Fitness Seller

Kwark met whey (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BerryDK

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2007
Berichten
3.614
Waardering
74
Lengte
1m88
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Ik heb een vraagje over het mengen van kwark en whey. 'S ochtends eet ik altijd een bak kwark met muesli. Omdat ik als eerst op moet in het huis kan ik geen whey shake maken, want dan wordt iedereen wakker van de blender en ik heb ook niet zoveel tijd 's ochtend.

Dus nu vraag ik mij af of ik gewoon een schep whey door mijn kwark met muesli kan gooien of moet een whey echt goed gemengd worden in een blender?

Alvast bedankt,

Berry
 
S H A K E
B
E
K
E
R
! ! ! ! ! ! !
 
Jep je kan het er gewoon bij gooien. Wat je ook zou kunnen doen is een shake beker kopen. Mixed niet zo goed als een blender maar maakt in ieder geval een stuk minder lawaai
 
Een shake beker vind ik echt k*t, mengt lang niet zo goed. En ik vind het een stuk makkelijker om door me kwark te gooien.
 
Hoeveel kwark eet je 's ochtends? Als je een hele bak eet (500gr) waarom zou je dan nog extra eiwitten erbij doen? Dan heb je echt al flink wat eiwitten uit die ene maaltijd.
 
Hoeveel kwark eet je 's ochtends? Als je een hele bak eet (500gr) waarom zou je dan nog extra eiwitten erbij doen? Dan heb je echt al flink wat eiwitten uit die ene maaltijd.

Is maar ongeveer 200 gram dus dat valt wel mee.
 
Een shake beker vind ik echt k*t, mengt lang niet zo goed. En ik vind het een stuk makkelijker om door me kwark te gooien.

Moet je de XXL whey nemen, mengt prima zonder klonten :p

en anders iets harder shaken!! en nog een optie is om gewoon de hele pot 500gr kwark op te eten, heb je geen whey meer nodig.
 
nooit problemen met mn whey door mn kwark te mengen, gewoon goeie whey hebben
 
Dus nu vraag ik mij af of ik gewoon een schep whey door mijn kwark met muesli kan gooien of moet een whey echt goed gemengd worden in een blender?

Maakt niet uit, maar als je klontjes krijgt en er niet van houdt zul je iets anders moeten verzinnen.
 
En anders slik je die klontjes toch weg, je krijgt het toch binnen.. ik gooi het sochtends ook gewoon zo door m'n havermout hoor, gewoon goed roeren
 
shakebeker met whey van powersupplements = nooit problemen met klonteren etc.
 
Whey kan je prima door de kwark roeren. Ik doe het zelf ook altijd. Daarna kan je dan nog muesli of zo er doorheen doen.


Moet je de XXL whey nemen, mengt prima zonder klonten :p
Inderdaad! :D
 
Als je Whey van een behoorlijk merk koopt kan je het mixen met een lepel... zowel in melk als in water.
 
En anders slik je die klontjes toch weg, je krijgt het toch binnen.. ik gooi het sochtends ook gewoon zo door m'n havermout hoor, gewoon goed roeren

Als ik me niet vergis heb ik hier eens gelezen dat de whey volledig opgelost dient te zijn voor optimaal resultaat. Dus geen klonten!;)
 
Moet je de XXL whey nemen, mengt prima zonder klonten :p

en anders iets harder shaken!! en nog een optie is om gewoon de hele pot 500gr kwark op te eten, heb je geen whey meer nodig.

Whey-eiwitten worden direct opgenomen, ideaal voor bij het opstaan dus. De eiwitten in kwark zijn tragere eiwitten. Ik neem ze 's morgens dus allebei: whey-shake en magere kaas tussen de boterham;)
 
Bedankt voor de reacties, ik weet genoeg;)
 
ik eet men whey ook met kwark, een roer er gwn wat in met een lepel, ik doe er wat melk bij, is echt goed.
 
Back
Naar boven