de meet komt want hij is wat ziek dus dan zou je die fot's zondag kunnen hebben .Ik weet niet of je er dan nog wat aan hebt laat maar even weten.....
 
Back
Naar boven