Fitness Seller

kwark bij de aldi (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Die kwark van de Aldi heeft 10.31gr eiwit per 100 gram en de kwark van de Edah is 0.79€.
 
AH Magere Franse Kwark, niet duur en veel eiwitten... daarnaast is het ook eetbaar!
 
Da's de andere kwark, de Koningskwark is meen ik echt €0.39, hooguit €0.49

Zag net dat ie bij de Plus ook te koop was, voor €0.49
 
Laatst bewerkt door een moderator:
bende .. hier zit geen aldi in de buurt. .. ik zit op de koningskwark van super de boer ... goed te vreten ... maare maar 9.9 gram eiwit per 100 g
 
en merk je voordeel zonder zuivel in je schema want ik merk er dus niet veel van gelukkig maaar..... because i love kwark
maar toch wordt ik wel droger en me vetperc zakte wel
Ik merk zelf wel veel verschil ja, nu ik alle zuivel uit mijn voedingsschema heb gehaald. Wel jammer dat het eruit is, want ik vond het erg lekker :P
Als jij droger wordt terwijl je gewoon kwark kan blijven eten, vooral lekker blijven eten! Het droger worden staat/valt niet met 1 enkel bakje kwark per dag, dus ik zou zeggen: geniet ervan!
 
Deze kwark heb ik nu ook, die van Milsa.
Maar ik vind deze niet zo makkelijk eten met muesli. (te vaste structuur)
Welke kwark is wat makkelijker te eten, maar met toch veel eiwit in, en te koop in België?

schud er wat melk bij en dan mengen en die vast structuur is weg
 
Altijd de discussies over kwark :D Met verschillen tussen Konings en Jogging die van levensbelang zijn :rolleyes:

Gewoon weghappen dat spul.

(zou wel een schande zijn als de deksel plaats heeft moeten maken voor een stukje folie, maar ze moeten de extra eiwitten ergens van bekostigen :eek: )
 
Deze kwark is zo ranzig, ik ben blij als ik er doorheen ben, had gelijk 10 pakken gekocht, jammer genoeg. :(
 
Hij is inderdaad ranzig, kheb ze ook die van jogging 12,2% eiwitjes...met een beetje extra ingredienten en wat water/melk is het heel goed te doen;)
 
jep, droge scheisse is het :(
 
konings kan je ook bij de vomar kopen en zit volgens mij meer eiwit in dan bij de kwark van de AH.
Maar het scheelt niet zo gek veel, Gewoon schep dextrose er door heen en eten maar.
 
Precies die nieuwe kwark van de aldi sucks, lastig weghappen, en me ananas roer ik er niet zo makkelijk meer doorheen
als ik ze uberhaupt gemixed krijg.

Houd in: weer extra werk, extra ingredienten ... zucht heb je iets goeds, halen ze het uit de markt.
 
In die oude bakjes kon je mooi ff een scheutje siroop toevoegen en roeren maar. Nu moet je die kwark in en ander bakje doen, met 100ml ofzo en dan nog wat siroop.. dan krijg je wel ff 600gram in 1 keer binnen en dat voor het slapen haha.
 
bedankt voor de info zal m gelijk even ophalen vanmiddag
 
idd. gore troep. blijft gewoon aan je lepel hangen.
 
ik heb het ook gekocht na het lezen alhier en ik heb er 0,29 voor betaald
 
Ik eet de laaste tijd elke dag een halve kilo van de C1000 magere franse kwarm 9.3 gram per 100 gram eiwit geen vet. en met wat ranja gewoon lekker. € 1.09 per stuk
 
Back
Naar boven