XXL Nutrition

Kwark en uitslag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sboy

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 aug 2004
Berichten
279
Waardering
0
HE heb een vraagje ben zins kort begonnen met kwark voordat ik ga slapen
het is dan pure magere kwark 0,1 % vet

en of het daar nu mee te maken kan hebben of niet maar ik heb meer last van acne! puisten dus

kan dat door de kwark zijn of is dat onmogenlijk?
 
Sboy zei:
HE heb een vraagje ben zins kort begonnen met kwark voordat ik ga slapen
het is dan pure magere kwark 0,1 % vet

en of het daar nu mee te maken kan hebben of niet maar ik heb meer last van acne! puisten dus

kan dat door de kwark zijn of is dat onmogenlijk?

Ligt meestal aan je totale inname van eiwitten. Hoeft niet alleen aan de kwark te liggen dus!
 
qwert55 zei:
Ligt meestal aan je totale inname van eiwitten. Hoeft niet alleen aan de kwark te liggen dus!

dus het zou ook de whey kunnen zijn! mss nu wel in combinatie met de kwark die ik bij het slapen gaan inneem en de whey voor en na training! mss is het idd wel allemaal te veel!

mmm thx
 
Alleen whey na training en wat kwark voor het pitten lijkt me niet TE veel eiwitconsumptie. Hoeveel gram eiwit krijg je daadwerkelijk binnen op een dag??
 
qwert55 zei:
Alleen whey na training en wat kwark voor het pitten lijkt me niet TE veel eiwitconsumptie. Hoeveel gram eiwit krijg je daadwerkelijk binnen op een dag??

even zien! 24 gr voor en 24 gr na traiingn en dan die kwark zit dacht ik 11 grm in
 
Stel dat je 70 kilo weegt is het streven 150gram eiwit per dag, daar zit je dus lang niet aan? Ik denk dat jouw hoeveelheid eiwitten dus wel meevalt. Maja sommige mensen krijgen nou eenmaal eerder acne dan anderen. Wat voor mij helpt is onder de zonnebank gaan 1x per week, sindsdien kan ik net zoveel eiwit nemen als ik wil en geen last meer van puisten.
 
ik zal die zonnebank eens gaan proberen! heb ook eens een sauna gedaan maar daar werd het juist meer van
 
Kan iemand uitleggen waarom je acne krijgt van proteinen?
Kgeloof er eigenlijk de ballen van.
 
Sboy zei:
ik zal die zonnebank eens gaan proberen! heb ook eens een sauna gedaan maar daar werd het juist meer van
Sauna klopt : je moet je huid scrubben dan om alle vuil weg te krijgen en douche je wel direct na de sauna? Want met sauna krijg je vuil uit je porien en als je te lang wacht met douchen / reinigen blijft het zitten en dan komen er ontstekingen / acne...

De zonnebank droogt deze ontstekingen uit en daardoor komt er geen acne/puisten... NAar mijn mening moet je wel ook goed douchen na de zonnebank...
 
Wassen is dus de boodschap?

Mijn lichaam zit vol met puisten, vooral het gebied van schouders en achterkant van rug.
 
Back
Naar boven