AndroidHealthClinic

kwark voor het slapen gaan

Bezoekers in dit topic

Daan-B

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
97kg
Ik heb de magere kwark van de Appie, hierin zit 11 gram eiwit per 100 gram dus in een hele bak zit 55 gram.

Ik eet nu altijd een halve bak voor het slapengaan, maar ken iemand die een hele eet, maar ik weet niet zeker of dit zin heeft, en of het niet omzet in vet, aangezien het wel 55 gram eiwit is.

dus mijn vraag is: Kan ik voor het slapengaan een hele bak kwark eten???:D

Groeten Daan :thumbup:

Ik eet elke dag een hele bak voor het slapen gaan. Maar ik dacht dat je lichaam wel ongeveer 50 gram eiwit kan verwerken. Als je r lijnzaadolie bij pakt word de opnamen nog meer vertraagd, dus op die manier is je lichaam de hele nacht voorzien van eiwitten.

ohw okee dan, ik hoef me dus niet druk te maken:D
thnx rob

ik at eerst ook een hele bak bak voor het slapen gaan, dan werd ik soms midden in de nacht wakker omdat ik moest schijten.
Maar ik verdeel de 500 gram zware bak nu in 2 'delen' per dag. Rond n uur of 3 eet ik de ene helft op en om 22.00 de andere. Gaat veel beter. Nu minder last van ruften en andere onaangename verschijnselen. Bovendien is het voor je lichaam ook veel beter. Eerst at ik ongeveer 6 maaltijden per dag. Maar nu door die verdeling van het kwark, heb ik nu 7 maaltijden per dag. Toch beter. Om de 2 uur ben ik dan aan het vreten.

sommige mensen slapen ook onrustig van teveel eiwitten vlak voor t slapen gaan

ohja nouja, ik ga het denk ik over een maand als ik weer ga bulken:D:D:D maar gewoon is proberen en kijken hoe mn lichaam erop reageerd, mischien groei ik er wel goed op, of ik ga snachts schijten:rolleyes: haha:D

Bedannkt voor de snelle reply's iig dudes:D

groeten Daan

Bi mij is het zo dat ik die kwark meestal ongeveer om 23:30 a 00:00 eet, dus dan zijn wel ongeveer 3 a 4 uren voorbij sinds mijn vorige maaltijd en dan vind ik een half bakje te weinig. Dan kan ik niet goed slapen omdat ik nog honger heb.

Hmz... een halve of een hele bak kwark??? Mijn pré nacht :D shake is een shake met daarin melk, kwark, tripro force, en daarbij meestal ook nog havermout (dat laatste appart uiteraard). Totaal komt neer op ruim 100gr eiwit en hetzelfde aan complexe koolhydraten. En schijten snachts??? ....echt niet.

ik eet ook altijd een bakje kwark voor het slapen gaan nergens last van en slaap prime..sterker nog als ik een shake neem moet ik zekr weten me bed uit om te pissen!!!

Ik ook, elke avond voordat ik ga slapen, eet ik 450 gr kwark van de C-1000. Heerlijk

Heb geen slaapproblemen en geen schijtproblemen hierdoor, alleen stink ik meer onder de dekens:fart:

Originally posted by klempic
ik at eerst ook een hele bak bak voor het slapen gaan, dan werd ik soms midden in de nacht wakker omdat ik moest schijten.
Maar ik verdeel de 500 gram zware bak nu in 2 'delen' per dag. Rond n uur of 3 eet ik de ene helft op en om 22.00 de andere. Gaat veel beter. Nu minder last van ruften en andere onaangename verschijnselen. Bovendien is het voor je lichaam ook veel beter. Eerst at ik ongeveer 6 maaltijden per dag. Maar nu door die verdeling van het kwark, heb ik nu 7 maaltijden per dag. Toch beter. Om de 2 uur ben ik dan aan het vreten.

Same here... ik verdeel em ook in 2 delen, zodat ik op 7 maaltijden per dag uitkom.

Ik heb trouwens ook die magere kwark van de ap en het viel mij op dat het biogarde magere kwark heet en dat het rechtsdraaiend melkzuur bevat ipv linksdraaiend. Dit schijnt beter verteerbaar te zijn.

Originally posted by klempic

3 uur snachts?

klempnic het gaat om het totaal dat je eet, dat moet boven je verbruik zitten en dan deel je dat door 6-7-8 maaltijden. Zo als je het nu zegt werkt het niet

als ik eenmaal op mijn bed lig, dan ben ik echt KNOCKOUT voor 8 uur lang, mijn moeder zeurt zelfs dat ik niet wakker word als ze me wakker schud ofzo lol.

denk dat hij 15.00uur bedoelt. Is op zich logisch. zon bak kwark nét voor het slapen gaan is wel een hele hap. Ik ga pas slapen zodra ik moe ben (ik kan 9vd10dagen uitslapen) en dan eet ik me kwark. maar dan liever een half pond dan een hele! (resp. 250gram dan 500gram) ik eet vaak gespreid over de dag ½bak......en wat er over is dan savonds. is soms niet zoveel meer haha omdat het best lekker is. maarja das niet de bedoeling dan heb ik niet zoveel eiwitjes voor tijdens het slapen meer!

ik eet 2 bakken kwark per dag, een daarvan voor het slapen gaan no problems ermee :) Zou er wel 4 kunnen eten.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven