AndroidHealthClinic

Kwaliteitsbarbells voor een mooie prijs (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vraag me af waarom je twijfelt

omdat ik deze week ook al adipowers heb gekocht voor 160 euro. dus ben een beetje blut:o
ofja blut, weinig geld over voor sport spullen

---------- Post added at 14:39 ---------- Previous post was at 14:07 ----------

en het is zelfs 140 km....:(
 
Ik ben het met je eens. Enkel mag de centre knurl niet te breed zijn zodat die je kleren beschadigt bij conventional deadlift. En voor deadlift liever 28.5 ipv 29.

Edit: had niet door dat er al een pagina extra was. Reactie op Killstick
 
omdat ik deze week ook al adipowers heb gekocht voor 160 euro. dus ben een beetje blut:o
ofja blut, weinig geld over voor sport spullen

---------- Post added at 14:39 ---------- Previous post was at 14:07 ----------

en het is zelfs 140 km....:(

Gefeliciteerd met je adipowers. Haal er het maximum uit!
 

Ik moet iets rechtzetten.
Naar aanleiding van een pm van een member die zei dat muscle power geen weet had van mijn vraag mbt de tensile strength van hun bar van 179 euro ben ik het eens gaan checken in mijn postvak en blijkt inderdaad dat deze mail nooit is verstuurd. Hij was opgeslagen als concept maar om de één of andere reden is die nooit verzonden; Vreemd en jammer.
 
haha ik zie echt 3 keer hetzelfde bericht :P
 
Klopt want ik had in drie verschillende topics gezegd dat muscle power niet had gereageerd op mijn vraag;
 
ga je het nu alsnog vragen dan?
 

Ik moet iets rechtzetten.
Naar aanleiding van een pm van een member die zei dat muscle power geen weet had van mijn vraag mbt de tensile strength van hun bar van 179 euro ben ik het eens gaan checken in mijn postvak en blijkt inderdaad dat deze mail nooit is verstuurd. Hij was opgeslagen als concept maar om de één of andere reden is die nooit verzonden; Vreemd en jammer.

Goed dat je dit even recht zet, man!
 
Aangezien iedereen hier een beetje vragen stelt over barbells: iemand ervaring met de ssb van fitness seller? Ik zal hem toch alleen maar als assistance gebruiken, dus het hoeft geen A kwaliteit te zijn. Iemand een idee of dit een beetje een fatsoenlijke ssb is? Een veel duurdere kan ik mij niet veroorloven.
 
Fatsoenlijke nekhernia halter is het
 
Aangezien iedereen hier een beetje vragen stelt over barbells: iemand ervaring met de ssb van fitness seller? Ik zal hem toch alleen maar als assistance gebruiken, dus het hoeft geen A kwaliteit te zijn. Iemand een idee of dit een beetje een fatsoenlijke ssb is? Een veel duurdere kan ik mij niet veroorloven.

De powermark van helisports is nog goedkoper, ik heb er gisteren een topic over gemaakt om ervaringen te verzamelen, voorlopig nog niks maar iemand krijgt deze volgende week binnen dus je kan het ook maar best in de gaten houden.
 
Aangezien iedereen hier een beetje vragen stelt over barbells: iemand ervaring met de ssb van fitness seller? Ik zal hem toch alleen maar als assistance gebruiken, dus het hoeft geen A kwaliteit te zijn. Iemand een idee of dit een beetje een fatsoenlijke ssb is? Een veel duurdere kan ik mij niet veroorloven.

Wij hebben hem bij PHM en wij hebben er geen problemen mee.
Heeft ook al 200+ aan gehangen, geen enkele last.
Ben dan misschien geen betere gewend, maar een homegym kost al genoeg en om dan ook weer eens 400 euro of meer neer te leggen voor een ssb vind ik nogal wat. Meesten doen er niet hun main training mee en zullen er ook geen 250+ aan hangen denk ik. Je zou zelf nog een neckpad ervoor kunnen maken, hebben wij niet gedaan en werkt ook prima.
 
Aangezien iedereen hier een beetje vragen stelt over barbells: iemand ervaring met de ssb van fitness seller? Ik zal hem toch alleen maar als assistance gebruiken, dus het hoeft geen A kwaliteit te zijn. Iemand een idee of dit een beetje een fatsoenlijke ssb is? Een veel duurdere kan ik mij niet veroorloven.

ik heb er een aantal trainingen mee gedaan, (mn pa heeft er een) en ik vind er niets mis mee.

niet veel vergelijkingsmateriaal overigens met ssb en hoor, maar nogmaals, voor mij een prima ding.
net als tymen geen probleem met de nekpad hoor.
 
ik heb een SSB van strengthshop die is iets duurder dan van FS maar helemaal niet veel. en ik ben er tevreden mee.
maar ik denk dat die van FS voor thuis gebruik ook prima is. als die meteen gewoon op voorraad was had ik die gekocht.

ik zit er trouwens aan te denken om over een tijdje een barbell aan te schaffen die goed is voor deadlifts en/of (front) squats. bench geef ik niet heel veel om en als ik wel bench doe ik dat gewoon in de sportschool. iemand tips?
 
Laatst bewerkt:
Bedankt mannen, ik ga hem idd niet als main oefening gebruiken dus echt zwaar belast zal die niet worden. Koop waarschijnlijk de ssb van fs dan.
 
Dikke bump sorry for that.

Zijn er mensen die ervaring hebben met de Ohio bar. Verkrijgbaar bij roque eu.
Ben opzoek naar een allround bar for PL. Maar wel van goede kwaliteit.

Er zijn genoeg goede bars in omloop maar probleem is het verkrijgen van... in NL.
 
Back
Naar boven