MuscleMeat

Kwaliteitsbarbells voor een mooie prijs

Bezoekers in dit topic

2 texas power bars, 2 texas deadlift bar en een eleiko halter in de gym en kom daar uitermate goed vooruit daarmee. Replica texas power bar bij phm Vlissingen was wel imo fijner.
 
2 texas power bars, 2 texas deadlift bar en een eleiko halter in de gym en kom daar uitermate goed vooruit daarmee. Replica texas power bar bij phm Vlissingen was wel imo fijner.

Bij PH / SSC middelburg? Is geen replica, maar gewoon een heel oude TPB
Ik zag er nog eentje tekoop in duitsland heel recent, maar 5 uurtjes rijden enkel is wel iets te gortig :rolleyes:
 
Bij PH / SSC middelburg? Is geen replica, maar gewoon een heel oude TPB
Ik zag er nog eentje tekoop in duitsland heel recent, maar 5 uurtjes rijden enkel is wel iets te gortig :rolleyes:
Toch een andere maker dan de originele toendertijd in de 80s
 
Haha! Ik zal het balletje nog eens opgooien en bespreken of we in 2017 wellicht toch nog een ATX Deadlift Bar maken - maar ik kan niks garanderen :)
Haha zou nice zijn maar ik ben ondertussen reeds voorzien 'helaas'. Lijkt me wel een mooie aanvulling op de collectie. En iedereen houdt toch van deadliften?
Ik heb de ohio power bar en ben er zeer tevreden mee. Al had ik de bar liever zonder zwarte coating gehad, maar die keus is er niet.
Helaas niet in europa, in de VS kun je nog kiezen voor bare steel dacht ik.
Wat vind jij nadeling aan die zwarte zinc coat? Ik heb deze ook op mijn rogue power bar zitten.
Toch een andere maker dan de originele toendertijd in de 80s
Volgens mij zijn er verschillende producenten onder deze naam. De capps versie zou beste zijn? Die worden nog steeds gemaakt.
 
Helaas niet in europa, in de VS kun je nog kiezen voor bare steel dacht ik.
Wat vind jij nadeling aan die zwarte zinc coat? Ik heb deze ook op mijn rogue power bar zitten.

Puur uit esthetisch oogpunt, als de coat eenmaal gaat verkleuren/loslaat etc.
 
Haha! Ik zal het balletje nog eens opgooien en bespreken of we in 2017 wellicht toch nog een ATX Deadlift Bar maken - maar ik kan niks garanderen :)

zou heel leuk zijn moest dit erdoor komen.
Denk dat dit een betere optie is voor velen hier.
 
Back
Naar boven