Fitness Seller

kwark, casseine of tonijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waterpoloer

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 jan 2010
Berichten
6.954
Waardering
633
Lengte
1m80
Massa
106kg
Hallo,

Ben nu aan het cutten en wil zo droog mogelijk komen te staan, 6/7 %. Is het nu verstandig om de kwark volledig uit me dieet te halen of kwark gedurende de dag te nemen en tonijn voor het slapen of een casseine shake?
 
Micellar Cassein als je echt zo min mogelijk kcal per gram eiwit wilt
 
Kwark is goedkoop :P
 
Het gaat mij eerder om de kwark die zou niet zo best zijn tijdens het cutten vanwege een dikke huid
 
Kwark er nu nog niet uitlaten bro. Dikke houd is gewoon vost vasthouden he.. Geen vet, je kan perfect cutten met 500 gram kwark per dag. Als je eenmaal aan de 8-9% komt kan je kwark er mss uitlaten om dan shredded naar 6-7% te gaan. En vervangen door tonijn.
 
haha idd, iedere gram eiwit is gewoon 4 kcal.
 
Kwark er nu nog niet uitlaten bro. Dikke houd is gewoon vost vasthouden he.. Geen vet, je kan perfect cutten met 500 gram kwark per dag. Als je eenmaal aan de 8-9% komt kan je kwark er mss uitlaten om dan shredded naar 6-7% te gaan. En vervangen door tonijn.


thnx..ben vanaf deze week ook gestopt met creatine dus vocht zou er snel uitgaan:)
 
niks mis met kwark
niks mis met creatine

Bewaar dat gezeik over onderhuids vocht maar totdat je daadwerkelijk op 6% staat.
 
Ik neem in de cut geen kwark door kcal uit melksuikers, niet door het vocht. En ik merk daarmee wel degelijk verschil. Maargoed, ik reageer ook gewoon fel op koolhydraten.
 
hoe wil je bereiken een gram eiwit minder kcal te geven?

Moeilijk he, nadenken? Om 1 gram eiwitten uit kwark te halen moet je in totaal meer kcal naar binnen werken dan met casseine.
 
Gewoon kwark, niet bitchen, je bent geen pro. Dat vocht vasthouden verhaal van creatine is ook nog maar de vraag.
 
Kwark is goedkoop :P

Idd...en als je voor de rest goed je best doet en toch niet op het podium wil staan doe kwark het ook prima hoor...
Ik eet 2 bakken kwark per dag...
 
Werk naar een shoot toe, dus vocht doet er wel degelijk toe. En die instelling van ' je bent geen pro', nee als je altijd zo zal blijven denken zul je het inderdaad ook nooit worden.

Aankomende 2 weken nog even aanzien en dan een keuze maken..bedankt voor de reacties iig
 
Op het bf dat je nu staat (je avatar), hoef jij totaal nog niet te denken aan het schrappen van zuivel. Ik heb een liter zuivel in mijn schema en ik kan niet zeggen dat ik er vocht door vasthoudt, terwijl ik op een laag bf sta.
 
Op het bf dat je nu staat (je avatar), hoef jij totaal nog niet te denken aan het schrappen van zuivel. Ik heb een liter zuivel in mijn schema en ik kan niet zeggen dat ik er vocht door vasthoudt, terwijl ik op een laag bf sta.

Sta ondertussen nog droger, zal morgen ff nieuwe pics maken:)
 
Ik neem in de cut geen kwark door kcal uit melksuikers, niet door het vocht. En ik merk daarmee wel degelijk verschil. Maargoed, ik reageer ook gewoon fel op koolhydraten.

Moeilijk he, nadenken? Om 1 gram eiwitten uit kwark te halen moet je in totaal meer kcal naar binnen werken dan met casseine.

Goede punten, beiden +1

Het hangt er helemaal vanaf hoeveel KH je neemt tijdens de cut en waaruit je deze wilt halen. Kwark is zo'n beetje het laatse wat ik uit mijn voedingsschema zou halen, maar toch...

Als je KH laag wilt houden zou ik deze voornamelijk halen uit groente, eventueel aangevuld met wat havermout of rijst. Shakes en tonijn kunnen bijdragen om de hoeveelheid proteïne die je binnen krijgt op pijl te houden, wanneer je de kwark laat staan.
 
Moeilijk he, nadenken? Om 1 gram eiwitten uit kwark te halen moet je in totaal meer kcal naar binnen werken dan met casseine.

doe is ff normaal klein kleutertje,

ik stelde een hele normale vraag hoor
 
Ik neem in de cut geen kwark door kcal uit melksuikers, niet door het vocht. En ik merk daarmee wel degelijk verschil. Maargoed, ik reageer ook gewoon fel op koolhydraten.

+1.

Gewoon in de eerste weken aanhouden, it's all about the kcal.

De laatste weken van je cut, zou ik het eruit halen voor casseine eiwitten.

Verandering voeding --> verandering fysiek.
 
Back
Naar boven