XXL Nutrition

Kwantum-mechanica om gek van te worden...

Bezoekers in dit topic

Ik hoop voor je, dat je voldoende zeil krijgt aangeleverd.
 
dus dat lekkere wijf aan de kassa stemde zomaar in met 135 ipv haar 210? :/
 
Daarom vraag ik ook wat de afmetingen zijn:D

En het is geen zeil, maar vinyl:p

Klopt, maar in de volksmond heet het gewoon zeil. Wij noemen een prostituee ook gewoon een hoer.;)
 
Dit terzijde bekijk ik door de hiërogliefen heen het totaal bedrag dat toch echt op 210 euro komt. Nergens stond dit bedrag er al, maar alles bij elkaar opgeteld kwam ik hier toch wel aan. Dus ik zeg joh, volgens mij is het gewoon 210 euro. Kwam er een mega verhaal weer over korting en dit en bla die blaat. Ik denk, Snakeman, beleefd blijven en laat die knakker maar eens uitpraten en kijken waar het zeil strand. Kwam er een mega verhaal dat er nu ook nog korting op het zeil werd gegeven bovenop de gratis legkosten. Ik denk, volgens mij ben jij Allah himself, nog even en je geeft het zeil hier gratis weg. Ik zeg doen we. Maar, eerlijk als ik ben, vraag ik: wat zijn die bedragen dan hiero. Jah zegt ie, dat zijn de legkosten. Ik denk bij mezelf, hoe krijgen we het nu? Je ging gratis leggen vriend.
:roflol:

Goed verhaal :)
 
Wat een anti-climax. Hoezo heb je die Marokkaan niet neergestoken ofzo?
Dat doe je op zo'n moment niet Bascross, dat is gewoon misplaatst...Op zo'n moment?

omg wat een verhaal
ik ben pissed in jou plek lol
:P

mooi verhaal snakeman!
:thumbs:

Thnx:D Zo is het ook bedoeld eigenlijk, een mooi verhaal...Ik stond daar en dacht echt: Wtf, dit kan gewoon niet echt gebeuren, waar is de camera? Ben ik op televisie, zit ik in boiling points?

Haha, het niveau bij de Kwantum wordt ook steeds lager :roflol: Jaren geleden heb ik met veel plezier op dezelfde afdeling als je grote vriend gewerkt. Maar ze moeten steeds meer schrappen om goedkoop te blijven en dat merk je als klant zijnde. En ook voor het personeel wordt het werken minder leuk(als je minder goede service kunt leveren).

Wat is de afmeting van je vloer? En hoeveel meter heb je uiteindelijk aan moeten schaffen?
Ja, ik had al zo'n vermoeden. Nobody gives a **** als je daar staat in te kopen. Maarja, goedkoop is dus nog steeds verkoop blijkbaar... En ik heb nu 7 meter (van een rol van 4 meter) vinyl besteld aan de hand van mijn eigen berekeningen. Heb die gast dus echt serieus het werk uit handen genomen (zelfs het pennetje uit z'n handen gegrist). Net iets te ruim gemeten dus dat moet goedkomen. Vond het alleen genant hoe de situatie daar verloopt.

Ik hoop voor je, dat je voldoende zeil krijgt aangeleverd.
Thnx, dat gaat wel lukken...Hoop ik:D...Kan ik eindelijk gaan squatten op zolder, mits die helisport zich ook aan de afspraken houdt. Lol, dat wordt het volgende topic...

dus dat lekkere wijf aan de kassa stemde zomaar in met 135 ipv haar 210? :/
Zonder gein, dat is toch wtf-waardig:eek:? Was ook wel flink pissed dat wel...

Thnx:D
 
Je kamer is in ieder geval breder dan 4 meter, aangezien er met naden gewerkt moet gaan worden. Daarom hoop ik voor je dat je zelf de juiste bereking hebt gemaakt. Ook rekening houdend met de richting en totaal aantal naden dat je krijgt.
 
Back
Naar boven