MuscleMeat

Kwark (ja nog eentje) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DrWho

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 feb 2008
Berichten
586
Waardering
10
Lengte
1m81
Massa
83kg
Vetpercentage
16%
Vandaag een schep ON 100% whey (smaak double choco) onder m'n platte kaas (kwark) gedraaid. Pot van 500gr.

24g eiwit op 1 maatschep ON Whey
Danone magere platte kaas - pot 500g.
Per 100g.
Eiwit: 6.9g
Koolhydraten: 4.6g
Vetten: 3.0g

Smaakt ook behoorlijk goed. Zeker niet ranzig, met wat fantasie zelfs naar een soort pudding.
 
Wat bedoel je met fantasie ? (hopelijk niet de fantasie waar ik ffe aan dacht :p)
 
Wat bedoel je met fantasie ? (hopelijk niet de fantasie waar ik ffe aan dacht :p)

Awel, als ge uw fantasie gebruikt dan lijkt het nog op een soort van pudding qua smaak... ;)

Ik weet niet hoe pudding en fantasie bij u samen gaan, maar zo heb ik het alvast niet bedoeld :p
 
Doe er nog een theelepel cacao bij en je hebt triple choc.... (en cacao is nog een NO-booster ook). Eventueel een handje rozijnen..... *smikkel*.
 
Voor de Belgen, ik maak het nu met kwark van het huismerk van colruyt (Everyday) of dat van Delhaize (365), 55cent voor een 500gr pot (die van Danone €1,79 ong) en 8gr eiwitten.

Smaak misschien zelfs nog iets beter. Ook perfect te mengen met een handvol noten bvb.
 
Beste kwark die er bestaat bij ons is de kwark van Milsa van bij de Aldi, hij geraakt met gemak binnen en heeft 11,3 eiwitten!
 
Voor de Belgen, ik maak het nu met kwark van het huismerk van colruyt (Everyday) of dat van Delhaize (365), 55cent voor een 500gr pot (die van Danone €1,79 ong) en 8gr eiwitten.

Smaak misschien zelfs nog iets beter. Ook perfect te mengen met een handvol noten bvb.

alsj in de colruyt eens rondloopt : bio-time kwark, 9.7gr eiwitten per honderd en ik vind het echt lekker.
 
Beste kwark die er bestaat bij ons is de kwark van Milsa van bij de Aldi, hij geraakt met gemak binnen en heeft 11,3 eiwitten!

Wil ik wel eens proberen dan, maar kom quasi nooit in de Aldi.

alsj in de colruyt eens rondloopt : bio-time kwark, 9.7gr eiwitten per honderd en ik vind het echt lekker.

Hmm, die heb ik nog niet zien staan. Volgende keer een op letten...
 
Beste kwark die er bestaat bij ons is de kwark van Milsa van bij de Aldi, hij geraakt met gemak binnen en heeft 11,3 eiwitten!


Wat wat wat? Zit je in het buitenland? De hoogste hoeveelheid is 10,3 bij de Aldi hier. Kwark van jogging...of heb ik die andere gewoon gemist? Of is ie heel duur?

Edit: Trouwens ik snap al die problemen met kwark niet. De eerste keer dat ik het at ging ik over m'n nek door die zure troep, maar je went eraan en nu zou ik zelfs durven zeggen dat ik er naar uit kijk om mijn kwark naar binnen te werken...
 
Wat wat wat? Zit je in het buitenland? De hoogste hoeveelheid is 10,3 bij de Aldi hier. Kwark van jogging...of heb ik die andere gewoon gemist? Of is ie heel duur?

Edit: Trouwens ik snap al die problemen met kwark niet. De eerste keer dat ik het at ging ik over m'n nek door die zure troep, maar je went eraan en nu zou ik zelfs durven zeggen dat ik er naar uit kijk om mijn kwark naar binnen te werken...
eerste keer was 't zelfde voor mij, nu smaakt 't al stukken beter :P
 
Wat wat wat? Zit je in het buitenland? De hoogste hoeveelheid is 10,3 bij de Aldi hier. Kwark van jogging...of heb ik die andere gewoon gemist? Of is ie heel duur?

Edit: Trouwens ik snap al die problemen met kwark niet. De eerste keer dat ik het at ging ik over m'n nek door die zure troep, maar je went eraan en nu zou ik zelfs durven zeggen dat ik er naar uit kijk om mijn kwark naar binnen te werken...

Nee in de Aldi in Oost-Vlaanderen, heerlijke kwark van Milsa:D
 
Trouwens nieuw in aldi bij ons: frozen fruit: bosvruchten of tropical.

1.99 of 1.49 of zoiets voor 400-500g

kan niet slecht zijn icm kwark door de blender
 
de kwark van de aldi is idd de beste :D
 
Back
Naar boven