Fitness Seller

kwark, dextrose

TrainingFreak

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
Ik neem s'avonds altijd een bak kwark ( die van de aldi )
en dan gebruik ik dextrose omdat het anders zo zuur smaakt

maar ik wil eigenlijk geen dextrose, alleen na mijn training

dus weet iemand andere om het zoeter te maken
geen honing want dan krijg ik echt kots neigingen

niet zeuren, gewoon eten die kwark. niets mis mee;)

en anders aspartaam meen ik. heb er zelf geen mening over/geen ervaring mee maar is ook een zoetstof.

en anders een lepel wheypoeder met smaak. doe ik zelf ook af en toe en is echt heerlijk

• Topic Starter Topic Starter
eet je dan anders kwark zonder toevoegingen?

Ik zou r geen dextrose bij doen omdat dit niet zo'n zoete smaak geeft. Je moet het er dus heel veel bij gooien om toch een beetje een zoetige smaak te krijgen. Ik zou, zoals Dandy al zegt, gewoon aspartaam (zoetstof) nemen. Ik gebruik die van Diet Care, en dat smaakt goed.

wat gebruiken jullie allemaal om het wat zoeter te maken

jep, niets mis mee. wat vidn je er niet lekkr aan dan?

Daarbij vond ik tonijn ook niet lekker en eet ik nu ook lekker weg.

De pot aspartaam maak ik nu op, maar dan ga ik op iets anders over.. bijv die vloeibare zoetstof waar o.a. acesulfaam in zit.
Wat ook kan is er een vet doorheen gooien als kokos, die in feite maar heel weinig KH en best veel (gezonde!) vetten bevat... en klaar is Espi!

ik ga vanavond zonder proberen

wens me sterkte :D

ja volgens mij is aspartaam ook wel een goede keuze ! alhoewel je er wel aan went hoor ! zoals dandy al zei vroeger kon ik geen tonijn zijn kvond het gewoon afschuwelijk en nu hmmmm vind ik het heerlijk hetzelfde met havermout daar ben ik nu echt GEK van !! en kwark ja dat heeft iets langer geduurd maar ik gebruik het nu meestal als beleg :) gewoon een volkoren boterham HEEL dik besmeren met kwark en soms zelfs een klein laagje siroop daarop zonder toegevoegde suikers en hmmm vind het echt heerlijk dan !
dus blijven eten het went heus wel

Originally posted by TrainingFreak
ik ga vanavond zonder proberen

wens me sterkte :D
je moet ook niet gaan denken dat t vies is..alhowel dan kan t enkel meevalle.

had t ook met de lijnzaadolie, ik bereidde me op t ergste voor maar vond t echt niet vies. totaal niet.

maar laat t maar weten

Mijn ervaring:
(Het duurde wat langer voor ik mijn bak kwark op had dan normaal. :bawling: :p )
Als ik altijd als ik moet :barf: kotsen wordt mijn mond altijd zuur, dit kreeg ik dus :(
Maar het zit erop :p

Maar ik geef het een week en dan moet mijn lichaam eraan gewend zijn!! :D :D :D :D :p :p

volgens mij is het trouwens niet zo goed voor je tanden (zo zuur)

Je hebt thuis vast wel een fles limonade siroop staan. Gooi dat er lekker door, roeren en vreten maar.

Je kunt er ook een lepel jam door doen.

gewoon even een paar min uit de koelkast zetten. wordt t wa vloeibaarder en beter op te eten.

verder over de smaak.. niet mauwen. gewoon eten !! niet denken dat t vies is, je doet t niet voor de smaak iig. zo denk ik altijd en t helpt, eet nu alles zonder moeite: tonijn/kwark etc.

idd, niet zeuren maar vreten. Je moet er wa vor over hebben..anders gooi je er lijnzaad doorheen. dat maakt t helemaal een delicatesse:D

Originally posted by dandyman
idd, niet zeuren maar vreten. Je moet er wa vor over hebben..anders gooi je er lijnzaad doorheen. dat maakt t helemaal een delicatesse:D

Oh bah! :p

Ik eet het ook met zoetstof op basis van aspartaam!

Hier ook een aspartaam zoetekauw.
Met roosvice is ook goed te doen. En met ananas (op eigen sap met sap) is het helemaal lekker :p. Alleen is het weer niet zo goed zuivel met fruit te eten.

Terug
Naar boven