MuscleMeat

Kwark nergens meer te koop?

Bezoekers in dit topic

Zoek uit wanneer ze hun leveringen krijgen en wacht aan de winkel / wanneer ze aanvullen. En grotere koelkast kopen zodat je zelf een reserve kan opbouwen.
 
Die Zaanse Hoeve is verlaagd naar 8,5gr nu ik erachter kom.

Maar goed, heb andere gevonden dat 9gr per 100 gram is. Die van Aldi kan ik ook niet vinden terwijl ze in Belgie 11,1gr per 100 gram hebben?
 
Big deal als je op 500 gram 5-10 gr. eiwit minder eet..:o
 
Omdat ik geen nieuw onderwerp wilde openen:

over de Lidl magere kwark, ik merk een smaakverschil de laatste tijd hebben meer mensen dat ? Ook lichte gevoeligheid in de buikstreek maar of dat er mee te maken heeft geen idee.
 
Wie eet er nou nog kwark haha, gore shit.
 
Omdat ik geen nieuw onderwerp wilde openen:



over de Lidl magere kwark, ik merk een smaakverschil de laatste tijd hebben meer mensen dat ? Ook lichte gevoeligheid in de buikstreek maar of dat er mee te maken heeft geen idee.


Hoorde vanmorgen dat de lidl kwark er even uit is was iets mis met receptuur
Lekker...
 
jaaaa heb ik ook met de kwark v.d. Lidl.. in de winkel zeiden ze dat ik de 1e was die hierover "klaagde"
maar hij is dunner (beetje yoghurt achtig) en zuurder dan anders....
 
jaaaa heb ik ook met de kwark v.d. Lidl.. in de winkel zeiden ze dat ik de 1e was die hierover "klaagde"

maar hij is dunner (beetje yoghurt achtig) en zuurder dan anders....


Dat zal een winkel altyd zeggen ze zullen heus noet zeggen van ja 10 andere waren je voor


Vond zelf structuur ook stukken dunner en iets minder lekker van smaak dan anders
 
Heb nu wel een hele lading waar een hoop water op ligt van de lidl
 
Ff kijken waar ik t nu ga halen, vind dr zaanse hoeven en die van de ah niet te vreten
 
Heb nu wel een hele lading waar een hoop water op ligt van de lidl
Had ik ook de laatste keer. Dacht dat ze te lang in de warme auto hadden gelegen maar nee dus.
 
Merk zelf bij de Aldi ook echt enorm veel verschil in leveringen laatste tijd.. Ene keer is ie echt vrij vast als een pudding (wat ik graag heb) de andere keer is 't nog net geen yoghurt/melk...
 
het lijkt wel of kwark magisch is
 
Hoorde vanmorgen dat de lidl kwark er even uit is was iets mis met receptuur
Lekker...
Waar maak je je druk om? je bent geen pro die in een wedstrijdprep zit... en of je nou een paar gram minder eiwitten hebt of een paar gram meer KH. Je was toch aan het bulken? En overal post je hoeveel eiwitten je koopt...

Een natuurproduct waar wat variatie in zit kan echt geen kwaad..
Het is en blijft een natuurproduct. En dat kan in consistentie en ook in voedingswaarden verschillen.
Das niet meer dan logisch.
 
Laatst bewerkt:
Zouden we binnenkort geen kwark tegen vriendschapprijs kunnen krijgen bij musclemeats?
 
Back
Naar boven