AndroidHealthClinic

Kwark Kwark

Bezoekers in dit topic

xiAn

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 nov 2007
Berichten
50
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
77kg
Vetpercentage
5%
Hallo Allemaal,

waarschijnlijk is het al gezegt ergens weet ik veel maarjah, kunnen alltijd eens bumpen he zo blijft het forum NOG ACTIEVER hehe !

ik heb een vraagje over kwark, ik at vroeger kwark maar na de 200gr vn 500gr kreeg ik het niet naar binnen de zure smaak word ik ziek van en begon er vn te kokhalsen :p ,,, met neus dicht eten enzo ,,, ZO WIL IK HET DUS NIET ,, kheb al light suiker geprobeerd, ananas schuitjes erin en de sap ervan ,,, maar vond het nog erger met die stukjes in :p moest ik er ng opknabbele bah !

IEMAND IDEETJES , om het echt LEKKER te maken dat je kunt zeggen NJAMMIE KWARK met ....

whatever jullie lusten sommige dingen wsl ook niet , maar ik lust dit gwn niet iedereen is anders dus geen haat gevoelens please ^_^

me vraag is dus: Hoe Kwark Lekker maken??

peace x
 
bananen whey erbij :)
 
ga ik ook wel is proberen ! bananen zijn alltijd lekker
nog iemand ideetjess??

en weet ook nog iemand wat eten snachts? :p soms zit ik laat op de pc/tv tot 00.00uur - 3.00uur en da heb ik alltijd honger maar weet niet wat het beste is om te eten dan? ik alltijd een botherham fzooo maar dan stik ik vn de honger iemand ideetjes voor dat uur? :D !

bedankt flexx123
 
als je stikt van de honger ben je te laat:)
 
Vanille eiwit + kaneel en een paar druppeltjes zoetstof.
Als je aan het bulken bent kan je er ook nog rozijntjes, appel en een beetje havermout bij doen:meal:
.........maar natuurlijk niet als laatste maaltijd voor je gaat slapen:D
 
kwark is al lekker.. :( Maaruh, eet dan gewoon géén kwark?
 
Misschien kun je het proberen anaal in te brengen?

Vrede.
 
ga ik ook wel is proberen ! bananen zijn alltijd lekker
nog iemand ideetjess??

en weet ook nog iemand wat eten snachts? :p soms zit ik laat op de pc/tv tot 00.00uur - 3.00uur en da heb ik alltijd honger maar weet niet wat het beste is om te eten dan? ik alltijd een botherham fzooo maar dan stik ik vn de honger iemand ideetjes voor dat uur? :D !

bedankt flexx123

Je kan inderdaad al eerder onder de dekens gaan. maar ik zou zo laat voor je gaat slapen nooit koolydraten nemen, tenzij je terugkomt van trainen, maar dat blijkt niet uit je verhaal.

Gewoon een blik tonijn, kwark, pinda's, pindakaas, eieren, of een shake.

Je kwark lekker maken, andere merken werken soms ook wel, ik ben fan van de lidl kwark, die van de AH smaakt voor geen meter, voor de rest gewoon een grote lepel gebruiken, is het sneller op. Walnoten met honing erin werkt ook altijd (honing is niet super goed maar wel dik lekker). Gewoon een banaan erin gooien is ook niet slecht (let wel op de timing voor kooly in banaan).

Wat ook werkt is gewoon eerst iets nog iets viezers eten, ben je blij als je weer kwark hebt ..
 
Klein beetje siroop er door?
 
hier is toch al een sticky over? :P
 
Shiit xiAn ik heb de hele tijd door je foto gedacht dat je een meisje was, zie net pas bij je geslacht een M.. :roflol:
 
Back
Naar boven