MuscleMeat

kwark vraagje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Mouzer
haha sommige hier lijken mijn moeder wel (niet verkeerd bedoeld hoor :D), want die zei dat gister ook zo van "dan ga je toch lekker zelf 's een potje halen"..

Maarja zei en jullie hebben gelijk. Ik zal morgen eens op mijn brommer naar de super racen ;) Iig die van mona is vet lekker, die banaan iig, net ijs vind ik het :P
Maar volgens mij weet mijn moeder niet dat ik wel 1 zo'n bak van 500 gram per dag van plan ben naar binnen te werken, en dan wordt mona beetje duur ja ;)

Achja, ik zal morgen eens paar verschillende merken inkopen en ze allemaal uitproberen :)

Iig dus eentje pakken met 11g eiwit per 100 g?

Mona zou ik niet nemen, dat is een toetje met kwark, tevens bevat het best veel vet voor kwark en relatief weinig eiwitten. Die mona is trouwens ook erg duur. Ga voor de magare kwark en neem de goedkoopste met het meeste eiwitten. Je eet geen kwark omdat het lekker is maar om de eiwitten die erin zitten. Mijn koelkast staat vol met die bende, m'n moeder is er al aan gewend:)
 
In het begin vondt ik alle kwark vies smaken, nu meng ik het met water en drink ik het op. Die smaak vindt ik helemaal niet vies meer ik ben er aangewend geraakt.
 
ik heb die van de edah (8g/100g 77ct) of
die van euroshopper (AH) (10g/100g 70ct)

ik mik de kwark met wat vruchtensap bij mekaar en dan de staafmixer erop; droog spul!

ligt eraan waar ons moeder boodschapjes gaat doen :)
 
Gadverdamme, dat menen sommige toch niet serieus dat ze de kwark aanmengen met water en dan opdrinken? Bah zuur spul :P

Ik heb dus nu ravensberger kwark, toenstrax banaantje + beetje suiker (ok ik weet dat het niet zo goed is, maar het moet toch wel nog een beetje smaken om dat zure weg te krijgen) erdoor, staafmixertje erbij. Toen had ik een deeg achtig spul over (zal wel door die banaan komen) en smaakte ook nog 's goed :D
 
f

probeer eens kwark met honing mmmmmm.....

op een bak van 500 gram 1 á 2 eetlepels honing
 
Wat denken jullie van zoetstof ( 99 % maltodextrine) en het smaak heelrijk bij de kwark en het is goedkoop ook
 
Originally posted by Mouzer
Gadverdamme, dat menen sommige toch niet serieus dat ze de kwark aanmengen met water en dan opdrinken? Bah zuur spul :P

Ik heb dus nu ravensberger kwark, toenstrax banaantje + beetje suiker (ok ik weet dat het niet zo goed is, maar het moet toch wel nog een beetje smaken om dat zure weg te krijgen) erdoor, staafmixertje erbij. Toen had ik een deeg achtig spul over (zal wel door die banaan komen) en smaakte ook nog 's goed :D

Ik gooi het in mijn staafmixer met een banaan en water of melk, op mijn bulkdag gooi ik er ook vanile ijs bij.
 
Originally posted by Robin


Ow, dan is het niet erg :p Daar liggen er zat :D

Gewoon snel weg lopen :D of iemand anders met een vuil gezicht aankijken alsof hij het heeft gedaan :D
 
Back
Naar boven