AndroidHealthClinic

kwark bij de aldi

Bezoekers in dit topic

naomi

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
12 sep 2004
Berichten
965
Waardering
1
hallo skatjes:D

was vandaag boodschapjes aan het halen bij de aldi en zag dat er een andere verpakking stond van de magere kwark een vierkante met een groen papiertje/afsluitvel....van jogging

nou las ik de voedingswaarde en zag tot mijn verbazing:eek: dat er meer eiwit in zit maarliefs 12.2 gr per 100gram
dat wilde ik even met jullie delen voor de gene die het nog niet wisten...;)
 
en wat is de prijs?:)

ik haal bij jumbo 50 gram 50 cent 9,7 gram eiwit
 
Aldi kwark HEEEEEEEEEEEEEEERST

Hier in België zijn de 500g. bakjes nog van het merk Milsa
 
jep ik heb ook het gisteren gekocht, en de prijs is niet veranderd (0,49 )

is ook handige verpakt , veel beter dan de oud en de smaak is hetzelfd vind iK
 
Deze kwark heb ik nu ook, die van Milsa.
Maar ik vind deze niet zo makkelijk eten met muesli. (te vaste structuur)
Welke kwark is wat makkelijker te eten, maar met toch veel eiwit in, en te koop in België?
 
Jup, aldi kwark is de beste! Kopen die hap! En het feit dat er een deksel op zit is handig ;)
 
Deze kwark heb ik nu ook, die van Milsa.
Maar ik vind deze niet zo makkelijk eten met muesli. (te vaste structuur)
Welke kwark is wat makkelijker te eten, maar met toch veel eiwit in, en te koop in België?

Als je Aldi kwark te vast vind qua structuur , probeer dan één van de volgende

-Danone magere kwark
-Konings magere kwark (te vinden in Colruyt)
 
jah wist het al heb vorige week hele tree gekocht :D
 
Ik eet geen zuivel meer at the moment.
Die kwark van de Aldi heb ik voorheen wel lang gegeten! Erg goed te doen en voor de prijs hoef je het al helemaal niet te laten! :p Koningswark was een goeie 2e keus, btw!
 
Ik eet geen zuivel meer at the moment.
Die kwark van de Aldi heb ik voorheen wel lang gegeten! Erg goed te doen en voor de prijs hoef je het al helemaal niet te laten! :p Koningswark was een goeie 2e keus, btw!

en merk je voordeel zonder zuivel in je schema want ik merk er dus niet veel van gelukkig maaar..... because i love kwark
maar toch wordt ik wel droger en me vetperc zakte wel
 
h is deze qua smaak want had eerst een vaag merk weet nie meer wellke die vond ik ech smerig maar heb nu konings en die kan ik nog wel zonder iets erbij eten.
 
hallo skatjes:D

was vandaag boodschapjes aan het halen bij de aldi en zag dat er een andere verpakking stond van de magere kwark een vierkante met een groen papiertje/afsluitvel....van jogging

nou las ik de voedingswaarde en zag tot mijn verbazing:eek: dat er meer eiwit in zit maarliefs 12.2 gr per 100gram
dat wilde ik even met jullie delen voor de gene die het nog niet wisten...;)

jah he ik had ze gisteren gekocht maar vindt jij die kwark ook niet dikker:(
 
nou ik heb altijd die van konings en die is soms ook dik maar ik meng mijn kwark altijd met appelsiroop en kaneel en dan nog wat water dan is ie goed te eten
 
€0.49?

Ik heb nu kwark van de Edah voor €0.39, meen ik
Had gedacht dat Aldi wel goedkoper zou zijn.
 
hallo skatjes:D

was vandaag boodschapjes aan het halen bij de aldi en zag dat er een andere verpakking stond van de magere kwark een vierkante met een groen papiertje/afsluitvel....van jogging

nou las ik de voedingswaarde en zag tot mijn verbazing:eek: dat er meer eiwit in zit maarliefs 12.2 gr per 100gram
dat wilde ik even met jullie delen voor de gene die het nog niet wisten...;)

Vorige week hadden ze geen kwark meer, en toen ik vandaag kwam tot mijn verbazing andere kwark,
meer eiwit 12,2 in plaats van 11 volgens mij per 100 gram.
Alleen wist niet zeker of de prijs hetzelfde was als dat vorige merk milsa, maar die is dus wel gelijk gebleven?
 
ja klopt de vorige had 11 gr en de prijs is gelijk gebleven ook 49 ct
 
ja klopt de vorige had 11 gr en de prijs is gelijk gebleven ook 49 ct

Kon het niet meer voor de geest halen de prijs, dus we gaan er op vooruit infeite,
trouwens de verpakking is ook zo dat het minder ruimte in neemt in de koelkast :D
 
Kon het niet meer voor de geest halen de prijs, dus we gaan er op vooruit infeite,
trouwens de verpakking is ook zo dat het minder ruimte in neemt in de koelkast :D

ja precies je kunt ze zo mooi stapelen maar dan had ik al met die koningskwark de zelfde verpakking..;)
 
Als je Aldi kwark te vast vind qua structuur , probeer dan één van de volgende

-Danone magere kwark
-Konings magere kwark (te vinden in Colruyt)

Dan zal ik die konings magere kwark eens halen, hoeveel % eiwitten zitten er in deze?
 
Back
Naar boven