Fitness Seller

Kwaliteit supplementen

Bezoekers in dit topic

wdg81

Novice
Lid geworden
18 apr 2019
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m66
Massa
58kg
Vetpercentage
20%
Beste allen,

Ik ben nieuw hier. Ik heb mij hier aangemeld omdat ik serieus aan het trainen ben en ik wat vragen heb over supplementen. Bijvoorbeeld: het huismerk van bodyandfit is dit betrouwbaar in de zin dat het kwalitatief acceptabel is? Of moet ik toch elders kijken? Welk merk is van gedegen kwaliteit voor bcaa, l-glutamine, beta analine - proteine? Misschien is deze vraag hier al eens gesteld maar ik kon het niet zo snel vinden.
 
Hallo,
zoals je zegt ben je op zoek naar supplementen. Je voeding heb je dus onder controle en weet hoeveel je van alle macro's binnenkrijgt? hoeveel gram proteïne eet je momenteel? Daarnaast zal op BodyenFit niet heel positief geantwoord worden, allereerst geen boardsponsor van dit forum en is vroeger een hele heisa geweest rond hun voedingswaardes die absoluut niet bleken te kloppen.
 
Je hebt natuurlijk ook nog BodyLab ;)
 
Hallo,
zoals je zegt ben je op zoek naar supplementen. Je voeding heb je dus onder controle en weet hoeveel je van alle macro's binnenkrijgt? hoeveel gram proteïne eet je momenteel? Daarnaast zal op BodyenFit niet heel positief geantwoord worden, allereerst geen boardsponsor van dit forum en is vroeger een hele heisa geweest rond hun voedingswaardes die absoluut niet bleken te kloppen.

Voeding is goed. Voor mij is het meer om lijnen te krijgen en mijn vetmassa onder controle te houden. Niet om super gespierd te worden. Kloppen die voedingswaarden van BodyenFit nog niet of is daar wat mee gedaan? Lijkt mij dat je niet zomaar dingen mag verwijzigen /vertellen van zaken die wel of niet in supplementen zitten?
 
van bcaa, l-glutamine, beta analine - proteine ga je niet meer lijnen krijgen of je vetmassa onder controle.
Dat is voeding....

Crea/beta kan je ook prima bij action halen of andere webshops. Daar wordt niet snel mee gesjoemeld.
 
Voeding is goed. Voor mij is het meer om lijnen te krijgen en mijn vetmassa onder controle te houden. Niet om super gespierd te worden. Kloppen die voedingswaarden van BodyenFit nog niet of is daar wat mee gedaan? Lijkt mij dat je niet zomaar dingen mag verwijzigen /vertellen van zaken die wel of niet in supplementen zitten?

Zou nu moeten kloppen, echter vertrouw ik dergelijke bedrijven nooit meer. Wat bedoel je met lijnen krijgen en vetmassa onder controle houden? Je wil dus wel spieren aanmaken. Anders ga je met de 'onder controle gehouden vetmassa' geen aflijning van de spieren krijgen. OF Je wil vet verliezen zonder spiermassa te verliezen of bij te kweken en op deze manier meer 'lijnen' zien?
 
Back
Naar boven