AndroidHealthClinic

Kwark mengen met eiwitpoeder

Bezoekers in dit topic

Invictus46

Novice
Lid geworden
15 jul 2011
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
102kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal,

Mengen jullie ook eiwitpoeder door de naturel kwark heen?

Meestal pak ik 's avonds een bak en gooi daar twee naturel kwark bakken in. Daarna vul ik de kwark bakken met water en gooi dit in de grote bak. Vervolgens 8 maatscheppen eiwitpoeder erbij en mixen maar.

De inhoud verdeel ik over 8 bekertjes en neem deze mee naar mijn werk. In totaal 200 gram eiwit.

Wie is hier voorstander van en wie niet?
 
whey mengen met kwark kan prima,

zijn er genoeg die het doen hoor.
 
Iemand ervaring met vanille whey door je kwark?
 
Hallo allemaal,

Mengen jullie ook eiwitpoeder door de naturel kwark heen?

Meestal pak ik 's avonds een bak en gooi daar twee naturel kwark bakken in. Daarna vul ik de kwark bakken met water en gooi dit in de grote bak. Vervolgens 8 maatscheppen eiwitpoeder erbij en mixen maar.

De inhoud verdeel ik over 8 bekertjes en neem deze mee naar mijn werk. In totaal 200 gram eiwit.

Wie is hier voorstander van en wie niet?

goed eerste post! :D

klinkt wel als veel afwaswerk. Is het niet wat om die bakjes zoals je ze in de winkel koopt mee te nemen en los wat poeder mee nemen? Kwark is echt mijn top eiwitbron nr1, veel, lekker en cheap.
 
ik doe er altijd gewoon een scheutje slimpie framboos siroop in.

heerlijk
 
Gooi het altijd met 250ml melk en een schep aardbei whey in de blender, 75-80g eiwit :)
 
Hallo allemaal,

Mengen jullie ook eiwitpoeder door de naturel kwark heen?

Meestal pak ik 's avonds een bak en gooi daar twee naturel kwark bakken in. Daarna vul ik de kwark bakken met water en gooi dit in de grote bak. Vervolgens 8 maatscheppen eiwitpoeder erbij en mixen maar.

De inhoud verdeel ik over 8 bekertjes en neem deze mee naar mijn werk. In totaal 200 gram eiwit.

Wie is hier voorstander van en wie niet?

dat kwark mengen met eiwitpoeder mengen doe ik wel eens, maar 8 bekertjes mee nemen naar het werk vind ik veel te ver gaan. Ik heb liever echt voedsel.
 
Thanx Burnside0575, ik loop al wat langer mee in dit (mooie) wereldje!

maar 8 bekertjes mee nemen naar het werk vind ik veel te ver gaan
Kan ik me voorstellen wazzup, maar echt voedsel meenemen naar mij werk is ook een gesleep met bakjes en zakjes. Komt bij dat deze bekertjes wel praktisch zijn, loop ik zoveel kip te kwatten tijdens een vergadering :D

De argumenten van tegenstanders zijn dat je eten/voedsel zo natuurlijk mogelijk naar binnen moet werken. Eiwitpoeder (whey) mengen met kwark is twee eiwitten (snel en langzaam) door elkaar mixen, that is not done zeggen zij! ???

Wat vinden jullie hier van?
 
Laatst bewerkt:
Kan best, al zal het de snelle opname van de whey-eiwitten wel tegengaan, maar in jouw geval lijkt me dat juist wenselijk.
 
Ga je niet onzettend uit je bek meuren op je werk dan? :P
 
Ik, deze combinatie is zoals vele, goddelijk :D

Okey beter, want vreet nu 2x per dag kwark drie weken lang heb al gecombineerd met musli, maar zo naturel is niet te vreten :eek: maargoed ze zeggen wel eens dat je sommige dingen moet leren eten :p
 
Nu ik niet aan het cleanbulken ben doe ik 's avonds m'n whey ook in de kwark om het toch wat smakelijker te maken.
 
doe zelf gewoon altijd een paar lepels suiker bij de kwark,
kan dit kwaad?
 
Ik vind 250 g kwark met 1 schep kokos whey een tractatie :lick: Past nu niet in mijn keto dieet, maar over 2 weken mag ik weer :D
 
Back
Naar boven