XXL Nutrition

kwark-havermout-melk shake

Bezoekers in dit topic

zairi

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 jun 2007
Berichten
80
Waardering
0
heey ik neem de laatste tijd altijd een uur voor het slapen gaan een shake met kwark ( 500 gram= ongeveer 45 gram eiwitten - havermout( ongeveer 100 gram) - en 300 ml melk, ff goed mengen totdat het makkelijk op te drinken is en gewoon achterover slaan. is dit een goede shake, en wat kan ik er misschien bij doen zodat hij nog beter word, of moet ik er juist iets vanaf halen ? al jullie tips zijn welkom ;)
 
Vind 100gram havermout misschien een beetje veel (weet natuurlijk niet hoe zwaar je bent) maar als je niet zo snel in vet aankomt ziet het er wel goed uit. Ben zelf niet zo van de koolhydraten voor het slapen gaan omdat ik redelijk snel aankom en liever m'n KH tijdens de "actieve" delen van de dag neem en neem daarom meestal gewoon een bakje kwark.
 
Vind 100gram havermout misschien een beetje veel (weet natuurlijk niet hoe zwaar je bent) maar als je niet zo snel in vet aankomt ziet het er wel goed uit. Ben zelf niet zo van de koolhydraten voor het slapen gaan omdat ik redelijk snel aankom en liever m'n KH tijdens de "actieve" delen van de dag neem en neem daarom meestal gewoon een bakje kwark.

ik weeg 64 kilo bij een lengte van 178 centimeter, dus ben vrij licht en wil graag aankomen ;)
 
dan ist wel goede optie
gewoon veel eten

alleen koolhydraten voor het slapen is de kans wel groter dat je vet aan gaat zetten ipv spiermassa wat waarschijnlijk ook je doel is
 
Ik zou toch uitkijken met zoveel koolhydraten voor het slapengaan. Gewoon een bakje kwark met wat walnoten is voor mij voldoende.
 
moet ik de havermout dan weglaten ? want ik wil graag aankomen, ik heb ook 4.4 kilo weight gainer staan van mammoth maar daar wacht ik liever mee tot na de ramadan, want ik ben zo door die 4.4 kilo heen dus wacht liever nog 2 en een halve week ;) raden jullie mij misschien nog iets anders aan ?
 
tijdens de ramadan lijkt het me zoiezo een beetje lastig om te bulken dus ik zou me d'r niet zo druk over maken.

na de ramadan zou ik alsnog proberen je koolhydraten in de actieve uurtjes weg te werken (in ieder geval niet in je laatste maaltijd) en dan savonds gewoon lekker veel casseine eiwitten erin proppen.
 
Back
Naar boven