MuscleMeat

Kwark-2

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Scighera


liever niet:

suikers vallen onder kh's, maar hebben een hogere GI en kunnen voor insulinepieken zorgen.

daarbij is bruine suiker gebrand.

probeer het eens met wat fruit erdoor te eten

jasses fruit met een halve kilo magere kaas.. weet het niet hoor.. Misschien wat grenadine proberen, maar dat zal g******e ook vol suiker zitten.. Zit nog altijd met de volgende vraag, een hoge gi waarde is toch goed als je daarna gaat trainen?? Dan heb je toch lekker veel energie ;) .. Niet??
 
Originally posted by Bracke


jasses fruit met een halve kilo magere kaas.. weet het niet hoor.. Misschien wat grenadine proberen, maar dat zal g******e ook vol suiker zitten.. Zit nog altijd met de volgende vraag, een hoge gi waarde is toch goed als je daarna gaat trainen?? Dan heb je toch lekker veel energie ;) .. Niet??

Je hebt juist eerder weinig energie. Alleen na de training heeft een hoge G.I zijn voordelen.
 
magere kaas??? kwark

je kan beter normale kh's nemen (brood e.d.)

dit voorziet je geleidelijk en langer van energie. Suikers geven je een stoot en dat was het dan
 
Originally posted by Scighera
magere kaas??? kwark

Hierover de grens bestaat er geen kwark.. Wij noemen dat platte magere kaas.. Je weet toch wat ik bedoel he?? Met "platte magere kaas"?
 
Originally posted by Bracke


Hierover de grens bestaat er geen kwark.. Wij noemen dat platte magere kaas.. Je weet toch wat ik bedoel he?? Met "platte magere kaas"?

dan wel. ik hoorde meestal platte kaas, zonder dat platte dacht ik dat je een mager kaasje bedoelde (cottage chees bijvoorbeeld)
 
Originally posted by tonbors
Bij de Hoogvliet, 500 magere kwark met 11 gr eiwit per 100 gr voor € 0.55.

De beste magere kwark is volgens mij bescheide mening te krijgen bij de Lidl. 12.5 % eiwit !!!!en <1 % vet en de prijs?? 50 Eurocenten.
Dus, goed en goedkoop!!!!

Groeten, Ghost :flipoff:
 
Dan gaan we met ze alle maar naar de lidl.
 
Originally posted by Elmar
Dan gaan we met ze alle maar naar de lidl.


Zal wel lachen worden, een rij met "idioten", karretjes afgeladen met kwark, vis, eieren etc :lol:

Groet,
 
VAn wie kwam deze karma?? "vraag ff wat je wil weten, je kan me private messegen"
 
Back
Naar boven