MuscleMeat

Kwark nergens meer te koop? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Casper1988

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 mrt 2014
Berichten
1.720
Waardering
89
Lengte
1m78
Hebben jullie het ook, constant bij de lidl uitverkocht..
Aldi heeft t heel soms...

En als ze t hebben kopen mensen gelijk een paar kratten... Niet normaal tis niet meer aan te slepen :eek:
 
Er zijn nog andere supermarkten...
 
Hahahaahahaha wat een gast ben jij ook. Ik lees dat jij de wereld aan protein supps hebt, dan hoef je toch geen kwark meer? Please gast...

Daarnaast zijn er meer winkels dan de LIdl en ALdi. Wat betreft de lidl kwark heb je gelijk, die levering is drama. Echter andere supermarkten hebben het nog zat staan.
 
8/10 keer is de kwark op bij de lidl, behoorlijk dramatisch. Bij aldi zijn ze zo nu en dan ook op, maar de rest van de supermarkten heeft ze bijna altijd wel.
 
Gewoon Zaanse Hoeve bij Albert Heijn halen, goedkoop, goed en gewoon te koop.
Verschilt natuurlijk per winkel, maar AH is met een automatisch bestelsysteem (volgens mij hebben ze dit allemaal al) wel wat sneller met aanvullen.
tenzij je net voor de nieuwe levering binnenkomt wandelen op een drukke dag en verwacht dat alle schappen bomvol zullen liggen
 
Gekke chinezen ook..
 
Nee dat hebben wij niet
 
de 13gr ew/100gr leef

kut link werkt niet maar iig bio magere kwark van ekoplaza
 
Dafuq man, hier ook al dikke week nergens meer te koop. Gisteren Lidl, 2 jan linders en 2 jumbos afgegaan en uiteindelijk laatste 3 bakken die er nog waren bij jumbo gehaald.
 
Bij mij is het serieus nog nooit voorgekomen dat de magere kwark op is bij de LIDL! ???
 
I ik haal deze altijd in Duitsland. 0,69 per pak met echt top voedingswaarden!

Per 100 gram: K: 3,9 S: 3,9, Ei: 12, V: 0,3

ImageUploadedByTapatalk1430496500.780175.jpg
 
Toch zijn er veel mensen die geregeld boodschappen doen in duitsland, zo gek is dat niet meer.
Doen wij ook 1 keer in de paar maanden, gelijk een hoop blikken tonijn mee. Is daar ook goedkoper en lang houdbaar.
Alles is gewoon goedkoper daar.
 
Zijn hier altijd op voorraad, blijkbaar moet ik maar niet vertellen waar je het kan kopen want anders is die ook straks elke dag leeg ;o.

Zomer komt eraan en iederéén doet net als of kwark de enigste avond toetje mag blijven zijn....
 
Kwark voor slapen = gains
Kwark voor ontbijt = zelfde gains
Kwark in de middag = zelfde gains
Geen kwark = zelfde gains + geen rug puistjes.
Heb allang kwark uit dieet gepleurd :p
 
Wat zijn we ook een stelletje autisten samen, als iets uitverkocht is, raken we in paniek haha. :D
 
Ah franse magere kwark. Top spul. Echter is die van de jumbo iets romiger.
 
12gr eiwit? dafuqq. hebben wij geen kwark met soortgelijke voedingswaarden te koop in Nederlands?

Haal ze zelf altijd bij de makro vandaan
Ook rond de 12 a 13 gram eiwit per 100g
 
Back
Naar boven