MuscleMeat

Kwark, hoe eten julie dat?

Bezoekers in dit topic

DavyO

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2005
Berichten
4.627
Waardering
19
Ik vindt kwark behoorlijk smerig, maar het is wel goed (veel eiwitten).

Ik heb nu magere kwark van de AH, maar ik vindt het echt niet te vreten. Ik vreet het omdat het goed is, maar graag zou ik iets lekkerders eten...

Welk merk/smaak kwark eten julie en gooien julie er iets door heen? :D

:wave2:
 
Met een lepel.
 
Ik neem hele gewone natural magere kwark! Met een lepel natuurlijk!
 
Lildl, Delhaize, Galaxy gewoon uit het potje met een lepel. 500gr halfvolle kwark gaat vlotjes naar binnen. (Die van de lidl het langzaamst omdat die het "stevigst" is.)
 
Ik eet meestal magere kwark, en die van de GB kan ik zo eten, die is best lekker. Maar die van de LIDL is redelijk dik en daar doe ik wat melk bij, soms mix ik het ook met melk en een beetje fruit (zoals aarbeien en eventueel een banaan).
 
DavyO zei:
Oja ben vergeten te vermelden dat ik het ook met een lepel eet......

:cool:

Ga toch weg!! :rolleyes: Echt?! :nut:

Even seriues, als je het echt niet te vreten vindt...probeer dan eens een andere. Smaken verschillen nogal. Het blijft natuurlijk naturel...dus misschien helpt een schepje whey, proteine, weight-gainer etc. met een smaakje wel.
 
Heb je Zaanse Hoeve van de AH ? Zit bijna geen smaak aan en is luchtig enzo, zeer makkelijk te eten.

Anders zijn er genoeg topics over kwark lekkerder maken mocht je dat nodig vinden.

Verder eet ik het met een lepel.
 
Ik kaan kwark zonder shizzle erbij. Gewoon de pure shit, w3et Juh?! :D
Ik eet zo langzamerhand niks meer omdat ik het lekker vind, maar omdat het 'goed' is :rolleyes:
Als ik bij iemand kom die gekookt heeft en hij/zij vraagt of het eten lekker smaakt, zwijg ik en in opperste concentratie reken ik de hoeveelheid eiwtten, koolhydraten en vetten die ik binnen ga krijgen uit.


P.S. Ik eet kwark met mijn handen of ik lik het uit de bak als een hond.
 
Milsana van de Aldi

ik doe er soms een klein schepje whey onder, maar meestal eet ik hem zo op. Je wordt dat gewoon na een tijdje
 
Ik ook met een lepel, en een beetje siroop :o
 
Gewoon eten joh, anders beetje whey doorheen ofzo.
Volgens mij ben ik zo'n beetje de enige hier die naturel kwark gewoon lekker vind :p
 
:roflol: :roflol: :roflol:

En gewoon doorgaan over die lepel!!! Whoahahaha!
 
huckfinn zei:
Ik kaan kwark zonder shizzle erbij. Gewoon de pure shit, w3et Juh?! :D
Ik eet zo langzamerhand niks meer omdat ik het lekker vind, maar omdat het 'goed' is :rolleyes:
Als ik bij iemand kom die gekookt heeft en hij/zij vraagt of het eten lekker smaakt, zwijg ik en in opperste concentratie reken ik de hoeveelheid eiwtten, koolhydraten en vetten die ik binnen ga krijgen uit.


P.S. Ik eet kwark met mijn handen of ik lik het uit de bak als een hond.
:roflol:

Heel herkenbaar allemaal :D
 
Ik doe er soms een schepje zoetstof doorheen. Deze is 97% maltodextrine, 3% aspartaam. Levert ongeveer 3 kcal per (grote) theelepel en het maakt de kwark meteen een heel stuk zoeter. Ik weet niet of je momenteel bulkt of cut, maar je kunt er natuurlijk ook gewoon fruit of muesli of iets dergelijks doorheen gooien. :D
 
Rebel_x zei:
Milsana van de Aldi

ik doe er soms een klein schepje whey onder, maar meestal eet ik hem zo op. Je wordt dat gewoon na een tijdje

Toch wel met een lepel he??!! ;)
 
Voor in de cut: geraspte komkommer :D erg lekker! :p
 
Back
Naar boven