MuscleMeat

Kwark/yoghurt

Bezoekers in dit topic

Looney-_-

Cool Novice
Lid geworden
28 jul 2020
Berichten
73
Waardering
28
Lengte
1m87
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Welke kwark/yoghurt nemen jullie en waarom? Ik ben op zoek naar wat inspiratie omdat mijn keuze best prijzig is en opzoek ben naar wat goedkopers (maar wel gezond.)
 
Zaanse hoeve (AH) of Melkan (Plus). Naturel kwark gewoon.
 
Laatst bewerkt:
Campina magere milde kwark.
 
Optimel magere kwark appel kaneel, aardbei of seizoenssmaak
Ligt er overigens ook maar net aan wat je duur vindt? :dunno:
 
Topic nummer 195681230 over kwark en is duur huilie.
 
kwark van aldi,lidl,carrefour huismerk is 0.65 eu voor 500g
de vierkante potten van aldi zijn 12g eiwit per 100g. mengen met wat water voor zachter te maken en whey of flavordrops en je zit alsnog onder de 1 euro per bak
 
Topic nummer 195681230 over kwark en is duur huilie.
Huismerk naturel kwark is toch echt extreem goedkoop? Al die modeproducten van tegenwoordig zijn inderdaad overpriced, maar goedkope kwark vind je in elke super wel.
 
Huismerk naturel kwark is toch echt extreem goedkoop? Al die modeproducten van tegenwoordig zijn inderdaad overpriced, maar goedkope kwark vind je in elke super wel.


Precies man dat is het punt ook. Te veel mensen willen een lekker smaakje. Gewoon goedkope meuk nemen en doorbijten of je voeding zo doen dat je geen kwark hoeft te nemen voor je eiwitten.
 
Precies man dat is het punt ook. Te veel mensen willen een lekker smaakje. Gewoon goedkope meuk nemen en doorbijten of je voeding zo doen dat je geen kwark hoeft te nemen voor je eiwitten.
Waarom zou je iets willen eten dat je niet lekker vindt en maar doorbijten?
 
Topic 536 over kwark / yoghurt / smaak en merk .
Dit forum heeft een prima zoekfunctie waar een schat aan info te halen valt
 
Waarom zou je iets willen eten dat je niet lekker vindt en maar doorbijten?
Het is wel een hele snelle bron van eiwitten. Kan me enigszins ook wel voorstellen om het te eten, ondanks je het niet lekker vindt.
 
Het is wel een hele snelle bron van eiwitten. Kan me enigszins ook wel voorstellen om het te eten, ondanks je het niet lekker vindt.
Optimel kwark met een smaakje heeft net ietsje minder eiwitten, maar is wel heel lekker. Makkelijke keuze dan.
 
Letterlijk het woord “ kwark “ in het zoekveld en Voila
10 pagina’s over merken / smaken enz

 
Zelfde, vind Campina het lekkerst. FlavDrops van XXL/Myprotein erdoorheen en je hebt zo 50g eiwit erbij.
Ja daarom en kwark is relatief goedkoop ten opzichte van andere producten. (Voor de eiwitten)
 
Waarom zou je iets willen eten dat je niet lekker vindt en maar doorbijten?

Het punt van de op is dat de lekkere te duur zijn, dus als die paar centen extra te veel is dan lekker doorbijten.
 
Het punt van de op is dat de lekkere te duur zijn, dus als die paar centen extra te veel is dan lekker doorbijten.
Ik heb nog steeds geen antwoord op de vraag wanneer het te duur is. Ik vind optimel niet duur namelijk.
 
Back
Naar boven