Fitness Seller

Kwark-2 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

richard2003

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 feb 2003
Berichten
286
Waardering
0
Ik koop 500g kwark voor €0.98 met 11G Eiwit

Dat komt neer op €0.089 per gram eiwit

Dus 1 Kilo Eiwit kost via deze maniet € 89,-

Voor dat geld kan ik 3 Kilo whey eiwit kopen!

Waarom adviseerd iedereen dan KWARK?

Het is 3x zo duur!
 
Originally posted by richard2003
Ik koop 500g kwark voor €0.98 met 11G Eiwit

Dat komt neer op €0.089 per gram eiwit

Dus 1 Kilo Eiwit kost via deze maniet € 89,-

Voor dat geld kan ik 3 Kilo whey eiwit kopen!

Waarom adviseerd iedereen dan KWARK?

Het is 3x zo duur!

Ik denk dat het 11 gram per 100 gram is. Dus 55 gram per 0,98 euro. Dan kom je op bijna 18 euro voor een kilo eiwit.
 
Re: Re: Kwark-2

Originally posted by burn


Ik denk dat het 11 gram per 100 gram is. Dus 55 gram per 0,98 euro. Dan kom je op bijna 18 euro voor een kilo eiwit.

En je moet het bij de aldi of de lidl halen want daar kost het maar de helft.
9 euro voor een kilo eiwit dus :-)
 
whey kan je ook het best na de training en in de ochtend nemen (voor je ontbijt)
 
kwark is veel goedkoper dan caseinatepoeder dus je maakt een rekenfout.
 
het is inderdaad 11 gram eiwit per 100 gram kwark kwestie van goed lezen!! de voedingwaarde gaat altijd uit van 100 gram of 100ml product koop je kward bij de aldie dan betaal je ongever 59cent voor 500 gram dus voor een dikke 50 gram eiwit een een broodje vlees een halve bak kwark(met bijv zoetstof) en je hebt alweer en maaltijd met 30gra eiwit te pakken plus de koolhydraten en geen vet.....overgens denk ik dat een naturel bodybuilder die 3 keer per week traint best wel iets minder eiwit dan de heilige 2 gram per kilo kan hebben omdat je gewoon minder eiwit nodig hebt...maar goed das meer en persoonlijke mening

mvg martijn
 
koop potten kwark bij de aldi voor 51 cent per stuk ;)
 
hahhahaha ECHT een domme rekenfout van me

Het is inderedaad per 100ml en niet per 500...


ik ben nog niet naar aldi geweest, maar ik had een andere gezien voor €0.59 per 500g, maar daar zat maar 4.5g per 100ml in.


Ik train 3x per week en ik zit gem op 200g eiwit per dag.
 
dus nog ff narekenen
50 gram voor 60 ct
x 20
12 € voor 1 kilo
 
Originally posted by richard2003
hahhahaha ECHT een domme rekenfout van me

Het is inderedaad per 100ml en niet per 500...


ik ben nog niet naar aldi geweest, maar ik had een andere gezien voor €0.59 per 500g, maar daar zat maar 4.5g per 100ml in.


Ik train 3x per week en ik zit gem op 200g eiwit per dag.

Dan is het geen magere maar volle kwark vermoed ik. Wa er ook nog fruit aan toegevoegd?


Bij de C1000 heb je 500g Magere Normandiche kwark (13g eiwit, 0g vet / 100ml) voor 61 cent
 
Bij de Hoogvliet, 500 magere kwark met 11 gr eiwit per 100 gr voor € 0.55.
 
ik koop mn caseinaat eiwit voor €7 de kilo. dus dat scheelt opzich niks, alleen is die kwark beter naar binnen te krijgen als die smaakloze shakes.
 
Originally posted by zoutzak
ik koop mn caseinaat eiwit voor €7 de kilo. dus dat scheelt opzich niks, alleen is die kwark beter naar binnen te krijgen als die smaakloze shakes.

waar koop je dat dan??
 
ja waar koop je 1kilo voor €7,-?

En bij C1000 is het 450ml met maar 7.5g eiwit voor 0.68

want 0.61 voor 13g eiwit spreekt me erg aan!

Ik zal better kijken in C1000 volgende keer
 
Originally posted by zoutzak
.... ik koop mn caseinaat eiwit voor €7 de kilo ....

Waar ??? waar ??? das goeie koop man !!!!!! ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by richard2003
ja waar koop je 1kilo voor €7,-?

En bij C1000 is het 450ml met maar 7.5g eiwit voor 0.68

want 0.61 voor 13g eiwit spreekt me erg aan!

Ik zal better kijken in C1000 volgende keer

ze hebben alleen die van 7,5 gr eiwit per 100 gram bij de C1000
 
Magere platte kaas in potjes van 500gr van Milsani in de Aldi voor slechts 50Cent.. 11.7g eiwitten per 100g!!

:thumbs: Great quality, small price !!
 
JA ik haal normaal ook die 450 gram bij de C1000 maar ik gaat toch echt maar eens goed inslaan bij de aldi.
 
Nog een laatse kwark vraag.. IS kwark met bruine suiker toegelaten? Op het pakje bruine suiker staat 70g koolhydraten waarvan suiker 70g.... ??? Wat bedoelt men hiermee? Zijn dat nu suikers of koolhydraten.. :headbang:
 
Originally posted by Bracke
Nog een laatse kwark vraag.. IS kwark met bruine suiker toegelaten? Op het pakje bruine suiker staat 70g koolhydraten waarvan suiker 70g.... ??? Wat bedoelt men hiermee? Zijn dat nu suikers of koolhydraten.. :headbang:

liever niet:

suikers vallen onder kh's, maar hebben een hogere GI en kunnen voor insulinepieken zorgen.

daarbij is bruine suiker gebrand.

probeer het eens met wat fruit erdoor te eten
 
Back
Naar boven