AndroidHealthClinic

Kwaliteit weerstandsbanden / fitness elastieken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Umoo

Novice
Lid geworden
12 jul 2012
Berichten
7
Waardering
0
Hoi, ik ben op zoek naar goede kwaliteit weerstandsbanden nu mijn Tunturi band plotseling is geknapt.. Kent iemand goede elastieken?

Ik had daarnaast gelezen dat er bands zijn die meerdere keren zijn gelaagd, of bands die een soort draad erin hebben die ervoor zorgt dat het geheel bij elkaar blijft bij het knappen. Ik heb deze twee alleen nergens kunnen vinden.. Zijn er mensen die zoiets hebben gevonden?
 
Ik heb er 2 van XXL, goede kwaliteit
 
Fitness seller.
 
Action. Gekocht in de eerste lockdown (maart 2020) en doen het nu in de derde lockdown nog steeds prima.
 
die van StreetGains zijn ook goed, wel ietwat prijzig vgm.
 
Ik had daarnaast gelezen dat er bands zijn die meerdere keren zijn gelaagd, of bands die een soort draad erin hebben die ervoor zorgt dat het geheel bij elkaar blijft bij het knappen.
Denk dat je weerstandbanden met nylon/stof bedoelt? Misschien dat als banden van rubber kunnen doorscheuren als ze beschadigd of poreus zijn. Maar zo snel krijg je die dingen niet beschadigd
 
Het zou me niets verbazen als veel van die verschillende merken weerstandsbanden uit dezelfde fabriek/productielijn komen en je dus gewoon betaalt voor voor het merk wat vervolgens op geprint wordt. Belangrijkste voor een lange levensduur zijn volgens mij dat je ze op een donkere plek bewaart als je ze langere tijd niet gebruikt (zonlicht maakt rubber langzaam poreus) en dat ze niet met scherpe randjes en dergelijke in aanraking komen.
 
Dank allen voor de tips! Ik ben uiteindelijk voor de Swilix weerstandsbanden set gegaan bij bol.com i.v.m. de prijs en doordat ik nagenoeg geen verschil zag met andere banden (behalve het logo en kleur).
Ik ben nu nog op zoek naar beschermers om te bevestigen op mijn (textiel/stof) deuranker, doordat de band daarop is geknapt (en ik denk dat het komt door schuring).
Ik kwam deze tegen, maar is helaas uitverkocht: https://www.fitness-seller.nl/utility-strap/ Weet iemand een soortgelijke artikel die beschikbaar is? Of iets als een deuranker met een brede stalen ring?
 
Dank allen voor de tips! Ik ben uiteindelijk voor de Swilix weerstandsbanden set gegaan bij bol.com i.v.m. de prijs en doordat ik nagenoeg geen verschil zag met andere banden (behalve het logo en kleur).
Ik ben nu nog op zoek naar beschermers om te bevestigen op mijn (textiel/stof) deuranker, doordat de band daarop is geknapt (en ik denk dat het komt door schuring).
Ik kwam deze tegen, maar is helaas uitverkocht: https://www.fitness-seller.nl/utility-strap/ Weet iemand een soortgelijke artikel die beschikbaar is? Of iets als een deuranker met een brede stalen ring?
Deze zal bij ons weer terug op voorraad komen maar dat duurt waarschijnlijk nog minstens 2 maanden.
 
Dank allen voor de tips! Ik ben uiteindelijk voor de Swilix weerstandsbanden set gegaan bij bol.com i.v.m. de prijs en doordat ik nagenoeg geen verschil zag met andere banden (behalve het logo en kleur).
Ik ben nu nog op zoek naar beschermers om te bevestigen op mijn (textiel/stof) deuranker, doordat de band daarop is geknapt (en ik denk dat het komt door schuring).
Ik kwam deze tegen, maar is helaas uitverkocht: https://www.fitness-seller.nl/utility-strap/ Weet iemand een soortgelijke artikel die beschikbaar is? Of iets als een deuranker met een brede stalen ring?
Al gekeken bij de Action, zoals imnewhere zei? Met click en collect kan je t zo ophalen?
Bij decathlon kan je het dezelfde dag nog ophalen, dacht ik
 
Back
Naar boven